Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W moim autku podczas zwiekszenia siły nadmuchu na max(na biegu jałowym)przysiadąły znacznie obroty.Tak samo przy zatrzymaniu się(np:na światłach-bez nawiewu na max).Zaslepiłem element z fotki.Poprawa jest znaczna(obroty spadają lecz bez"przysiadania").Jakie moga byc skutki zaslepienia dla motoru? http://img686.imageshack.us/img686/1055/egr.jpg .E46 316i M43 1,9 1999rok
Opublikowano

U mnie jest to samo kolego. A jak mam jeszcze włączone ogrzewanie szyby i siedzień to już wogóle obroty spadają (nawet do 500) ale za chwilke rosną... Dodam że mam ten większy alternator 120A, więc obciążenie znaczne dla silnika od kosiarki ;)

Który dokładnie przewód zaślepiłeś?

Opublikowano
Wezyk jest widoczny na zdjeciu(czerwone strzałki).Wezyk trzeba najpierw sciagnąć zaslepić(np:śrubką).w miejsce ściagnietego wężyka założyć drugi-równiez zaślepiony. http://img695.imageshack.us/img695/2491/dsci0028rb.jpg .Przed zaslepieniem obroty przysiadały znacząco,po zaslepieniu przysiądą tylko troszkę.A co najwazniejsze nie trzęsie silnikiem.
Opublikowano
mam podobny problem tylko ze u mnie dzieje sie to czy swiatla i nadmuch jest wlaczony czy nie .w tygodniu zrobie tak jak napisales zaslepie te przewody i zobacze..
Opublikowano
sprawdz te wezyki czy niesparcialy,,bo moga lapac lewe powietrze i obroty swiruja.....a wkoncu po cos to tam one sa w tym sterownaiu podcisnienia http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2071&hg=11&fg=45 i niewydaje mi sie ze takie zaslepianie jest dobre na dluzsza mete panowie :nienie: ,ale to wasze autka.....
  • 2 lata później...
Opublikowano
Nikt nie zna tematu?

Skutkiem może być woda w ukladzie wydechowym.Pompa vacum odsysa wilgoć ze spalin

A jak teraz zachowuje się motor?Obroty przysiadają?Bo ten temat jest do dziś nie wyjasniony

never again N46
Opublikowano

To nie jest pompa vacum i nie jest po to żeby odsysać wilgoć ze spalin :wink:

 

To jest pompa wtórnego obiegu i działa tylko przy niskich temperaturach.

Opublikowano
roofii1
Skutkiem może być woda w ukladzie wydechowym.Pompa vacum odsysa wilgoć ze spalin

 

pompa odsysająca (na gumowych rurkach :mad2: ) wilgoć w spalinach w benzynie :duh:

 

Co to za teoria ???

Pompa vacum np w turbo doładowanych silnikach wspomaga serwo hamulca ( np w silnikach t diesel) bo serwo wspomagane jest próżnią ( a raczej podciśnieniem) z kolektora ssącego tzn podciśnienie zasysa przeponę w serwie i wzmacnia siłę na układzie pompy jednocześnie pedał hamulca lżej chodzi (zgaś silnik i przyhamuj to się nawet w benzynie przekonasz) wolnossący silnik ma podciśnienie podczas pracy w kolektorze ssącym turbodoładowany ciśnienie (stąd pompka vacum do robienia sztucznego nie z kolektora podciśnienia) .

a pompka o której piszesz wali świeżym powietrzem w katalizator w celu dopalenia syfu z zimnego silnika a nie że wysysa spaliny

Co do Kolegi z problemem i ta zaślepioną rurką, może faktycznie masz nieszczelności, ale na układzie tej rurki .Zobacz gdzie ta rurka prowadzi i spsikaj je jakimś łatwopalnym sprajem, np jakiś tani dezodorant i zwróć uwagę na prace silnika. Jeśli po popsikaniu coś się będzie działo to znaczy że coś daje lewe powietrze i stąd te problemy sonda lambda ma złe pomiary , stąd nierówna praca i spadki obrotów pod obciążeniem .

tak mi się wydaje ,nie mam gotowej recepty a nie będę wyskakiwał z teoriami z kosmosu :norty:

 

http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg_50003957-13_web.pdf

stawiam na zaworek w ostatnim rzędzie na środkowej fotce może po prostu zamarzł

 

skutkiem może być :non stop działająca pompa (szybsze jej zużycie) ,albo jej zdławienie (zawór zamknięty bo może zamarzł) i niedopalanie syfu i lambda szaleje bo układ nie działa ,albo odwrotnie zawór otwarty i wali powietrzem i lambda widzi za ubogą mieszankę na ciepłym silniku ,poczytajcie i rozkminiajcie ,myślę że post pomocny powodzenia .

napisz o postępach

BMW E46 320i
Opublikowano
Zaślepiłeś wężyk pomiędzy regulatorem ciśnienia paliwa a kolektorem dolotowym. Skutki będę takie brak zmiany ciśnienia paliwa spowodowanej zmianą podciśnienia w kolektorze ssącym - tzn. ciśnienie na wtryskach będzie zmienne a nie stałe. To nie jest dobry pomysł. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.