Skocz do zawartości

coś skrzypi,piszczy w tylnym zawieszeniu ........


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
znajomy nie dawno kupil E32 735 , samochod stal jakis czas , jego wlasciciel zmarl i zona dopiero po jakims czasie zdecydowala sie go sprzedac , samochod stal pod chmurka okolo 5 miesiecy , jechalismy taka droga z plyt betonowych ,wiadomo plyty nie rowno ulozone zawieszenie caly czas pracuje , nie jechalismy szybko 40-50 km/h , po tym jak sie zatrzymalismy uslyszelismy dziwne piszczenie,skrzypienie z tylu samochodu przy ruszniu podobnie,wczesniej tego nie bylo , teraz tylko pytanie co to moze byc ? amortyzatory sie zastaly ? jak samochod stoi i sie go "dociska" tez slychac taki odglos , co zrobic ? amortyzatory do wymiany ?
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Nie wiem czy uporales sie z tym piszczeniem ale ja mialem to samo, mianowicie zuzylem prawie cala puszke WD w sprayu i popsiukalem wszystkie laczenia gumowe tuleji i takie rozne w ukladzie jezdnym.Juz jakiesa pol roku i spokoj.Pozdrawiam i jak cos to odpisz.Narka

Opublikowano
może poduszki amortyzatorów się wyrobiły?

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

W jednym z poprzednich samochodow walczylem z tym chyba z pol

roku. Przyczyny byly dwie - tuleje gumowe stabilizatora oraz jedna

z poduszek ktoregos z wahaczy. Tuleje zwyczajnye "wysychaly"

i psikanie WD40 pomagalo tylko doraznie. Po demontazu i napakowaniu

do nich jakiegos trwalego smaru problem ustapil.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
a przypadkiem smar nie działa destruktywnie na gumę? coś gdzieś tak słyszałem od jakiegoś mechanika ... że guma musi być odporna na działanie smaru... i zawieszenia nie powinno sie składać na smar (gum) nie mówie o uszczelniaczach czy osłonkach przegubu tam smar jest mile widziany... tak słyszałem wiec poddaje to dyskusji :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
panowie trzeba wymienić simerbloki w tylnym zawieszeniu.można próbować smarować sprayem ale przez to wywalicie więcej części.to są groszowe koszty a starczy na co najmniej 60 tys.km.
czasami się mylę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.