Skocz do zawartości

wywalona uszczelka pod glowica co robic 1.8is


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam problem jest tego typu caly czas znika mi plyn chlodniczy i zdaje mi sie ze poszla uszczelka pod glowica i ze go przepala.objawy sa takie ze na korku od wlewu oleju sa biale plamy i na bagnecie takze. lecz tez gdy wyjme bagnet silnik zaczyna nierowno chodzic oco tu chodzi???????
Opublikowano

kolego jeżeli płyn poszedł do oleju to nie odpalaj już auta bo zatrzesz silnik

trzeba zdejmować głowicę

po wyjęciu bagnetu zakłócasz podciśnienie i silnik kuleje

Opublikowano

Czego tak go straszysz :D Że masz biało na korku to w zimie częsty obiaw krótkich odcinków itp, i nie kojarz tego od razu z wodą w płynie chłodzącym, a co do znikającego płynu chłodzącego to sprawdź węże czy są odpowiednio opaskami poskręcane na kanale, może chłodnica cieknie.

A co do tego czy silnik kuleje bo wyjęciu bagnetu, korka od oleu, zdania są podzielone, jedni mówią że silnik trup jeśli kuleje a inni z kolei że silnik jest tak projektowany że ma działać z zamkniętym wlewem także nie mieszaj sobie tym od razu w głowie.

Opublikowano
A czy sprawdzałeś czy ci nie cieknie koło nagrzewnicy???. Sprawdź czy nie masz mokrego dywanu pod nogami kierowcy lub pasażera
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ufo 0000.Czy dobrze czytales co kolega Adrian 20 napisal .Ma majonez na korku i na bagnecie wiec nie jezdzij tym autem bo takich samochodow juz troche mam na warsztacie pierwsze co to nie masz dobrego smarowania ,chydrauliki dostaja .Wez to do siebie nim bedzie za pozno . :nienie:
Opublikowano
Jeśli każdy miałby w zimie nie ruszać auta z miejsca bo ma tak jak to kolega napisał białe plamy a nie tak jak to piszesz Ty majonez to połowa stała by nieodpalana :D Często wystarczy go na trasie dogrzać, dać mu po garach i wszystko znika. A gdybym miał warsztat też bym pewnie zbierał wszystkie auta do naprawy które mają biało na korku. Zaóważ że samochodów, jak i postów na forum z tymi objawami jest 10 razy więcej właśnie w zimie.
Opublikowano

jak już tu jestem...

 

potwierdzam majonez to norma w zimie

 

wszystkie wypowiedzi z niedogrzanym silnikiem

 

i krótkimi odcinkami są trafne

 

a co do bagnetu to u mnie is tez kuleje

 

dlatego z bagnetem jeździmy:D

 

przyjemnego wkręcania is-a

Opublikowano
Ok panowie .Na korku to rozumiem poniewarz jest to najwyrzszy punkt ale na bagnecie .Owszem silnik jesli jest nie dogrzany wlasnie tak bedzie ale koledze ubywa plynu
Opublikowano
No dlatego mówię niech posprawdza węże itp. Ja też tamtej zimy miałem nalot na korku i wody sporo ubywało, od razu o uszczelce pomyślałem. Będąc na kanale (wymieniałem termostat) przy okazji zobaczyłem że cieknie z jednego węża, dokręciłem opaskę i ani kropli od tamtej pory nie ubywa, a po przegonieniu nalot znikną :) Na początku dobrze posprawdzaj szczelność, żeby nie było jaj że wymienią Ci uszczelkę a dalej będzie ubywało płynu i nalot na korku pozostanie :twisted:
Opublikowano
W moim IS też płyn znikał i długo się zastanawiałem skąd ucieka. Zaglądałem pod samochód i sucho, w garażu kartki rozkładałem i nic. Pomyślałem że poszła uszczelka pod głowicą tym bardziej że węże są twarde. Zanim auto oddałem do remontu pojechałem na kanał i bardzo dokładnie oglądałem silnik. Za silnikiem od strony szyby jest ledwo widoczny króciec wody, po otworzeniu maski nie widać go, widać go tylko od spodu, jest nad komorą sprzęgła. ten króciec mi pękł i lało się z niego sporo wody ale woda nie zdążyła spłynąć gdyż odparowała od rozgrzanego silnika i dla tego pod autem zawsze było sucho. Oryginalny króciec kosztuje 30zł. Wcześniej musiałem dolewać 1L wody na ok 200km a pod autem zawsze miałem sucho!
Opublikowano (edytowane)
objawy sa takie ze na korku od wlewu oleju sa biale plamy

to nie znaczy ze padla ci uszczelka pod głowica,powodem moze byc to ze robisz krutkie odcinki jezdzac samochodem i silnik nie nagrzewa sie dostatecznie :D

Edytowane przez wolny83
Opublikowano
objawy sa takie ze na bagnecie tez sa plamy

no to juz moga byc objawy padnietej uszczelki pod głowica :( płyn chlodniczy prawdopodobnie miesza ci sie z olejem.Podjedz do jakiegos mechanika oni maja takie specjalne testery do zawartosci metali w ukladzie chlodzenia i ci powiedza co i jak :) Wczesniej jedna z osob ci pisala zebys sobie sprawdził czy nie masz jakiegos wycieku i co sprawdziłes?

Opublikowano
wolny83 to się zdecyduj bo nieco przeczą sobie dwa Twoje posty :P

dlaczego? napisalem ze ze maz pod korkiem oleju to normalna sprawa w zime.Ale woda na bagnecie to juz nie jest normalna sprawa.Dlatego zaleciłem osobie ktora ma ten problem by pojechala do mechanika by zdiagnozowac w jaki sposob woda znajduje sie na bagnecie.Ja obstawiam ze uszczelka jest do wymiany :cry:

Opublikowano
ajjj sorry, przeoczyłem że w jednym temacie piszesz o bagnecie a w drugim o korku. Widziałem w niejednym siniku że w zimie i na korku i na bagnecie był osad, gdzie w cieplejsze dni bądź po trasie wszystko znika.
Opublikowano
dzieki chlopaki za wszystkie podpowiedzi napewno pojade do mechanika ale najpierw posprawdzam wszytkie przewody zeeby nie narobic sobie zbednych kosztow jeszcze raz dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.