Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pewien problem, ostatnio wyskoczyla mi kontrolka airbag i pasy, po podpieciu do komp wyszlo ze to napinacz tylniego prawego pasa, po poruszaniu wtyczka wszytko wrocilo do normy, blad zresetowano inpa i bylo ok, dzis po wiezieniu osob z tylu znowu sie zapalilo i w ten sam sposob to 'naprawilem' ale wkurza mnei to, czasem jest czasem nie, opisal by mi ktos jak sie dostac do kabli napinacza bo pewnie cos nei kontaktuje a nie wiem czy samemu sie to da poprawic czy serwis niestety, ruszanie pomaga w miejscu tak powiedzmy zaraz pod zapieciem pasa, jeszcze nad siedzeniem
Opublikowano
jak dostać sie tam to nie pomoge, ale jeśli ruszając wtyczka/kostką pomaga to możesz spróbowac zastosować preparat Wurtha do usuwania korozji konektorowej. Co jakiś czas komp pokazywał spaloną żarówkę w tylnych lampach, przeczyscilem wszystko i spryskałem preparatem, dziala bez wymiany żarówki.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
opisal by mi ktos jak sie dostac do kabli napinacza bo pewnie cos nei kontaktuje a nie wiem czy samemu sie to da poprawic , ruszanie pomaga w miejscu tak powiedzmy zaraz pod zapieciem pasa, jeszcze nad siedzeniem

Napinacze i kable znajdują się pod siedziskiem , więc jeśli chcesz tam się dostać to:szarpnij mocno do góry (z prawej i lewej ) przednią część siedziska (od str.foteli) i już gotowe- czas operacji max.10s.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.