Skocz do zawartości

323i dziwne zachowanie przy dodawaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy. Mam ciekawe zjawisko.Mianowicie : jadąc bmką ...kiedy dodaje gazu mocniej to czasem rwie do przodu jak należy bardzo czuły jest na dotyk gazu a za innym razem nie ...troche go muli....ale jak zdejmę noge z gazu i ponownie nadepne to wkręca się jak należy. Oco kaman?? Nie mam pojęcia co jest grane. Jakieś sugestie??

 

Dzięki

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
no dzięki za podpowiedź .Właśnie mnie to troche dziwi...MOże nic poważnego.W sobote będę sprawdzał oco kaman :8)
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
a gdzie go znajdę?? Pomóż proszę...Chodzi o czujnik położenia przepustnicy??
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Dzięki wielkie.Zobaczymy co to z tego wyjdzie.W sobote rozbiore na części pierwsze i poczyszcze .MOże padnięty czujniek

I tak się będę wybierać na diagnoze ale wcześniej poczyszcze.

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Dziś jade pod kompa do znajomego.Zobaczymy ile byków wyskoczy.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

NO niestety znajomego nie było. Ale postanowiłem rozkręcić dolot. Przeraziłem się z deko bo tyle rzeczy trza było rozkręcić żeby dojść do krokowego. Przy odkręcaniu kolektora okazało się że 5 śrub było poluzowanych niedociągniętych .Aż mnie zatrzęsło z nerwów :evil: Co za palanty szkockie grzebały przy tym silniku. Sprawdziłem kilka węży i okazało się że były łatane silikonem. Więc czeka mnie wymiana kilku węży i prawdopodobnie kolanko za przepustnicą a przepływką. Zresetowałem kompa . I silnik równiej zaczął pracować.....ale niestety dalej nie ma kopa jak należy. Muli czasem ...Kolegi jak na złość nie było by podpiąć kompa. Cóż jeszcze mogę wymienić świece i zerknąć na cewki czy nie przebijają.

 

Może i wy coś jeszcze wymyślicie :wink:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
dzisiaj wymienie świece i zobaczymy czy będzie różnica.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No i świece wymieniłem i lipa. Jak odpaliłem na zimnym po wymianie świec i ruszyłem to normalnie mnie porwało jak przeciąg poszła a jak się zagrzała to znowu lipa siły jej opadły.Nie wiem czy wymienić cewki czy nie czy to coś da. Rozebrałem kolektor ssący i sprawdzałem krokowy i leciutko sobie chodzi i nagaru praktycznie nie było , przepustnica też oczyszczona bo miała troche syfu ale nic nie dało. Na jałowym czasem telepie silnikiem. Ciekawe ale zarazem wkurzające zjawisko. Co by to jeszcze mogło być??? W/g was??
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

no widzisz...chyba grzmota kupiłeś, bo ktoś miał grzebane jak piszesz i to nieudolnie potem poskładane....czyli spodziewaj się wszystkiego nawet Ali-baby zamiast sondy lambda......

 

- proponuje Tobie porównać wszystko ze schematami z Realoem.com dla Twojego modelu , wizualnie przejrzyj i porównaj od kolektora ssącego do końca wydechu, nie musisz wyjmować silnika, po prostu patrz czy wszystko jest na miejscu....no a potem czy działa i koniecznie na komputer jakie błędy są...bo pewnie będą..

 

na "pocieszenie" masz silnik M52....jeżeli jest to blok aluminiowy z powłoką Nikasil i to jeżdzony w UK-a na paliwie z M.Północnego to też nieciekawa sprawa..

 

oby było dobrze!

Bring Me Woman
Opublikowano
Silnik na bank m52b25. Ciekawostką jest że jak zimny to power jest i daje czadu ale jak się zagrzeje to słabnie.Pozostaje komp...ale to w poniedziałek
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik na bank m52b25. Ciekawostką jest że jak zimny to power jest i daje czadu ale jak się zagrzeje to słabnie.Pozostaje komp...ale to w poniedziałek

czyli na 90% cewki, bo jak są zimne to działają prawidłowo, dopiero jak są nagrzane to się zaczyna pierdzielić, czytałem o tym na kilku forach i chłopaki właśnie tak opisywali niesprawną cewkę, pozdro ;)

Opublikowano

a jak Panowie sprawdzić czy cewki są sprawne? u mnie od jakiegoś czasu mam problem z obrotami, mianowićie auto gasnie na wolnych obrotach ale dzieje się tak tylko na LPG, ktoś mi powiedział że to może być od cewek właśnie, czasami autko tez jakby mocniej a czasem słabiej ciągnie nie jest to wina przepływki bo mam dugą na podmiankę, nie jest też to wina lewego powietrza świece nowe 4 elektrodowe, nie oglądałem jeszcze silnika krokowego (muszę poszukać gdzie się znajduje i jak się do niego dostać) z lewym powietrzem też chyba odpada skoro na PB jest oki

 

może ktoś ma jakieś pomysły?

czytałem wiele postów na ten temat niestety jest dla mnie mało logiczne że na PB śmiga jak szalone a na LPG gaśnie, u gazownika autko regulowane kilka razy i podobno ideał, komp nie pokazuje błędów

Opublikowano
NO to jak jest to logiczne to cewki w twoim przypadku raczej bym wykluczył bo co ma gas do do pracy cewek?? Ja dziś będę wymieniał cewki i zaczne od tej pod szybą kupie ze 2 bo max na jeden mi źle chodzi . Więc zobacze czy coś to da
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
zarejestrowałem się na forum lpg.info.pl i widzę że nie jestem sam z takim problemem, zapowiadają się długie noce w studiowaniu co mam żle zrobione, walka z gazownikiem itd, spędziłem zaledwie godzinę na forum a już wiem że robota została spartaczona delikatnie mówiąc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.