Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc!

Jest to moj pierwszy post na tym forum. Pisze z powodu iz naszedl czas kupna wozu. Musi byc w miare duzy i komfortowy - najlepiej w dieslu aby malo relatywnie palil. Trafilem na pewne ogloszenie cena niska kolo 7 tys zl Ponoc wszystko gra cacy, silnik nie bierze oleju zawieszenie jest wporzadku itp. samochod stoi w Jeleniej Gorze. Zastanawiam sie czy jest sens tam jechac i ogladac to auto. Zamieszcze moze pare zdjec dla pogladu.

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1875.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1876.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1877.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1875.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1880.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1881.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1889.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1893.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1894.JPG

http://www.surowiec.org/bmw/IMGP1895.JPG

Za wszelkie sugestie na co zwracac uwage, oraz ile kosztuje ew. "przeglad" kupowanego auta w danym warsztacie (interesuje mnie dolny slask i woj lubuskie).

Opublikowano

Musisz zwrócić uwagę na tych kilka rzeczy

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

 

Po stanie blachy widać, że samochód miał stłuczkę (pewnie z tirem lub pociągiem :P ). Potem musiał być fatalnie zrobiony. (Korozja na tylnych błotnikach wychodzi jak jest źle spasowany zderzak i obciera).

Nie sugeruj się ceną wyjściową. Wrzucenie w taki samochód dodatkowych 10-15 tyś PLN, żeby doprowadzić go do normalnego stanu nie jest dużym problemem. Sprawdź dokładnie, ale '92 rok z taką blachą to bym omijał z daleka i reszty auta nawet nie sprawdzał.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

ja bym nawet nie jechal go ogladac.........

 

najdrozszym elementem samochodu nie jest silnik , ani zawieszenie...... najdrozsza jest karoseria !!! taka rdza jak na zdjeciach wymaga generalne remontu blachrki - koszt znaczny - a nawet po naprawie nie pozbedziesz sie z nia klopotow !!!! jesli samochod jest bezwypadkowy ( nie ma zadnych uszkodzen lakieru ) i jeszcze wlasciciel choc troche o niego dba to nie ma mowy o rdzy - orginalna konserwacja w bmw jest naprawde bardo dobra (jednak wiadomo , ze trzeba co jakis czas przeczyscic odplywy w drzwiach sprawdzic nadkola czy nie ma odpryskow lakieru od kamieni itp.......)

 

ja bym wolal dolozyc i poszukac czegos w lepszym stanie - teraz jest taki wybor ze napewno cos znajdziesz :cool2:

Opublikowano
daj spokuj,nie kupuj tego to auto napewno jest powypadkowe zeby auto z 92 roku miało tyle korozji to musiał z nim robić jakiś paprok nie lakiernik.Szukaj czegos lepszego ale bedziesz musiał dopłacić bo za darmo dobrego samochodu nikt nie da,co do tego auta jeszcze jesli blacha jest w tym stanie to boje sie jak bedzie wyglądałe reszta :roll: .Kup BMW nie skarbonke :8)
Opublikowano
moje auto ma prawie 20 lat jest z 86r i takiej rdzy nie ma na nim a prawdopodobnie nie jest wiecej warte dla innych niz 3-4tyś. Za 7 tys ropniaka nie kupisz a przynajmniej dobrego. Mysle ze zacznij szukac aut od 10 tys, trafiaja sie juz zadbane w tej kwocie. I nie zniechecaj sie ja szukam juz pol roku nowego auta:d
Opublikowano
Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Wiec chyba jednak odpuszcze sobie ten samochod = ale mam pytanie na przyszlosc. Czy brac lepiej benzyne czy Diesla (oczywiscie kwota do 10 tys zl) w przypadku benzyny dokladac dodatkowo LPG (bodajze tylko 4 generacji mozna)
Opublikowano
Czy brac lepiej benzyne czy Diesla (oczywiscie kwota do 10 tys zl) w przypadku benzyny dokladac dodatkowo LPG (bodajze tylko 4 generacji mozna)

 

Na to pytanie możesz dostać dwie odpowiedzi:

1. Kup diesla

2. Kup benzyne

Każdy ma swoje preferencje, więc musisz sie zapytać sam siebie, moim zdaniem powinienneś szukać przede wszystkim DOBREGO autka, bo w przypadku miny, Twoje wydatki będą o wiele większe niż oszczędności na paliwie. Jeśli chciałbyś znać moją opinie to auto znacznie łatwiej znaleźć ładną benzynke niż diesla.

