Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kolejny problem który mnie tu sprowadza to słabe ogrzewanie. Czytałem wiele postów na ten temat ale żaden z nich nie odpowiada konkretnie na mój problem. Ale do konkretów, ustawiam na klimatronicku 32 stopnie, mimo wszystko nie grzeje mi nawet letnim powietrzem, gdy przygazuje do 3000 4000 z kratki nawiewu kierowcy czuć ciepłe powietrze, gorące to nie jest. Podejżewam, że termostat jest dobry ponieważ auto łapie dość szybko temperature i strzałka stoji w pionie. Jeż wydaje mi się też być ok, po za tym on odpowiada za regulację siły nadmuchu, a regulacja działa ok. Pozostają elektrozaworki których nie daje rady odnaleźć, oraz zapowietrzony układ chłodzenia co też ciężko mi sprawdzić. Może to będzie istotne zauważyłem dziś przed ,,gazowaniem'' obrotów, że przewód wodny wychodzący od zbiorniczka był gorący, a ten po przekątnej z dołu chłodnicy ledwo ciepły, co uległo zmianie po ,,gazowaniu''. Proszę Was o jakieś konkretne podpowiedzi jak mogę dokładnie sprawdzić ten termostat czy działa właściwie, i gdzie szukać tych elektrozaworów jeżeli to bedzię to. Z góry dziękuje za wypowiedzi.

Opublikowano
Termostat sprawdzisz odpalajac auto na zimnym silniku i trzymajac gorny warz powinien byc ciepły zas dolny zimny .A zawory z pompka są po lewej stronie silnika blirzej kierowcy .
Opublikowano
Czyli po podpowiedzi kolegi Rombana wychodzi na to, że termostat jest ok. Jeż wydaje się być rownież ok, czyli pozostaje kwestia elektrozaworków oraz odpowietrzenia układu co jutro spróbuje przeprowadzić. Oraz odnaleźć te elektrozaworki i je ewentualnie przeczyścić. Może to jakiś trop co napisałem w pierwszej wypowiedzi, że dmucha nawet ciepłym ale podczas ,,gazowania'' obrotów. Proszę rownież podpowiedzieć mi czy do odkrecania tych elektrozaworków obowiązkowe jest spuszczanie płynu? i oczywiście odpowietrzanie układu? z góry dziekuje
Opublikowano

Dzis walczyłem i jutro tez bede z E34 ten sam problem jak stoisz to grzeje jak jedziesz nie grzeje. :shock: Wisko ok bo przy temperaturze około 50 stopni wisko mogłem bez problemu zatrzymac.Jesli chodzi o elektrozawory to spusc troche ale nie wszystko z 3 litry po prawej stronie chłodnicy na dole masz korek do spustu tyle wystarczy zawory masz przy lewym kielichu ale sprawdz je przed zdemontowaniem :nienie: .Stawiał bym na pompke wody lub zapieprzona nagrzewnica .

 

pozdrawiam

Opublikowano

Po pierwsze.

Oczywiście zakładam że poziom płynu w zbiorniku masz odpowiedni !?

Po drugie.

Zanim zaczniesz demontować zaworki, weź młotek i trzonkiem drewnianym puknij kilka razy w nie.

 

Zawory masz tu.( patrząc od przodu, po prawej poniżej obudowy filtra powietrza, na wysokości kielicha, zapewne)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD51&mospid=47544&btnr=64_0676&hg=64&fg=18

Opublikowano
Witam. Poziom płynu mam ok jeśli nawet nie odrobinkę za dużo, co do zaworków udało mi się je odnaleźć, ale nic jeszcze przy nich nie robiłem ze względu na kiepski stan zdrowia;/ A co do pompy wody? jak ją zdiagnozować? z góry dziekuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.