Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam mały problem gdyz w mojej beci ubywa plynu chłodniczego.

nie ma zadnych oznak wycieku , nie ma sladuw plynu w oleju silnikowym i nie wiem gdzie szukac przyczyny.

w ciagu roku ubyło mi go okola 3cm gdyz przy zakupie plywak wystawał ponad poziom korka a teraz jest za rowni z nim.

moze ktos mial podobny problem lub wie gdzie szukac przyczyny

Opublikowano
dolewaj sobie te 3 cm i nie szukaj czemu znika - moze paruje :)

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
wszystko jest w pozradku. Mi jak uciekal plyn to musialem co 200km po miescie dolac 200ml a po za tym zapowietzral sie uklad :(
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam .ja mam ostatnio podobny problem.znacznie ubywa mi płynu.co tydzień musze dolewać i to sporawo nie widzę nigdzie wcieku w oleju też czysto.słyszałem że podobno często rozszczelnia się zbiornik wyrównawaczy,czy to prawda? czy tam są jakieś uszczelki i mozna je wymienić?miał ktoś podobny problem?
Kierowca BMW bez punktów karnych? Nie ma takiego... no chyba że uciekł...
Opublikowano

Czesto jest to wina peknietego zbiornika wyrownawczego i rownie czesto peknietej obudowy termostatu. Male ubytki ciezko jest zidentyfikowac bo szybko odparowuje i do tego zaczyna sie saczyc dopiero jak silnik sie zagrzeje i wytworzy sie cisnienie w ukladzie chlodzenia.

Sa w sprzedazy takie srodki ktore dodaje sie do plynu chlodniczego i nastepnie widac wyciek pod swiatlem ultrafioletowym nawet jak odparuje. Nazwy srodka nie pamietam.

3 centymetrowym ubytkiem w ciagu roku bym sie nie przejmowal, po prostu odparowalo troche - jednak warto sprawdzic raz na miesiac na zimnym silniku.

Opublikowano
ja tez mam delikatny ubytek plynu i narazie obserwuje,nie widac jakiegos wycieku ale w drugim aucie (vito) mialem wieksze braki i niestety okazala sie uszczelka pod glowica
  • 1 rok później...
Opublikowano
to ze leci bialy dym to raczej para z wody ka mialem plynu na minimum i dolalem.Zrobilem kilka tysiecy i wczoraj znowu bylo na minimum.
Opublikowano

biały dym moze byc z róznych przyczyn

uszeczlka pod głowicą plyn sie przepala w cylindrach

jazda na niedogrzanym silniku ,zbiera sie woda w tłumiku i pozniej paruje

jazda na gazie to prawie norma w tych temp

 

 

najlepiej pojechac sobie w jakas trase 30km w miare szybko zeby sie wszystko wypaliło z tłumików i odrazu sprawdzac czy kopci

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
Jeśli chodzi o uszkodzenie uszczelki pod głowicą to najlepiej zrobić test na obecność CO2 w układzie chłodzenia oraz analizę spalin. Nie kosztuje fortuny a zawsze człowiek trochę spokojniejszy będzie chodził.
Opublikowano

Jak to uszczelka to będzie pęcznieć przewód gumowy między chłodnicą a zbiorniczkiem wyrównawczym.

Awaryjnie pomaga jazda na odkręconym korku zbiorniczka, ale nie wolno wtedy zagrzać płynu.

Cwaniacy sprzedają z wyjętym termostatem, wtedy ubytki płyną są minimalne, problem przychodzi z zimą jak nowy właściciel na powrót zakłada termostat.

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Opublikowano
Witam. Ja mialem podobny problem z uciekajaca woda. Co sie okazalo popma wody siadala i z czasem sie calkowicie rozsypała, dlatego problem z uciekajaca woda z ukladu chodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.