Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z Was sie może orientuje za co odpowiedzialna jest zwężka znajdująca się w połowie przewodu wysokiego cisnienia od wspomagania? (*w połowie nr 3)

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/x/6.png

Ostatnio mialem wyciek, zacisnięto mi nowy przewód jednak prosty juz bez tej zwężki. Wspomaganie działa normalnie, bez zgrzytów, szarpniec aczkolwiek zregenerowana nowo założona pompa wyje juz od pierwszego odpalenia.

Zbieg okolicznosci czy może to efekt braku zwęzki?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano
sam nie wiem... zakładając ze wewnętrzna cienka rurka (jest tam coś takiego ale sam nie wiem dokładnie w która stronę ) biegnie od zwężenia do końcówki od strony magla... powodowałoby to wzrost ciśnienia ale w sumie końcówka przy maglu ma swoje stałe, mniejsze "fi" i nawet przy pominięciu "zwężki" tez powinna powodować wzrost ciśnienia...
Opublikowano
Mnie chyba na studiach uczyli, że zmniejszenie średnicy przekroju przewodu powoduje WZROST ale prędkości przepływu i żeby zasada zachowania energii była spełniona SPADEK ciśnienia.
Opublikowano
ja przylacze sie do tematu aczkolwiek inaczej mam pytanie czy ma ktosz do opchniecia chlodnice oleju wspomagania na rysunku nr 7 chcetnie kupie w dobrej cenie moze to nie miejsce na zakupy ale kozystam z okazji nie gniewajcie sie
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.