Skocz do zawartości

80 Km/h prawie kierownice wyrywa z ręki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Lekko pukalo coś w zawieszeniu, posterowalem wiec do wachowców w tym temacie (dwa "wieśki" ale w temacie zawieszenie na bank super), Wymienili mi dolny lewy wachacz,ustawili zbiezność(podobno był bardzo rozbiezny). Po wymianie powiedzieli, ze jeszcze trzeba wymienić górny lewy bo dopiero teraz to wyszło. Odebrałem auto i co?? Kaszna, nie da sie jechać.Czy możliwe,ze opony tak sie zdarły, ze dopiero po ustawieniu zbiezniośći przy 80 km/h mało nie wyrywa kierownicy,auto wpada w straszny rezonans??Opony są lekko zdarte od zewnątrz.

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
mm może trzeba je wyważyć. Poza tym mi się tak robiło jak mechanik mi zapomniał założyć pierścieni centrujących no ale ja mam felgi od E39 ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
sprobuj przełozyc tył na przod,gdy telepie przy 80km to na 90%oznaka kól(chyba ze i tylnie tez sa zwichrowane-a masz moze zimówki na zapas?),jezeli nadal bedzie walic to zawieszenie,układ chamulcowy tez tak daje znaki ale tylko przy zwalnianiu-wtedy zazwyczaj tarcze gdy sie nagrzeja to telepia.
Opublikowano

Myślalem wlasnie o przekladce. To są oryginały (niestety TRX'y) wiec nie wydaje mi sie,ze źle zalozone. Ale tak czy tak dobry plan! Zaraz przeloze tyl. Dzieki Panowie.Dam znać co i jak.

Pozdrawiam

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
A może jak ci teraz ustawili zawieche i nie ma luzów to możliwe że wszystko się usztywniło a polecjały tuleje metalowo gumowe w górnych wachaczach (drążkach reakcyjnych).
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano

a zbieznosc ustawiali komputerowo czy na 'sznurek'?????????

 

ja tak mialem w jakims samochodzie jak byla zle zbieznosc ustawiona - latwo to sprawdzic - sprawdz jak po dluzszej jezdzi wygladaja oponki - on ci wszystko powiedza ( i porownaj z tylnymi)

 

albo cos porobli w zawieszeniu - inny wachacz albo cos........

Opublikowano
Miałem podobne dolegliwości, ale w e34 po założeniu felg dopasowanych do e39 różnica w piaście ok 1,5mm, więc założyłem pierścienie centrujące i teraz piknie smiga bez żadnych drgań na kierownicy :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Troche to trwalo ale koncze temacik.

A może jak ci teraz ustawili zawieche i nie ma luzów to możliwe że wszystko się usztywniło a polecjały tuleje metalowo gumowe w górnych wachaczach (drążkach reakcyjnych).

Tuleja jedna byla wymieniana.

Zamienilem kola. Jest OK. Jezdzielm na takiej rozbieznosci,ze po ustawieniu z oponek sie kartoflaczki zrobiły ;)

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
mm może trzeba je wyważyć. Poza tym mi się tak robiło jak mechanik mi zapomniał założyć pierścieni centrujących no ale ja mam felgi od E39 ;)

 

NIKI, ja mam felgi od E38, czy też muszę używać tych pierścieni ?

Jeśli tak, to gdzie i jakie kupić ?

A felgi mam takie:

 

http://bmw.pgnet.pl/wheel.jpg

Pozdrawiam

Gomes

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
No i znowu kibel.. :( Kupilem felgi 17-tki, super oponki i jest to samo. Co za jazda?? Najpierw na moich TRX'ach przy 80 po ustawieniu zbierzności kierownica latała, zmienilem felgi na 15 cali i było git.Teraz kupilem 17 cali i znowu kaszana :( ..Juz sam nie wiem co to moze byc??

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano

Sprawdz czy nie ma jakiegokolwiek luzu na drążkach kier. Miałem to samo, wszystkie wachacze nowe - drgania trochę osłabły, ale były, wszystkie końcówki kier. nowe (na 2starych był minimalny luz)- drgania znowu trochę osłabły, nowy drążek środkowy i kasacja luzu na przekładni- koniec drgań :D

Prawdopodobnie masz to samo, u mnie tez na jednym komplecie kół było ok, jak zmeniłem na lato to się zaczeło od nowa. dopiero po wymianie wszystkiego co związane z kierowaniem :? Jest ok.

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

Opublikowano

Moze sie tak skonczyć, ze wymienie wszystko i bedzie git. Najpierw pojade niech mi wyeliminują na 100% opony i felgi.

Dam znać

Dzieki za rade

Pozdrawiam

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
Ja eliminowałem luzy jeden za drugim dość czasochłonnym sposobem ale chyba najskuteczniejszym: krok 1. Wydusiłem wszyskie końcówki kier. z gniazd i ręką sprawdzałem w jakim stanie jest sworzeń- był nawet lekki luz to wymiana, pojeżdzdziłem, problem sie nie rozwiązał to w ten sam sposób(wyciągnąć i sprawdzić ręcznie) postąpiłem z drążkiem środkowym. Na koniec przekładnia. Nie wiem dlaczego ale na stacji diagn. nie zawsze są w stanie wykazać luzu (zawiecha, ukł. kier.) w bmkach. Pare razy niektóre stacje odmówiły mi ustawienia zbieżności :shock: twiedząc, ze to jest trudne w tych autach i nie chcą mieć reklamacji :duh:

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

Opublikowano
No taa, ale czemu na innych felach 15 cali jest wszystko ok a na TRX'ach i na tych 17 w super stanie jest kaszana?? Jutro jade do fachmanów od ukladów kierowniczych..sie zobaczy. :(

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
Problem katergorycznie rozwiązany.. Prawy górny wahacz. Teraz zawiasy jak nówka..

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.