Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie, czy mógłby ktoś wyjaśnić co dokładnie oznaczają poniższe błędy ? Zdaje się, że jeden z nich sugeruje jakiś problem z klapkami w wydechu a przecież one występują tylko w M54B30. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

 

http://img180.imageshack.us/img180/9500/inpa4.th.jpg

http://img183.imageshack.us/img183/5664/inpa5.th.jpg

 

 

 

http://img183.imageshack.us/img183/2166/inpa.th.jpg

http://img264.imageshack.us/img264/4996/inpa2.th.jpg

http://img183.imageshack.us/img183/7100/inpa3.th.jpg

Opublikowano
Takie błędy mam i ja (oprócz tego z klapkami) ale w pamięci "shadow" - jak je skasować to nie mam pojęcia. Chętnie poczytam co oznaczają :) Wyniki z live data podobne do moich :)
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do shadow to jest taki kociol gdzie idzie wszystko i po filtracji trafia do wlasciwej pamieci. Pisalem o tym na forum.

W moim m52 na zapalonym silniku marudzi o zawor ktory jest tylko w wersji USA a moje auto jest w wersji DE.

Opublikowano

mam pytanie odnośnie, screena 4, gdzie są informacje o składzie mieszanki - patrol adaption, konkretnie chodzi mi o - adaption value multiplicativ 1 i 2, czy tu chodzi o korekcje długoterminową dla bank 1 i bank 2, wtryski 1,2,3 i wtryski 4,5,6 ?

 

co oznacza jak jest na minusie lub plusie ?

 

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.