Skocz do zawartości

wachlujace obroty nie wchodzi na pełne obroty strzela


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Potrzebuje porady . Posiadam BMW E34 model 530i rok 89 - silnik 12 zaworowy benzyna + gaz. Ostatnio cos mi strzeliło w silniku i teraz mam z nim problem a mianowicie odpala ale nie wchodzi na obroty. Wachluja pomiedzy 400 a 1300. Na gazie wogóle nie odpala a odpalał. Wymieniłem świece przewpdy ale bez rezultatu. Jak go odpalam to po dodaniu gazu strzela spod kolektora wogóle mi szaleje. Prosze o porade co robic.Pozdrawiam.Kosiorek
Opublikowano
Powiem tak. Jakis czas jezdziłem na gazie i zapomiałem o zatankowaniu benzyny. Skutkiem tego spaliła sie pomka paliwa. Kupiłem uzywana od E34 520. Gosciu mi ja wstawił i zalałem potem paliwa i hyba chrzczonego bo jak przełaczyłem na benzyne to zaczoł kopcic strasznie dodam ze tankowałem benzyne a nie ON:). Na nastepny dzień pojechałem na dany CPN i pojechałem właścicielowi że ma H... paliwo. Wróciłem i zaczeły sie problemy. Kreciłem chcac go odpalic to zczeły sie strzały i zaczoł silnik nierówno pracowac. Obroty wachluja sie pomiedzy 400 a 1200-1300. Naciskam edał gazu z trudem wielkim dochodza do 3000 tys i spadaja gwałtownie. Nawet teraz na gazie nie chce odpalic. Nie wiem co robic. Prosze wszystkich o pomoc. Kocham swoje auto (GWIAZDOR) i chce je uzdrowic.
Opublikowano
skoro mówisz o strzale w silniku to najprawdopodobniej masz uszkodzony przepływomierz powietrza,lub nastąpiło rozszczelnienie gdzieś na wlocie powietrza,tak bywa gdy strzela gaz.
Opublikowano
Przepływomierz jest dobry . Rozczelnienia nie widac. Juz głupieje nawet mechanik. Na 3 swiecach nie ma iskry. Ręce mi opadaja juz ale nie poddam sie:). Tylko co dalej?.
Opublikowano
jakie cewki,przecież tu mowa o 3litry 12v 1989rok,może to coś z kopułką albo palcem,jak sprawdziłeś przepływomierz może on ma skrzywioną klapkę?
Opublikowano

to samo co u mnie :/ możliwe objawy:

 

- przepływka

- guma do f powietrza

- świece

- cewki

- fajki do świec (dlatego mogą nie mieć iskry bo ucieka przez dziure na blok)

- czujnik położenia wałka rozrządu

- i na deser jak koledzy wspominali kompresja - możliwe ze zawory powypalało

 

Takie były objawy u mnie ;)

efekt- robie cały silnik od nowa ;)

Powodzenia

Opublikowano

na chwilę obecną 3000 (z częściami po zniżkach w inter carsie) :/

z czego mechanik po znajomości wziął 650

 

przy okazji robię skrzynie, przewody paliwowe i popsute duperele

więc odejmij jakieś 400 zł

Opublikowano

na chwilę obecną 3000 (z częściami po zniżkach w inter carsie) :/

z czego mechanik po znajomości wziął 650

 

przy okazji robię skrzynie, przewody paliwowe i popsute duperele

więc odejmij jakieś 400 zł

 

 

sorry za takie pocieszenie :( ale lepiej od razu isć na kompresje niż szukać dziury w całym :(

też się tego bałem ale wiem ze teraz dość długo sie z bemka nie rozstane ;)

