Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam taki problem: w niskich temperaturach moje bmw slabo pali, dopiero za ktoryms razem a nieraz przy -15 to i wcale. dodam ze jak juz odpali to chwile chodzi tak nierowno i posci jasno szarego dyma

samochod to e46 330cd 2003r

bawie sie juz z tym jakis czas i powiem szczerze ze zaczyna mnie to irytowac. wymienilem juz akumulator, filtr paliwa i powietrza, i wszystkie 6 swiec

na komputerza caly czas pokazuje bledy na kazdej ze swiec nawet po wymianie

 

prosze o jakies sugestie

Opublikowano

mam 204 konie w niej

no patrzylem sterownik 5 stowek kosztuje, nie wiem czy zmieniac teraz jak jest kolo -5 stopni to w miare pali, jak tak by bylo to do wiosny bym wytrzymal a potem to juz normalnie

no chyba ze przez ten zepsuty sterownik moze cos sie wiecej rozsypac w przyszlym czasie???

Opublikowano

Jak ci cięzko pali i długo kręcisz rozrusznikiem to może się okazać żę rozrusznik szybko zajedziesz. Akumulator też dostaje po dupie.

Autko powinno ci palić na dotyk. Przekręcasz kluczy, czekasz aż kontrolka zgaśnie i kręcisz. I nie ma potrzeby grzać świec po kilka razy. Tylko raz!

Zima w tym roku była sroga a mój dieselek pięknie palił. -20 czy -25 nie robiło mu żadnej różnicy. Zawsze na dotyk.

 

A poza tym nie wstyd ci że masz BMW a jak je odpalasz na parkingu to ci niebieską chmurę puszcza?

Instaluj szybko nowy sterownik i wszystko będzie cacy. Od razu ci się humor poprawi jak go będziesz rano odpalał.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
Jak ci cięzko pali i długo kręcisz rozrusznikiem to może się okazać żę rozrusznik szybko zajedziesz. Akumulator też dostaje po dupie.

Autko powinno ci palić na dotyk. Przekręcasz kluczy, czekasz aż kontrolka zgaśnie i kręcisz. I nie ma potrzeby grzać świec po kilka razy. Tylko raz!

Zima w tym roku była sroga a mój dieselek pięknie palił. -20 czy -25 nie robiło mu żadnej różnicy. Zawsze na dotyk.

 

A poza tym nie wstyd ci że masz BMW a jak je odpalasz na parkingu to ci niebieską chmurę puszcza?

Instaluj szybko nowy sterownik i wszystko będzie cacy. Od razu ci się humor poprawi jak go będziesz rano odpalał.

Ja tez mialem uszkodzony modul swiec zarowych - nieprawidlowosci przy zapalaniu byly widoczne przy pierwszych spadkach temperatury do okolo 0 stopni C. Po wymianie silnik zaczal wyraznie lepiej zapalac. I jest tak jak mowi matimisztal - nawet przy temperaturach rzedu -20 silnik zawsze ladnie zapala.

"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" - Francisco Goya


Pozdrawiam

Opublikowano

witam wszystkich

 

nie chce zaczynać nowego wądku a mam pytanko. Moja beemka też ciężko pali na tych mrozach (e46 320 d) jednak dość ciężko ma też jak stoi w ciepłym garażu ale gdy juz raz odpali to mogę ją od razu zgasić i mam spokój na kilka godzin. Możliwe że pompa nie trzyma paliwa? Lub coś nie tak jest z pompką w baku? Wcześniej ropa wyciekała mi z dwóch wtrysków więc myślałem, że to właśnie jest powodem ale po wymianie uszczelek ropa nie ciekła ale z paleniem było to samo :cry2: byłem na kompie i nic nie wykazało, żadnych błędów....

Opublikowano

no to jak radziliscie tak zrobilem

 

zmienilem ten modul sterowania

 

wyglada na to (choc temperatura jest kolo 0) ze jest lepiej

wraz z wymienionymi na nowe 6 swiecami chodzi rowno i przy pierwszym zapalaniu z rana puszcza jedynie malutkiego dymka. wczesniej puszcza cala chmure

 

problem z glowy, za pomoc dziekuje, choc zostal jeszcze jeden ale w ktorym mi przez net nie pomozecie

 

temat mozna uwazac za zamkniety :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.