Skocz do zawartości

318 i tykanie z okolic przepustnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
prosze o porade,ostatnio w e 46,silnik m-43,zauwazylem, tykanie z okolic przepustnicy,czy to normalne,bo wydaje mi sie ,ze przedtem tego nie bylo,oraz jak wygaszam silnik to slychac sykniecie,przez 2 sekundy
Opublikowano
Hey.te"tykanie"to element nr 8 z rysunku http://img62.imageshack.us/i/53877152.png/ ,jesli Cie to denerwuje możesz to zdemontować(znajomy tak ma w 318i)i silnik pracuje normalnie.A te sykanie u mnie tez wystepuje.Jeszcze nie doszłem do tego.Wydaje mi się,że ten syk wydostaje się z węzy podciśnienia.Węze są widoczne na fotce w moim poscie viewtopic.php?f=69&t=119455&start=0
Opublikowano
dzieki za rade,nie denerwuje mnie to,tylko myslalem,ze znowu cos padlo,jezeli mozna z tym jezdzic,i nic sie nie stanie to ok,szerokiej drogi
Opublikowano

Umnie tykanie dobiega z okolicy filtra ale to jakis zaworek (nie pamietam nazwy) nic groznego podobno tak ma byc.

Z okolicy przepustnicy dobiega mi tyrkotanie i to jest napewno nr.8 z rysunku! tez nic groznego ale denerwuje,

i tu pytanie do luki e 46 jak to wymontowac przeciez tam zostanie dziura?

Jak twoj kolega ma to zrobione?

Opublikowano
wystarczy ze odlaczysz przewod elektryczny ktory dochodzi do tego ukladu DIS a klapka zostanie otwarta i nie powinna juz klepac tylko ciekawi mnie czy nie bedzie roznicy w pracy silnika.Kupno nowego ukladu regulacji DIS czyli nr8 kosztuje ponad 500zl w serwisie.
Opublikowano
Umnie tykanie dobiega z okolicy filtra ale to jakis zaworek (nie pamietam nazwy) nic groznego podobno tak ma byc.

Z okolicy przepustnicy dobiega mi tyrkotanie i to jest napewno nr.8 z rysunku! tez nic groznego ale denerwuje,

i tu pytanie do luki e 46 jak to wymontowac przeciez tam zostanie dziura?

Jak twoj kolega ma to zrobione?

Hey.Nie zostanie dziura po elemencie nr:8,bo jest zaslepka nr:13.

Opublikowano
panowie,a za co odpowiada ten element nr 8,i czy na pewno po odlaczeniu go,czy zdemontowaniu,wszystko bedzie ok,przeciez inzynierowie z bmw pocos go tam wsadzili :?:
Opublikowano
panowie,a za co odpowiada ten element nr 8,i czy na pewno po odlaczeniu go,czy zdemontowaniu,wszystko bedzie ok,przeciez inzynierowie z bmw pocos go tam wsadzili :?:

Dokładnie,to nie wiem ale skraca dolot powietrza-czy cos w tym stylu(prawdopodobnie)

Opublikowano
ten numer 8 jest to regulator w kolektorze ssacym - membrana lubi tam pekac - i tak tyka,,raczej do wymiany z tego co mi mowiono nienaprawia sie tego,ale niejestem pewny(coby niebylo ze harezje sieje na forum :wink: )a te zaslepianie to wiadomo kto jak woli ale jak sie chce autko dla siebie na lata to zaslepiac???? :roll: ps.to samo bylo u mnie i jezdzilem tak z 2 miesiacie puzniej znalazlem uzywke za rozsadne pieniadze.....
Opublikowano
wystarczy ze odlaczysz przewod elektryczny ktory dochodzi do tego ukladu DIS a klapka zostanie otwarta i nie powinna juz klepac tylko ciekawi mnie czy nie bedzie roznicy w pracy silnika.Kupno nowego ukladu regulacji DIS czyli nr8 kosztuje ponad 500zl w serwisie.

Gdzie jest ten przewód elektryczny?

Opublikowano
pod kolektorem od strony gdzie sie znajduje ten regulator powietrza(uklad DISA) musisz bardzo dokladnie popatrzec najlepiej jakims lusterkiem lub na wyczucie palcami znalesc ten przewod.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.