Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem ze bylo troche tego na forum ale nie znalazlem precyzyjnej odpowiedzi.

 

Zapalila mi sie pomaranczowa kontrolka zegarek i jak juz sie dowiedzialem chodzi o wymiane plynu hamulcowego. Jednak pozniej klania sie pozbycie tej kontrolki. Jak to zrobic zeby za 2 lata prawidlowo znowu sie zapalila? Przy okazji nie uszkodzic, ani nie resetowac innych rzeczy po prostu tylko to.

 

523 97r

Opublikowano
No to fajna sprawa jest z BMW co pol roku jestem zmuszony jezdzic do serwisu bulic sporo kapusty bo sie jedna z 30 kontrolek zaswieci.

Dlatego trzeba sobie "skombinować" najprostszy prgram - np Carsofta, zainstalować na jakimś laptopie, dokupić okablowanie do tego i samemu sobie takie pierdoły kasować. Jak naprawiałem uchwyt szyby od kierowcy (wypadła z tej metalowej łapy na dole) to odłączyłem poduszkę w drzwiach i włączyłem sobie kluczyk w pozycję I (co by sobie w trakcie pracy radyjko grało)- powoduje to, że po podłączeniu poduszki na swoje miejsce świeci się błąd poduszki. W ASO za skasowanie tego chcieli chyba 160pln czy 260 pln. Pojechałem więc do brata (sam posiadam tylko kompa stacjonarnego), odpaliłem jego laptopa, podłączyłem kable, Carsofta - 5 minut i masz skasowany błąd - za DARMO. I nie trzeba być jakimś profesjonalnym znawcą żeby to zrobić.

A co do tego, że w BMW to jest kicha bo trzeba co jakiś czas jechać do ASO i dać im zarobić - większość nowoczesnych aut ma to tak samo zorganizowane.

Pzdr.

Opublikowano

O to wlasnie mi chodzilo. Jak bys mogl napisac cos wiecej o tych kablach(jakie i gdzie mozna kupic) i gdzie sie je wpina dokladnie.

Sytuacja jest taka , że zakupilem to auto 2 miesiace temu. Caly czas bylo serwisowane. Full service book itp. Ale teraz sam postanowilem wymieniac plyny i filtry. Pozostaje tylko problem kontrolek. Pewnie niedlugo zapali sie komunikat o wymianie oleju :). Wlasnie szukam jakiegos wyjscia z tego problemu. Zakladam ze 50% osob na forum olewa serwisy i samemu kasuje kontrolki. Jestem totalnie zielony w temacie wiec napiszcie jak dla laika... . Posiadam laptopa.

 

Znalazlem takie cos na allegro chyba o to mi wlasnie chodzi.

 

http://www.allegro.pl/item826482790_hitinterfejs_do_bmw_87_04_carsoft_6_5_inpa_ediabas.html 179zl

i

http://www.allegro.pl/item823849347_bmw_87_04_carsoft_6_5_inpa_ediabas_z_k_bmw_i_obd2.html 259zl

 

Roznica jest tylko w kablu ktory podlaczamy gdzies w BMW :P tansza wersja to kabel z pinami, drozsza wersja to wtyczki. Jak by ktos mogl przyblizyc mi roznice. Cena nie gra roli wiec zalezalo by mi na "prostrzej" wersji :). Ta za 249 wyglada calkiem fajnie. Tylko gdzie te wtyczki sie podlacza :)

Opublikowano
Ta wtyczka z pinami jest do bmek przed liftem i wpinasz ja pod maska (duzy okragly wtyk) prostokatna wtyczka bmw po lifcie wtyczka w kabinie gdzies pod kiera. :idea:
m3GreenHell
Opublikowano
No to tylko potwierdzcie ze dzieki tez zabawce z linka bede mogl poradzic sobie z trapiacymi mnie problemami :mrgreen: . Co sadzicie akurat o tym zestawie bo na allegro jest tego sporo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.