Skocz do zawartości

ZAGOTOWUJE MI SIE 525tds POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Potrzebuje pomocy-posiadam bmw 525tds jechałem na trasie i mi sie zagotowała zaprowadziłem do mechanika i mechanik stwierdzi że sie skrzywiła głowica tak więć zaczął robic

1.planowanie głowicy

2.zmiana uszczeki

3.wymiana pompy wodnej

4.termostatu

głowica była sprawdzana (podobno po planowaniu)

 

chłop mi poskaładał ,oddał i powiedział ze do wymiany jest visco dlatego sie grzeje wiec wymieniłem. Zapieprza teraz jak szalone ,ale po przejechaniu paru kilometrów temperatura z połowy automatycznie zagina na czerwień NIE WAŻNE CZY NA TRASIE CZY W MIEŚCIE!!!.Wyjelismy juz termostat nic nie dało. WIEC GDZIE SZUKAĆ MOZE MACIE POMYSŁ??????? :( jak stałem niedawno na trasie oczywiscie zagotowany to chłop jakis sie zatrzymał i powiedział ze moze to byc wina ustawienia zapłonu???mówil ze miał taki przypadek wiecie cos o tym???

 

 

Opublikowano
dzis kupiłem nowy korek,ale nic to nie dało chodz juz miałem nadzieje bo przejechałem kilka dobrych kilometrów i tu nów temperatuera skoczyła
Opublikowano

Witam

No topozostala jeszcze chlodnica!

Moze to tez przez te upaly.Poza tym napisales ,ze wskaznik wchodzi na czerwone pole ,a wskaznik sprawdzales ?Czy tez ci sie naprawde gotuje.

Moze bc tez czujnik!

pozdrawiam

Opublikowano
może pełno komarów itd. jest w chłodnicę nawbijanych i straciła ona swoje właściwośći.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

Ja bym też stawiał na chłodnice - tzn. tę od wody i sprawdzić czy ta od powietrza doładowanego jest wydolna bo też będzie się dokładać.

Ostatnio wymieniłem swoją bo w upały powyżej 120km/h wskazówka temperatury zaczynała ruszać ze środka w kierunku czerwonego... Ale nie miałem nigdy problemów w korkach.

Pozdrawiam

- Sim One -

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Cześć,

zrób tak w tej kolejności:

 

1. sprawdzić czy przewód ten co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny (zdjąć i przedmuchać), to pewnie będzie to (jak odpalisz auto to zdejmij korek zb. Wyrównawczego i zaglądaj do środka, w miarę jak silnik będzie się grzał powinien tym przewodem do zbiornika wpływać płyn chłodzący – tak ma być – jak nie płynie to już wiadomo co),

 

2. jeszcze raz sprawdzić termostat (woda do garnka zagotować i patrzeć co się dzieje),

 

3. jeszcze raz sprawdzić pompę wodną czy czasem nie urwała się ponownie,

 

4. sprawdż chłodnice i intercooler – tak jak kolega pisał – muchy i inne owady czy nie jest zabita z zewnątrz,

 

5. jak to wszystko nie pomoże to bardzo prawdopodobne jest że masz zatkaną chłodnicę – kanaliki pod plastikowymi deklami chłodnicy – i wtedy to albo jakiś środek na to kupić i udrożnić, albo zdjąć te boki plastikowe i wyczyścić mechanicznie. Jak to sprawdzić aby tych plastików nie ściągać – załóż jakiś wąż z wodą do powrotu do chłodnicy i odkręć kran. Woda powinna raczej swobodnie przez chłodnicę przepływać.

 

Ja stawiam że u Ciebie to na pkt.1 się skończy – powodzenia – Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

WITAJCIE

 

WRESZCIE NAPRAWIŁE MOJĄ tdske:)CHCE SIE Z WAMI TYM PODZIELIĆ:

 

PRZYPADKOWY GOŚĆ NA TRASIE JAK MI SIĘ ZAGRZAŁ PODPOWIEDZIAŁ ZE MOZE TO BYC WINA USTAWIENIA ZAPŁONU :) I TO SIĘ WŁAŚNIE OKAZAŁO!!!!!!!!!!!!!!!

 

GOŚĆ CO SKŁADAŁ GŁOWICE WCZEŚNIEJ PRZESTAWIŁ GO

 

KAZAŁEM MU PRZESTAWIĆ NA STARY ŚLAD I CO SIĘ OKAZŁAO PRZEJECHAŁEM 200 KM I NIC SIĘ NIE DZIEJE!!!!!!!!!!!!!

 

CIENKICH MAMY MECHANIKÓW CHODZ TEN MECHANIK CO MI GO ROBIŁ MA UMOWY Z ASISTANCE I NAPRAWIA BARDZO DUŻO SILNIKÓW

I JUŻ MI CHCIAŁ ROZBIERAĆ SILNIK MÓWŁ ŻE JEST COŚ Z BLOKIEM

I NIEŹLE BY MNIE WZIĄŁ NA KASE A I TAK BY NIC NIE ZROBIŁ

 

TERAZ JAK BYM SPOTKAŁ TEGO PRZYPADKOWEGO GOŚĆIA TO CHĘTNIE BYM Z NIM SKRZYNKE PIWKA WYPIŁ

 

POZDRAWIAM I DZIĘKI ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI :)

Opublikowano

SORY ZBYT POCHOPNIE NAPISAŁEM ŻE MECHANICY SA CIENCY -NIE CHCIAŁEM OBRAZIĆ INNYCH POPROSTU MÓJ BYŁ DUPOWATY. POWIEDZIAŁ ŻE NIE WIE CO JEST I NIE ZROBI CHYBA ŻE BEDZIE ZNOWU ROZBIERAŁ-DLATEGO BYŁEM ZDESPEROWANY I TAK NAPISAŁEM

 

POZDROWIONKA

Opublikowano
Może nie zapłon, raczej za wczesny kąt wtrysku.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
jak miałem 524 to tez przestawiłem zapłon(celem proby),po przejechaniu kawałeczka moment skoczyła temp.,cofnołem i było OK
Opublikowano
W moim tds właśnie też pojawił się ten problem i mam zamiar się tym zająć w najbliższy weekend,a sprawa wygląda następująco: kiedy stoje nawet w największym upale w największych korkach to wskzówka temp nawet o mm nie odchyli się od pionu ale kiedy jade pod góre lub kiedy mocniej depne to odrazu wskażnik podąża dosyć śmiało do czerwonego pola i dopuki nie odpuszcze gazu nie przestaje, chociaż w momencie kiedy mu już odpuszcze to dosyć szybko wraca do pionu. :?:
Opublikowano
W moim tds właśnie też pojawił się ten problem i mam zamiar się tym zająć w najbliższy weekend,a sprawa wygląda następująco: kiedy stoje nawet w największym upale w największych korkach to wskzówka temp nawet o mm nie odchyli się od pionu ale kiedy jade pod góre lub kiedy mocniej depne to odrazu wskażnik podąża dosyć śmiało do czerwonego pola i dopuki nie odpuszcze gazu nie przestaje, chociaż w momencie kiedy mu już odpuszcze to dosyć szybko wraca do pionu. :?:

sprawdź chłodnicę i wisko na początek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.