Skocz do zawartości

jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w e39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam zamiar kupić e 39 za granicą i chciałbym wiedzieć chociaż jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w aucie, wiem że jest na to jakiś sposób żeby sprawdzić ponieważ kumpel pokazał mi jeden taki sposób w e 36 i rzeczywiście ukazał się prawdziwy przebieg, niestety większy niż pokazuje, powiedział też że ten sposób nie działa w e39 ale jest jakiś dynks żeby sprawdzić tylko nie wie jak więc może ktoś ma szerszy zakres wiadomości na ten temat, dlatego bardzo bym prosił o pomoc, ta niespodzianka z przebiegiem w moim e 36 mocno nie zdenerwowała a lekarz zabronił mi się denerwować :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przebieg w KAZDYM module da się zmienić.

Jeżeli cofał ktoś kto się zna na sprawie to nie poznasz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
mam zamiar kupić e 39 za granicą i chciałbym wiedzieć chociaż jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w aucie, wiem że jest na to jakiś sposób żeby sprawdzić ponieważ kumpel pokazał mi jeden taki sposób w e 36 i rzeczywiście ukazał się prawdziwy przebieg, niestety większy niż pokazuje, powiedział też że ten sposób nie działa w e39 ale jest jakiś dynks żeby sprawdzić tylko nie wie jak więc może ktoś ma szerszy zakres wiadomości na ten temat, dlatego bardzo bym prosił o pomoc, ta niespodzianka z przebiegiem w moim e 36 mocno nie zdenerwowała a lekarz zabronił mi się denerwować :D
Napewno masz przebieg ponad 300 tys. A ten myk polega na trzymaniu zerowania licznika podrecznego i przekrecanie kluczykiem? Jezeli tak to daj znac powiem ci co to jest :P

 

Pozdr

BMW "Today, tomorrow, always"
Opublikowano
możesz sprawdzić na dwa sposoby po wyglądzie i zużyciu materiałów takich jak - kierownica, drążek skrzyni, tapicerka - jak są wytarte to wiesz już że ma większy przebieg, ale jak sam wiesz i to można wymienić ;) na licznik nie ma co patrzeć bo to chwila moment i masz 140k km przebiegu więc zostaje diagnostyka komputerowa i sprawdzenie w module jeszcze jest gdzieś trzecie miejsce gdzie się zapisuje przebieg ale zapomniałem :cry:
Opublikowano
Przebieg w KAZDYM module da się zmienić.

Jeżeli cofał ktoś kto się zna na sprawie to nie poznasz.

niestety ,tak jest jezeli robil to ktos kto sie zna niemozna poznac w bmkach nowych niewiem od ktorego roku chyba po lifcie przebieg jest w 4 miejscach,zegary,modul ,imobilaizer i chyba bo niepamietam komputer,w starszych bylo w dwuch zegary i modul swiatel,ale fachowiec ustawi wszedzie jednakowy,jest to tak powszechne ze pozostaja inne sposoby sprawdzania czesto niemozliwe do zastosowania jak po prostu znac wlasciciela i wiedziec jak i ile go eksploatuje
Opublikowano

tak jak koledzy wyżej piszą masz przebieg zapisany w kilku miejscach ale dobry cwaniak to może zmienić :|

 

jest jeszcze opcja jeśli auto było serwisowane w aso to po numerach vin mogą sprawdzić historę serwisową w bazie danych oraz spróbować odczytać przebieg z kluczyka

Opublikowano

...tyle, że na szczęście nie pierwszy lepszy cwaniak potrafi to zrobić, a taki co potrafi nie robi tego za darmo... i nie za 100 PLN... Jak nie zmienisz w każdym module i elektronika auta wyłapie różnice rekordów w poszczególnych modułach to na zegarach przy przebiegu zaświeca się kropka (manipulation point)...

 

P.S. Przebieg jest zapisany jeszcze w kluczyku i o ile się nie mylę, to jak zmienisz, tj. wszędzie poza kluczykiem, to przebieg w kluczyku zostaje zamrożony i "czeka" aż zostanie "dogoniony" przez ten z zegarów/EWS...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
w aso gwarantowali mi ze przebieg w kluczyku bedzie zawsze oryginalny i nie mozna go zmienic. sprawdzalem dwa razy i oba razy w kluczyku bylo o ~50k km wiecej niz na zegarze. tzn. licznik mialem cofniety o ~50k
Opublikowano
mam zamiar kupić e 39 za granicą i chciałbym wiedzieć chociaż jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w aucie, wiem że jest na to jakiś sposób żeby sprawdzić ponieważ kumpel pokazał mi jeden taki sposób w e 36 i rzeczywiście ukazał się prawdziwy przebieg, niestety większy niż pokazuje, powiedział też że ten sposób nie działa w e39 ale jest jakiś dynks żeby sprawdzić tylko nie wie jak więc może ktoś ma szerszy zakres wiadomości na ten temat, dlatego bardzo bym prosił o pomoc, ta niespodzianka z przebiegiem w moim e 36 mocno nie zdenerwowała a lekarz zabronił mi się denerwować :D
Napewno masz przebieg ponad 300 tys. A ten myk polega na trzymaniu zerowania licznika podrecznego i przekrecanie kluczykiem? Jezeli tak to daj znac powiem ci co to jest :P

 

Pozdr

No rzeczywiście, zgadłeś kolego to ten właśnie myk o co tu chodzi?

Opublikowano

 

Pozdr

No rzeczywiście, zgadłeś kolego to ten właśnie myk o co tu chodzi?

 

Tą jest sekwencja nr fabrycznych . Niew jest to przebieg.

 

 

Zostaje ASO i własne wyczucie co do całokształtu w stanie auta.

 

Ja widziałem rok temu 7mkę która miała 490tys i w środku tak długo się przyglądałem wnętrzu aby mieć porównanie przy kupnie swojej i był kłopot bo było niczym nie różniące się od aut które mają 200 :P Teraz już wiem że tym z "200" co sie spotkałem to im było raczej bliżej do tego co miał już 500 :D

 

Ale szacunek do stanu w środku nie było nic szczególnie powycierane , zużyte itd.

BMW ma porządne wykończenie dzięki którym nieuczciwi sprzedawcy laika są w stanie na tym złapać.

 

Auta tej klasy jeżdżą naprawdę dużo i rocznie wrzucanie jemu 40-50tys to norma.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który zajmuje się cofaniem liczników i stwierdził że wystarczy mu 30min i cofnie w każdym miejscu i nie do poznania. Kluczyk, lampy i licznik...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.