Skocz do zawartości

320i strzaly/ złe cisnienie w głowicy POMOCY!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. posiadam e36 320i `91r. od pewnego czasu przy jezdzie zarowno na lpg jak i na benzynie strzela mi w kolektor. Pojechalem z tym problemem do mechanika.Komputer nie wykryl zadnego błedu,wiec "fachowiec" zaczal szukac przyczyny na "piechote". przeowdy wyskokiego napiecia(swiece sa nowe),cewki, przeplywomierz okazaly sie sprawne wiec nie to jest przyczyna strzalow. Dodam jeszcze ze auto nie wkreca sie na obroty jak powinno.Pod noga robi sie wielka dziura i nie mam mowy o jakims konkretnym przyspieszeniu .Po teście wyszlo ze cisnienie w zaworach nie jest poprawne. ponizej podaje co wyszlo z wykresu. Nie znam sie za bardzo na mechanice i prosze o podpowiedz co mam teraz zrobic i jaki moze byc ewentualny koszt:( Mechanik umyl od tego rece, saksowal 100zl za diagnostyke i w sumie nic sie konkretnego nie dowiedzialem.

 

dane w wykresu(próbnik ciśnienia spręzenia typ PCS-15)

nr cylindra kG/cm2

1..................10(przy drugim pomiarze-11)

2..................10

3..................10

4..................9

5..................9,5

6..................7,5(przy drugim pomiarze-8,5)

Opublikowano

No kolego ten ostatni cylinder to troszkę mało, ale patrząc na rozbieżność może mechanik nieudolnie zmierzył :/

Po wykręceniu świec nie widziałeś żeby w oleju były czasem?? Bo jak któraś będzie to pierścienie mogą puszczać :/ aczkolwiek niekoniecznie bo uszczelniacze zaworów też mogą i będzie zalewało olejem. A jak z mocą osłabł?? pomijam wkręcanie bo to od przerywania na pewno. Ale czy ci zasłabł kiedyś i nie dawał rady i to się zrobiło??

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
cisnienie sprawdzal dwoma urzadzeniami(nie wiem jakimi bo mnie przy tym nie bylo). przy drugim pomiarze wyszlo 8,5 na 6 garze.moc spadła strasznie.po dodaniu gazu jest jedna wielka dziura i zczynaja sie strzaly, czasami ladnie sie wkreci na obroty ale to nie jest to czego sie oczekuje od 150 koni. swiece sa suche.mechanik wszystko sprawdzal.nie bylo takiego momentu ze nagle to sie zaczelo . raczej stopniowo. na poczatku strzelal od czasu do czasu a teraz to juz jest norma.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuje samemu zrobić pomiar ciśnienia.Pomiar robimy na gorącym silniku min70*C przy wyjętym przekazniku paliwa i otwartej przepustnicy przynajmniej do połowy.Dobrze jest zrobić drugi pomiar na próbe olejową(wtedy wiadomo czy to wina głowicy czy dołu silnika).Jeżeli wierzyć twojemu mechaniorowi to twój silnik to szrot.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Mechanikom niestety nie mozna nigdy do konca ufac. jutro pojade do innego i zobacze co on powie.sam wole sie za to nie brac bo mam lewe rece do mechaniki:) poczytalem troche na forach i cos czuje ze problem jest powazny.
Opublikowano
Takie sprezanie moze byc odczuwalne na mocy silnika ale raczej nie jest przyczyna takiej dziury jak opisujesz u mnie bylo podobnie i pomogla wymiana przeplywomierza.Zapytaj sie mechanika jak sprawdzal przeplywomierz,ja pojechalem do sklepu z używkami i po podpieciu jednego bylo bez zmian dopiero drugi sie okazal ok i auto chodzi jak zegarek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.