Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

 

Mam pytanie dlaczego w moim samochodzie pojawił się wyciek z przewodu powietrza doładowującego ? Link niżej: nr 6

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=11_3658&hg=11&fg=40

 

Czy to możliwe, że Turbina przepuszcza olej ? Przecież w tej rurze nie może być oleju, prawda ? Tylko powietrze.

 

Proszę o jakieś sugestie, czy oprócz uszkodzenia Turbiny może coś jeszcze być przyczyną takiego wycieku.

Auto chodzi ładnie, dynamicznie przyspiesza i nie dymi.

 

Dzięki.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Olej w przewodach cisnieniowych to normalka (oczywiście w rozsadnych ilościach) Każdy wirnik turbiny przepuszcza minimalne ilosci oleju i jesli jest go niewiele w najnizszym punkcie układu dolotowego to jest wszystko Oki. Sprawa druga to szczelnośc układu wiec jesli przedostal sie olej to ucieka tez powietrze, trzeba to sprawdzic (przewaznie przepuszczaja złączki)
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Podepnę sie pod temat i zapytam jeśli mam olej w tych właśnie rurach które idą od turbiny i do chłodnicy intelcoolera i od IC do kolektora dolotowego też jest mokro, mało tego zauważyłem że spocona jest chłodnica IC w lewym i prawym dolnym rogu. Na oleju zrobiłem jakieś 4tys km i stan jest taki sam jak wcześniej.

Proszę o pomoc co mogę zrobić?

Czy mam juz sie martwic? jeśli tak to czym? Oprucz wymiany chłodnicy IC?

A i jeszcze jeśli jade tak spokojnie i krece do około 2tys obr. to potem przy dodaniu gazu do podłogi puszcza bąka, jeśli zaś krece tak do 4tys obr. to nie widać żeby dymiła, auto śmiga tak jak powinno a dym jest koloru czarnego.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Dzieki kolego za zainteresowanie tematem przeczytalem te tematy i chce zrobic cos takiego u siebie ale nie chce nic pokrecic czy mozesz porobic fotki co z czym laczyles bedzie latwiej i nie jednemu sie przyda.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego pozwole Cie zacytować bo widze ze zero odzewu z Twojej strony a na koncu posta napisaleś że słuzysz pomocą i właśnie prosze Cie o pomoc zebyś zrobił fotki bo nie moge tego sobie wyobrazic i zrozumiec zdania na czerwono

poci się i będzie się pocić niestety to jest wada w BMW, że przy łączeniu rur od turbo będzie w wiekszości się pocić.

mi pocił się na elemencie nr 9

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

 

Ja poradziłem sobie z tym tematem w inny sposób, gdyż wymieniałem separator odmy i nic nie dało...

- odpowietrzenie układu korbowego połaczone jest z dolotem czystego powietrza do turbo

- w rurze, która idzie od filtra powietrza do turbo znajduje się okrągłe wejście, do którego podłączone jest odpowietrzenie układu korbowego "odmy" (mały gumowy element długości ok 9cm)

- powyższą "dziure" w rurze od filtra do turbo szczelnie zatkałem na stałe elementem z ABSu

- odpowietrzanie układu korbowego zostało przedłużone długim wężem do zewnętrznego filtra, w którym zbierają się wszelkie nieczystości z odmy (bardzo brzydko pachnąca maź...) wymiary i krztałt filtra: walec, wysokość ok 20cm, średnica ok 8cm

wąż idący od silnika podłączony jest do środkowej części "walca", na dole jest zrobiony korek spustowy na nieczystości, a w górnej częci filtra jest podłączony drugi wąż idący pod silnik i biegnący pod obudowami podwozia do końca auta bo z niego wydobywają się nieprzyjemne zapachy.

WAŻNE!

odma nie może być zatkana! grozi to rozszczelnieniem układu korbowego!

plusy:

- czysty dolot

- zasysane samo zimne powietrze z zewnątrz

- satysfakcja, że coś zrobiłem sam poza filtrem

na powyższej modyfikacji zrobiłem już 23kkm i jest spokój. w poprzednim aucie VW również miałem zaimplementowane takie rozwiazanie.

odmy tak mają... muszą się pocić... jedna mniej, druga więcej.

służę pomocą.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

  • 4 lata później...
Opublikowano

Wczoraj odkrecilem przewód powietrza doładowującego od EGR i zobaczylem, ze caly czas wydostaje sie z niej dym? (ala spaliny) czy to jest normalne zjawisko?

Z tego co wiem to tą rurą ma isc czyste powietrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.