Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem tego typu że występuje zbyt wysokie ciśnienie doładowania. jak wyczytałem na forum ciśnienie w silniku M47 powinno wynosić 2.1 bara maksymalnie. a u mnie komputer zapisał prawie 2.5 bara. problem występuje na 4 i 5 biegu, około 3200obrotów silnik przestaje ciągnąć. powodem jest to zbyt wysokie ciśnienie gdzie komputer pewnie odcina doładowanie. Ale pytanie co jest tego przyczyną.

Dodam ze turbina nie była regenerowana, katalizatory są wycięte.

myślę ze winą nie jest przepływka, lub też zaworki sterujące turbiną czy egr, lub też jakiś nieszczelny wężyk albo zapieczone kierownice na turbinie. wtedy myslę że problem był by podobny, podobne objawy, ale ciśnienie by było zbyt niskie. u mnie przeładowuje.

wiem tylko ze było kręcone tą śrubą przy cięgnie od gruszki turbiny. ona odpowiada za regulację zmienną geometrią, wiec moze tu leży problem, ale jak to wyregulowac? Albo jest jednak inna przyczyna zbyt wysokiego ciśnienia doładowania? kto ma jakieś pomysły, doświadczenia???

 

http://img198.imageshack.us/img198/607/60862842.jpg

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

Tak jak mówisz, przyczyną najprawdopodobniej bedzie źle wyregulowana sztanga turbiny. Tego nie powinno się dotykać !!! Niestety trzeba mieć troszke pojęcia i poświecić sporo czasu by to dokładnie wyregulowac. Wykona Ci to dobry zakład regenerujący turbospręzarki lun jakiś dobru tjuner.

Poza tym, jeżeli masz zapieczone łopatki turbiny, też bedziesz miał miał przeładowania na wyższych biegach.

Opublikowano
W okolicach turbiny znajduje się jeszcze taki pojemnik, który odpowiada bodajże za sprężanie ciśnienia i jeśli on będzie nieszczelny to ciśnienie również będzie zbyt wysokie. Koszt tego pojemnika nie jest wysoki, a to, że jest nieszczelny poznasz po paru ''spoconych miejscach'' na nim.
E46 330D :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jak się okazało, geometria turbiny się rozregulowała, bo nakrętka na sztandze się poluzowała i zmienila swoje położenie o około centyment, ustawilem ją na własciwym miejscu i dokręcilem mocno tak aby się juz nie odkręciła, i wygląda na to że jest wszystko super, jak na razie testy drogowe to potwierdzają, nie przeładowuje i ciągnie równo i tak jak trzeba.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.