Skocz do zawartości

Tarcze hamulcowe e36 328 ATM Mikoda, ATE, Zimmerman


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

1.

Muszę zmienić tarcze oraz klocki.

Szukam dobrego towaru za rozsądną cenę.

Sporo informacji znalazłem na temat ATE i Zimmerman'a ale wpadłem tez na firmę ATM Mikoda.

Co można do mojego samochodu założyć? czy muszą być nawiercane(aktualnie takie są założone)?

Jeżdżę normalnie bez ostrego hamowania gdy tego nie wymaga sytuacja. Zapędów rajdowych też nie mam chociaż czasem lubię szybciej jechać.

2.

Przy okazji mam też pytanie dotyczące płyny hamulcowego. Jaki kupić oraz czy brać się samemu za wymianę?

 

Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.

P.S. przez niedziałającą wyszukiwarkę zakładam nowy temat

Opublikowano

Witam

 

Mikoda, to polska firma, produkt dobry, ale do tak mocnego auta nie polecam. To samo ATE - krzywią się na potęgę już po 3k km, było o tym na forum mnóstwo postów. Zimmermann jest produktem "sportowym" i raczej nie potrzebujesz takich tarcz. Wydaje mi się, że optymalne będą tarcze bliskie oryginałowi, a więc produkt firmy Textar, bądź Jurid (polecam te pierwsze).

Klocki też polecam Textara - T4146 (takie są oryginalnie w E36).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

U mnie ATE wszystkie cztery tarcze (przód nacinane), klocki ATE, cały komplet śmiga już dwa lata bez żadnych problemów. Warto przyłożyć się do samych zacisków przy wymianie, poczyścić jarzma, nasmarować prowadnice i musi być ok.

 

Prawdopodobnie krzywiły się te nieoryginalne ATE, bo też były wątpliwości do do ich pochodzenia.

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.

Postawiłem na ATE. W opiniach wszystkie firmy są i "dobre" i "złe".

Czas pokaże czy dobrze zrobiłem.

Co do mocy auta to fakt ma jej trochę. Na szczęście czasy gdy samochód musiał mieć gaz w podłodze są już za mną i jeżdżę raczej spokojnie do tego dość sporo hamując silnikiem. Hamulce są mi głównie potrzebne wtedy gdy jakiś cymbał z prawego wyskakuje na lewy bo 3 km dalej musi skręcić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.