Skocz do zawartości

Nie mogę uruchomić silnika... Pomocy!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, chyba pierwszy raz moja przyjaciółka zawiodła mnie na całej linii. :?

Po wymianie pompy i czujnika poziomu paliwa prawie wszystko wróciło do nromy. Pięknie się wkręcała, nie miała charakterystycznych przyduszeń przy deptaniu gazu w podłogę. Jednak generalnie słabo zapalała. Dziś nie zapaliła. Po 20 minutowym postoju już nie zapaliła. Musiałem ją sholować. Pierwszy raz taka awaria. Myślałem, ze znamy się dobrze i nie będzie tego typu numerów.

Co jest grane? :mad2:

 

- Pięknie chodziła na Pb jak i na LPG

- Rozrusznik sprawny

- Akumulator prawie nowy

- Dopiero co wymienione świece

- Sprężanie fabryczne

- Żadnych dziwnych objawów, tudzież symptomów zbliżającej się awariii...

 

Jedyne, na co ostanio zwróciłem uwagę, to słabe odpalanie.

Kilka tygodni temu również nie mogłem jej zapalić, udało się dopiero po ostygnięciu i przy wykorzystaniu metody na pych połaczonej z nachyleniem ternu (z górki - dwójeczka i zapaliła). Tak dojechałem do domu i od razu padło na pompę. Pompa wymieniona, wraz z czujnikiem, który był uszkodzony. Po wymianie pompy zapaliła od razu. Jednak po kilku dniach odpalanie szło już oporniej... zawsze zapalala, ale trzeba było dłużej kręcić....

 

Pomóżcie... Co mogło się stać.... Nie wiem za co się brać... Może ktoś z Was miał podobne problemy... :modlitwa:

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
ja stawiam na przekaznik pompy paliwa- nie mozesz wtedy odpalic jak silnik jest cieply. Moze byc tez odpowietrznik zbiornika paliwa- moze byc zapchany.
Opublikowano
ja stawiam na przekaznik pompy paliwa- nie mozesz wtedy odpalic jak silnik jest cieply. Moze byc tez odpowietrznik zbiornika paliwa- moze byc zapchany.

 

Pamiętasz może który to przekaźnik?

Odpowietrznik, czyli... ta pucha w komorze silnika obok obudowy filtra powietrza?

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
nie wiem gdzie miesci sie przekaznik pompy paliwa w Twoim aucie. A odpowietrznik zbiornika powinien byc przy zbiorniku, jakis wezyk czy cus..

Dobra przekaźnik sam sobie znajdę, ale z tym odpowietrznikiem.... :mad2: :jawdrop: :duh: :modlitwa: :roll:

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
nie wiem gdzie miesci sie przekaznik pompy paliwa w Twoim aucie. A odpowietrznik zbiornika powinien byc przy zbiorniku, jakis wezyk czy cus..

Dobra przekaźnik sam sobie znajdę, ale z tym odpowietrznikiem.... :mad2: :jawdrop: :duh: :modlitwa: :roll:

 

Odpowietrznik w E34 jest to taka czarna rurka wychodząca koło zbiornika paliwa w okolicy prawej półosi. Tam szukaj.

 

Pozdr.

Opublikowano
jeżeli masz mozliwośc to odpalaj na LPG jak nie odpali odpadną wszelkie niejasności układu paliwa np zawór odpowietrzajacy trzeba będzie poszukać czegos w elektronice a czujników czujniczków odpowiedzialnych za nieodpalenie to ooo... sprawdz czy wogóle swieca ma iskre czy jest zalana jak jest zalana to paliwo ma brak jest prądów ja miałem proble z przewodami nio było odpowiedniej iskry i zalewało świece i nie ma szans że zapalisz sprawdz to sobie
Opublikowano
Przyczyną może być również czujnik położenia wału korbowego, jeżeli masz silnik z VANOS-em to odpala z trudem (potem jego rolę przejmuje czujnik położenia wałka rozrządu) a jeżeli bez VANOS-a to wcale nie odpali, pierwsze objawy pojawiają się przy rozgrzanym mocno silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.