Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.mam taki problem moze ktos mi pomoze. jak silnik sie nagrzeje i stoje na wolnych obrotach to mimo ze ogrzewanie jest ustawione na maksa to nadmuch wieje chlodem,a jak dodam gazu i potrzymam samochód na obrotach to azczyna wiac cieplem ale nie goracem.co to moze byc?pomozcie
Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie opisałeś ale nie napisałeś jaki silnik masz.

 

M40

 

-układ źle odpowietrzony

-za mało płynu w chłodnicy

-padnięta pompa wody ...ponieważ montowane były plastikowe wirniki i się sypały

 

M43,M50,M52 i inne

 

-Najprawdopodobniej źle odpowietrzony układ chłodzący i mała ilość płynu chłodzącego

 

Jeżeli ktoś ma jakieś jeszcze pomysły niech pisze :cool2:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

sprawdz ilosc plynu i odpowietrz.

pompe mozesz wykluczyc patrzac w zbiorniczek wyrownawczy.nie wiem jaki masz typ i jak on wyglada w przypadku silnika m40 ale zasada jest jednakowa we wszystkich przypadkach.znajdz otwor w zbiorniczku ktorym wraca nadmiar plynu do niego,daj ok 2-2,5 tys obr i jesli pojawi sie z tego otoworu stabilny strumien to pompe masz ca zdrowa.oczywiscie najpierw sprawdz stan plynu i odpowietrz,mialem ten sam przypadek.powodzenia :cool2:

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
Niestety kolego zdarza się i tak że dopiero po 3 tyś zaczyna płyn przelewać sie w zbiorniczku a to oznacza uszkodzoną pompe...Jestem tego przykładem i dowodem :)
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
okazuje sie ze ubywa mi gdzies plyn z chłodnicy.tydzien temu zalalem plyn i odpowietrzylem a wczoraj jade i temperatura mi zaczela rosnac.zatrzymalem sie odkrecilem korek od chlodnicy i nie bylo plynu.nie wiem tylko ktoredy moze on uciekac.
Opublikowano

sprawdz czy nie podniosl ci sie poziom oleju,mozesz miec uszczelke pod glowica walnieta.

podokrecaj opaski na wezach

jesli masz gaz sprawdz czy przy parowniku na dolotowym wezu badz wylotowym z plynem nie pekl ci ktorys z krućcow.(z doswiadczenia wiem ze moze tak byc)

:arrow: Mozesz tez podjechac na dobra stacje do mechaniora,podlaczy ci cisnienie do obiegu i wyjdzie wyciek.

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
jeszcze jedna rzecz mi sie pojawila. jak silnik jest juz nagrzany i włacze nadmuch na zimno to normalnie wieje zimnem ale rosnie mi temperatura silnika, a jak przlacze spowrotem na goracy to temperatura spada.o co chodzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.