Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mialem ten sam problem tylko z silnikiem m43 zobacz czy gdzieś płyn sie nie siączy albo bzy nie masz zielono- niebieskiego naloty w miejscach gdzie płyn dochodzi do bloku w m43 to są (to oczywiscie podaje orietacyjnie zebys wiedział czego mniej więcej szukać )

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2065&hg=11&fg=35 poz 9 i 5

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2015&hg=11&fg=10 poz 1

w m 52 to mogą byc okolice

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM31&mospid=47638&btnr=11_2200&hg=11&fg=35

lub wyciek na pompie

Opublikowano
wycieku nie będzie widać, bo płyn od razu odparuje... szukaj tego co napisał poprzednik, czyli zielonkawych śladów po płynięciu...
Opublikowano

Witam

 

Tak jak mówią poprzednicy. Sprawdź też miejsce łączenia zbiorniczka z chłodnicą na ciepłym silniku. Jak będziesz miał mokre paluchy to wszystko jasne. Od razu mówię, że jeśli to chłodnica to tylko wymiana, żadne tam uszczelnianie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Z tego co czytałem,to uklady lubia sie rozszczelniać(wada).Dobrze poszukaj(często sam zbiorniczek jest nieszczelny).Zajrzyj do oleju czy się niezmienił(uszczelka po głowicą).Lecz trzymajmy się tego pierwszego.Osobiście wymieniałem chłodnicę.Aha lubią też rozszczelniać sie termostaty.Powodzenia
Opublikowano
Podłączając się pod temat ostanio wymieniłem ten wąż co idzie do chłodnicy za pare dni spojrzałem pod spód i alternator jest zalany cały w płynie wie ktoś jaka jest przyczyna ?
Opublikowano
Podłączając się pod temat ostanio wymieniłem ten wąż co idzie do chłodnicy za pare dni spojrzałem pod spód i alternator jest zalany cały w płynie wie ktoś jaka jest przyczyna ?

Przeczytaj ten wątek i będziesz wiedział...

Opublikowano

Witam

Ja na wiosne miałem wyciek.

U mnie rozszelnio sie plastikowe kolanko które wchodzi do chłodnicy - obok zbiorniczka.

Nic nie było widac - a jadnak sączyło sie.

Wymieniłem cale kolanko z węzem i jest git.

Sprawdz to.

Opublikowano
Właśnie tą cześc wymieniłem ten wąż z plastikiem bo właśnie w środku pękł i się sączyło,a może dlatego cieknie gdzieś jeszcze bo nie wiedziałem i nie odpowietrzyłem układu ?
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie delikatnie pociło się w miejscu łączenia zbiorniczka z chłodnicą. A także bardzo delikatnie pocił się termostat. Znikało mi pół litra płynu na 1000km, więc raczej chyba nie duzo... ale jednak znikało. Takie drobne wycieki są najgorsze, bo trudne do zlokalizowania.

 

Czy są jakies inne typowe miejsca wycieków płynu chłodniczego w silnikach M52 w e46 ?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy są jakies inne typowe miejsca wycieków płynu chłodniczego w silnikach M52 w e46 ?
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Może być coś takiego jak kiedyś u mnie... nie było widać żadnego wycieku! A płynu uciekało sporo bo od 05l do 1l na 100km :duh: i zero wycieku. Bałem się najgorszego... a okazało się że jedna gumowa rurka idąca od chłodnicy miała mikroskopijną dziurkę i to pod spodem, że nie było nic widać, dopiero po nagrzaniu silnika i mocnym przygazowaniu stojąc pod autem było widać cieniutki strumień płynu tryskającego w dół :cool2:
Opublikowano
U siebie miałem sytuacje że musiałem dolewać płynu - zero wycieków odpowietrzała mi się nagrzewnica i co jakiś czas musiałem dolac jej pare ml.
brokat_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.