Skocz do zawartości

Przegląd w zasadzie 1 po zakupie , co sprawdzić co wymienić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowałem zrobić przegląd taki porządny swojej buni , niby na inspekcji mi jeszcze pokazuje 16 tys ale ostatnio sprawdzałem stan oleju i po prostu olej na bagnecie jest czarny dlatego jakoś słabo mi wygląda ten przegląd w ASO w niemczech , dam do sprawdzenia , raz na rok to chyba nawet wypada zrobić przeglądzik , daje w pewne sprawdzone ręce ale też chciałbym was się dopytać co zorbić dodatkowo , niestety termin mam dopiero na koniec maja ale w sumie mi się nie pali

 

do tego ostatnio głośno mi chodzi wspomaganie na zimnym , na ciepłym jest ok , sprawdziłem płyn ma wiec nie wiem o co chodzi

 

oprócz standardu czyli wymiana oleju (zastanawiam się miedzy Castrolem a Mobilem) wymiana filtrów paliwa , powietrza , oleju , płynu hamulcowego , coś jeszcze ?

 

zastanawiam się nad hamulcami i tarczami , są dość zdarte ale na razie hamują bez zażutu wiec pewnie zdam się na mechanika - czy wymieniać czy nie ,

 

sugestie od was co jeszcze zrobić, chce conajmniej pojeździć jeszcze 2 lata nią wiec chce to zrobić porządnie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
sprawdz wszystko co ci wpadnie do glowy :P napewno nie zaszkodzi

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
a to normalne że po niecałych 10 tys od przeglądu mam czarny olej ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Główna zasada, nie grzebać dla ideii i nie szukać sobie problemów. Płyny, filtry OK, nie zaszkodzi wymiana, olej skrzynia/dyfer sprawdzić poziom, wymieniać na sztuke nie ma potrzeby. Tarcze/klocki jak są dobre, nie biją zostawić, wymienisz na nowe będziesz miał pecha narobisz sobie kolejnej roboty. No i wydatków.
Opublikowano
w silniku diesla olej będzie czarny od sadzy ze spalania ropy, więc to normalka. Gorzej jak bedzie czarny olej w silniku benzynowym, to oznacza że rzeczywiście jest bardzo brudny. A w dieslu nie przejmuj się, juz po 1000 km bedzie wyglądał na brudny i czarny ale to nic złego. Niektórzy nawet uwarzają, że taki czarny olej ma lepsze właściwości, gdyż sadza to czysty węgiel. Ale trzeba by zapytać pani od chemii :)
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Główna zasada, nie grzebać dla ideii i nie szukać sobie problemów. Płyny, filtry OK, nie zaszkodzi wymiana, olej skrzynia/dyfer sprawdzić poziom, wymieniać na sztuke nie ma potrzeby. Tarcze/klocki jak są dobre, nie biją zostawić, wymienisz na nowe będziesz miał pecha narobisz sobie kolejnej roboty. No i wydatków.

 

też jestem tego zwolennikiem

 

oleje w skrzyni , w dyfrze były sprawdzone i uzupełnione zaraz jak kupiłem , przygoda z odkręconym kołem :) a raczej próbą ukradzenia kół

 

a co ze wspomaganiem , dlaczego jak jest zimny to głośno chodzi ,po około 15 minutach już jest cicho , co to może być ? tak szybko padło by wspomaganie ?

 

niedługo wybieram się troche dalej i po prostu chce mieć wszysko ok

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.