Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

MAM TAKI PROBLEM... I POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY!

OD WCZORAJ ZAPALIŁA SIĘ KONTROLKA OD OLEJU,WIEC PO OSTYGNIĘCIU SILNIKA SPRAWDZIŁEM POZIOM BYŁO OK.

DZIŚ ODPALAJĄC AUTO CHODZI JAK DIESEL,A MAM 1,6 BENZYNA+GAZ.KONTROLKA NADAL SIĘ PALI,JADĄC,AUTO ZACZYNA SIĘ DŁAWIĆ,GDY DODAJE GAZU,NIE PRZYSPIESZA I ZACZYNA GASNĄĆ I TAK CIĄGLE.PROSZĘ O POMOC!DZIĘKUJE...

Opublikowano
Je ju to ze zaczęła kontrolka od oleju świecić to nie znaczy ze niema oleju choć to zazwyczaj jest przyczyna tylko ze niema ciśnienia czyli mogły panewki polecieć i po zawodach lub popa oleju przepuszcza i tez jest po za wodach a jak ty jeszcze od pałałeś to nie będzie za dobrze zwłaszcza ze mówisz ze chodzi jak diesel ale bądźmy dobrej myśli trzeba sprawdzić czy ma ciśnienie np. podmienić czujnik jak i on pokarze ze go niema to coś z dołem silnika pompa lub panewki może ktoś ma jakiś sposób na sprawdzenie ciśnienia oleju oprócz tego co ja powiedziałem bo on nie jest zbyt dobry bo trzeba odpalić
Opublikowano
Po tej całej sytuacji odczekałem 30 min aby sprawdzić poziom oleju,mówię a co mi tam odpalę auto i okazuje się że wszystko ok. Kontrolka nie pali się a silnik pracuję normalnie.Może to przez mróz???
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie przydarzyła mi się godzine temu podobna sytuacja...

Na jałowym biegu gdy nie dodawałem gazu zapalała sie kontrolka. przy ruszaniu gasła. Teraz pali sie cały czas. :duh:

Oleju nie ubywa, auto jeździ jak sprawne czyli zadnych dziwnych dzwieków, utraty mocy czy tym podobne.

Auto oczywiscie odstawiłem. Myslicie ze tez mam problem z cisnieniem???

Podobnnie jak autor temat posiadam podtlenek LPG :lol:

Z wielkim podziekowaniem za odpowiedzi!

 

P.S. Jaki jest koszt naprawy pompy czy wyzej opisanych panewek?

Opublikowano

Kolego zapalenie się kontrolki świadczy o kłopocie z cienieniem

mógł się podwiesić zawór przelewowy i możliwe że wszystko wróci do normy

ale jeżdzić ze świecącą lampką nie radzę

trzeba zmierzyć ciśnienie i dopiero potem znależć przyczynę

gdyby było coś z panewkami to już dawno byś je słyszał

Opublikowano

Puk puk... to znowu ja :shock:

Odpaliłem dzis auto, kontrolka zapaliłe sie dopiero po jakis 10 min po tym jak sie zagrzał silnik.

Mozecie napisac o co chodzi z ZAWOREM PRZELEWOWYM?

Czy mroz i zaspy + brak osłony pod silnikiem mogą mieć wpływ na działanie tegóż zaworu?

Opublikowano

ten zawór jest przy pompie oleju i ma za zadanie utrzymywać ciśnienie oleju w układzie

zmierz ciśnienie i będziesz wiedział co jest grane

być może czujnik elektryczny szwankuje

Opublikowano
Witam.U mnie wszystko wróciło do normy,nie jeździłem po mechanikach.Tak jak wcześniej pisałem.Prawdo podobnie mróz był przyczyną!
Opublikowano

A co ma mróz do oleju ?

Olej nie zamarza przy niskich temp, chyba że masz wode w oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.