Opublikowano
Powiem tak. Wcześniej miałem BMW 750 IL i tam juz miałem spore wydatki zaczełem od skrzyni automat a wiadomo czesci nowe i oryginalne to kosztowała:). Potem jeszcze pare innych rzeczy i wyszła niezła sumka. Ciężko mi było sie z nia rozstac po wypadku. Teraz tez mam BMW tylko ze 530 i przez moje całe dalsze zycie pozostanie ta marka w sercu. Choć obecna nie ma tyle mocy co 750:). Tak Myśle ze za 1-2 powróce do modelu 750 tylko juz rocznikowo młodsza:). Teraz mam córeczke mała i tu mam wydatki dlatego chce ja zrobić jak najbardziej oszczednym kosztem co nie znaczy ze byle jak. U mnie autko to jak członek rdziny:) wiec musi byc ideał:). Odstawiłem do mechanika i zobacze. Ponoc do onca tygodnia ma ja zrobić. Wole sie dowiedziec co mogło byc przyczyna niz ma mnie s....... skasowac bóg wie za co. Wiadomo mechanik nie znajomy to i cena wysoka:). Dam znac co było o ile zrobi. Pozdrawiam wszystkich miłośników fanatyków kochajacych BMW. :cool2:
Opublikowano
powiem Ci tak przy strzałach gazu w starszych buniach z metalowym kolektorem czyli tych co to mają raczej zwykłe instalacje gazowe pierwsze co się rozlatywało to przepływomierz,rurki gumowe ewentualnie uszczelka przy kolektorze i dopiero kolektor,te instalacje w bmw działały tak sobie i nie zawsze były dobrze podobierane,strzały zdarzały się często a kapitalny remont silnika po strzale to raczej bardzo rzadko !!!!! a zapomniałem że może uszkodzić przepustnicę ale to wszystko to są niewielkie koszty.pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania problemu(i dużo zdrowia dla małej skarbonki).
Opublikowano
Dzięki:). Jak tylko mechanik da mi znac że auto zrobione to napewno napisze co było nie tak z Moim"GWIAZDOREM" bo tak nazwała go Moja Żonka:).Pozdro. Kosiorek.
Opublikowano

jaki remont silnika, co wy pleciecie ludzie, przeplywke ci rozwalilo normalnie, wydaje Ci sie ze jest dobra bo rosniesz ;)

pozatym mozesz miec gdzies nieszczelnosc nawet mozesz tego nie zauwazyc na gumie dolotu, zdemontuj gume i poogladaj dokladnie

to normalne ze strzela, raz ze te instalacje o dupe potluc, na srube

druga sprawa kable, kopulka, palec, swiece nie wymieniane od wiekow to co tu sie dziwic, strzela i bedzie strzelac jak sie za to nie wezmiecie raz a dobrze,

wywalic strzelajace bomby i zamontowac sekwe, albo bawic sie w BLOSa i to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770.html

Opublikowano
Mam pytanie czy jeżeli obroty sa 500 a powinny byc 800-900 i przy przygazowaniu spadaja i silnik prawie gaśnie czego to może byc wina-PRZEPŁYWOMIERZA?.Jeżeli tak to czy zamiana przepływomierza od 535 bedzie odpowiedni bo w mojej 530 12v jest taka wielka paka a tamten jest mały. Prosze o opinie.
Opublikowano
Witam . Mam pytanie posiadam BMW E34 530i silnik rzędowy 12v 1989 rok i zastanawiam sie jaka bedzie najlepsza instalacja gazowa sekwencyjna do tego auta . Prosze wszystkich co maja takie utka i zamontowany gaz o opinie i porady . Pozdrawiam KOSIOREK.
Opublikowano

stary, kombinujesz jak dwa konie pod gore z tym autem, raz to, raz to a teraz jeszcze instalki Ci sie zachcialo,

jezeli wogole chcesz myslec o sekwencji to najperw musisz doprowadzic auto do ladu na benzynie bo nikt nie bedzie chcial z Toba rozmawiac o montazu, a jak mozna wywnioskowac Twoj przeplywomierz od strzalow trafil szlak i chcesz podmieniac od innego modelu, ktory nie bedzie pasowal,

 

jaka instalacja dobra do Twojego auta to znajdziesz na lpg forum http://lpg-forum.pl/

 

ja bym zalozyl STAGa, reduktor zavoli (odpowiedni do mocy) i wtryskiwacze magic jet,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego podmień czujnik położenia wału.Prawdopodobnie to jego uszkodzenie spowodowało wystrzał w kolektorze.(a nie wystrzał gazu spowodował usterke).Objawy masz typowe przy uszkodzeniu tego czujnika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.