Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam szanowne grono.Mam problem,od jakiegoś miesiąca wskaźnik paliwa mojego diesla nie schodzi po niżej 20litrów tj,jak wskazuje 20 to w baku 0 !

Po tej akcji i zatankowaniu było wszystko OK,ale od jakiegoś czasu znowu tak się stało.W dodatku nic nie pomogło tankowanie do pełna.

Wymontowałem ze zbiornika cały smok,że by sprawdzić,czy pływak się zawiesza,ale nie,pływak porusza się po całej długości prawidłowo.

Rozkładam ręce,bo na tym kończą się moje możliwości.

Pomóżcie proszę.Co mógł bym jeszcze sprawdzić lub poprawić.

Edytowane przez kasiasz40
Opublikowano

witam,

te wskaźniki w bemkach to prawdziwa magia. u mnie jak mam 30l to pokazuje się wskazówka na 20... ja słyszalem ,że są różne rodzaje pływaków więc moze w tym jest metoda. nasze zbiorniki mają dziwną budowę i pływak ma możliwość zawieszenia się. wkońcu pojemność to 80l.

 

powodzenia i pozdrawiam

Opublikowano
Witam szanowne grono.Mam problem,od jakiegoś miesiąca wskaźnik paliwa mojego diesla nie schodzi po niżej 20litrów tj,jak wskazuje 20 to w baku 0 !

Po tej akcji i zatankowaniu było wszystko OK,ale od jakiegoś czasu znowu tak się stało.W dodatku nic nie pomogło tankowanie do pełna.

Wymontowałem ze zbiornika cały smok,że by sprawdzić,czy pływak się zawiesza,ale nie,pływak porusza się po całej długości prawidłowo.

Rozkładam ręce,bo na tym kończą się moje możliwości.

Pomóżcie proszę.Co mógł bym jeszcze sprawdzić lub poprawić.

 

No niestety: jak pokazuje 20 l , masz 20 l - tylko pompa jest 2-komorowa i w drugiej pływak sie zawiesza.

Objawy są takie: jak pokazuje ci ok. 20 litrów i nie wyłączysz silnika, to najprawdopodobniej będziesz jeździł dopóki wskazówka zejdzie do 0 - a nawet wtedy bedziesz miał jeszcze kilka-kilkanaście litrów. Ale jesli wyłączysz motor przy takim stanie paliwa to pewnie już go nie odpalisz :(

W poprzednim TDS-ie zastosowałem taką metodę: woziłem w na wszelki wypadek w bagażniku piatkę paliwa i jeździłem do końca na tym co było :norty:

Po kilku takich manewrach pływak sie odwiesił i mogłem jeździć praktycznie do rezerwy.

Wszystko jednak zależy od stanu pompy i nie zawsze ta metoda skutkuje, ale warto spróbować :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.