Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś może orientuje się, jaka jest różnica między felgami Allroad, a tymi dedykowanymi do samochodów z tylnym napędem i czy można te pierwsze zakładać do tylno-napędówek? Podoba mi się wzór 246, jednak jest właśnie przeznaczony do aut 4x4.

Biorę jeszcze pod uwagę ewentualnie 18-stki, jednak troszkę się boję, że będę musiał częściej odwiedzać serwis w celu ich prostowania.

Edytowane przez webber
Opublikowano

Właśnie też mnie to zastanawia czemu niektórzy w ogłoszniach z felgami piszą e60 4x4 jest jakaś różnica w feldze ?

Ja na lato właśnie szykuje się na 18-stki model 246 , problem jest jeden był jeden jedyny komplet felg z oponami na allegro po czym się sprzedał i tego wzoru nigdzie nie ma :(

Opublikowano
Witam, z tego co zauważyłem to felgi do wersji 4x4 różnią się również tym, że mają bardziej "płaską" budową tzn. w wersji ze zwykłym napędem na tył środek felgi jest jakby bardziej wciśnięty do środka - myślę, że chodzi tu właśnie o ET. Powiem szczerze, że zdecydowanie bardziej podobają mi się felgi do wersji RWD z wciśniętym środkiem. Na zimę mam 17" wzór 122 a na lato 18" wzór 246.

Modyfikacje mojego E60:

Czarna podsufitka; sportowa kierownica; listwy wewn. alu z lekkim szlifem; nagłośnienie Logic7; sportowe pedały BMW; lusterka zewn. fotochrom el. składane; felgi BMW 246 (18"); przyciemnione szyby; ledowe podświetlenie tablicy rej.; wygłuszanie drzwi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.