Opublikowano
benzyniaków jest więcej dlatego łatwiej sie szuka.To co wybrać zależy od twoich upodoban,zależy też jak jezdzisz,benzyne musisz dosyc ostro krecic diesel ma za to max moment obrotowy przy 2,5 tys i to jest fajne(dieslem trzeba umiec jezdzic jak się juz nauczysz to to jest naprawde szybkie auto).Ja osobiście wolał bym diesla niż zagazowane auto,jezdzisz na tym na co auto było zaprojektowane wdotatku mozna załatwić sobie paliwo gdzieś na boku no i ...jeszcze pare rzeczy alo o tym nie bede mówił.Co do gazowania auta to mozesz dać instalacje II genreacji ale musisz sie liczyć z mozliwymi strzałami i spadkami mocy.Koszt instalacji 4 generacji to ok 5 tyś wiec do auta wartego 10tyś srednio sie to opłaca.
Opublikowano
Coz nie mam mozliwosci zaltwiania benzyny na lewo, ani nie moge gonic samochodem - ma byc relatywnie tani w uzytkowaniu, duzy i komfortowy z racji dojazdow do mojej nowej pracy w Niemczech (tak wiem mieszkam we Wroclawiu a pracowac bede w Niemczech - Wariactwo :D). Dlatego szukam czegos wiekszego niz samochody klasy B pokroju Corsy itp - szukalem w Mercedesach (tam W124 - ale tez praktycznie te same ceny co BMW) - Toyoty (ktore sa nudne okropnie i niewygodne). Szukalem wsrod BMW 3-jek - ale niestety tych po 92 roku jest niewiele, a jak sa to sa w oplakanym stanie. E34 ma piekna linie, jest "czysty", klasyczny....podoba sie, jednak jest przesycony elektrnika (tak czytalem) wiec w razie jakichkolwiek moze byc klopotliwy w naprawie (nie to co W124 lub W201). Dobra nie bede Was meczyl :D - w razie gdybyscie mieli cos na oku w tej cenie bede bardzo wdzieczny za cynk (rowniez za rady i pomoc przy zakupie :P)
Opublikowano (edytowane)

Dożuć do tego ze 2 tysiące i kup cos takiego auto ma klime co ważnie i udokumentowany przebieg no i wygląda na zadbane.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58772318

Ta oferta wygląda też ciekawie

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59072961

A tu masz do wyboru do koloru :D Naprawdę dużo tego jest wystarczy poszukać :)

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58011296

Edytowane przez NIKI
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
moja jest z 91 i nie ma grama rdzy- zwroc uwage na dopasowanie elementow np blotniki przednie.Dla mnie to po dzwonie !!

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
Dożuć do tego ze 2 tysiące i kup cos takiego auto ma klime co ważnie i udokumentowany przebieg no i wygląda na zadbane.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58772318

Ta oferta wygląda też ciekawie

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59072961

A tu masz do wyboru do koloru :D Naprawdę dużo tego jest wystarczy poszukać :)

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58011296

 

Jeżeli kolega chce zagazować E34 w kwocie 2 tys zł to lepiej niech sobie odpuści silniki 24v M50 bo one maja plastikowy kolektor. IMHO lepiej byłoby kupic jakieś 525i lub 530i z silnikiem starszej generacji. Wtedy insatlka na mieszalniku będzie w miarę dobrze funkcjonowała i gdy zdarzy się strzał nie narobi kosztów na kilkanaście stówek...

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Dodam ze jak benzyna to interesuje mnie tylko 520i - najlepiej zeby mozna bylo wsadzic instalacje II lub III generacji (czyli taka za ca. 2-3 kzl). Tak wiec ktorych 520i szukac (tzn z jakiego przedzialu wiekowego)
Opublikowano

Dlaczego tylko 2.0 a nie 2.5, które pali tyle samo a czasem nawet mniej?.

Silniki rozpoznasz właśnie po kolektorze ssącym. Szukaj takiego z aluminiowym. Z tego co pamiętam to roczniki 1988-90.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Dokładnie nie opłaca się zbytnio kupować 520i bo 525i pali tyle samo a frajda z jazdy dużo większa :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Myślę że tak ale tylko do silników 12 zaworowych a nie do 24 :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Dlaczego tylko 2.0 a nie 2.5, które pali tyle samo a czasem nawet mniej?.

Silniki rozpoznasz właśnie po kolektorze ssącym. Szukaj takiego z aluminiowym. Z tego co pamiętam to roczniki 1988-90.

 

sorry ale 2,5 nie spali ci mniej niż 2.0

-wtrysk gazu ok 4200zł

-II generacja 2200zł

Opublikowano
sorry ale 2,5 nie spali ci mniej niż 2.0

-wtrysk gazu ok 4200zł

-II generacja 2200zł

 

Oczywiście, że spali mniej. W odpowiednich warunkach. Dla przykładu jechałem niedawno z koleżką przez Rzeszę. Ja 540 on 525. Na autostradzie trzymaliśmy w okolicach 200 km/h. Ja miałem spalanie o ponad litr mniejsze. Oczywiście po mieście ja spalę o 3-4 litry więcej.

Przy 520/525 spalanie po mieście będzie podobne a w trasie może być mniejsze w 525. Wynika to z tego, że 2.0 musisz mocniej cisnąć żeby jechało.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
A tak wogóle to witam na forum kolegę El_Chueco z pl.misc.samochody :D :handshake:

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.