Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak dobrac się do przewodu paliwowego zasilającego wtryski. Próbowałem od góry, zdjądełm plastiki, ale tam nic nie znalazłem. Może ma ktoś zdjęcie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jesli common rail to pod kolektorem ssacym jest listwa do tej listwy dochodzi metalowy przewód od pompy wysokiego ciśnienia - myślę że bez zwalania kolektora się nie obędzie,

Po co chcesz ruszać przewód paliwowy??

Pozdrawiam
Opublikowano
chcę wpiąć maksora, takie urządzonko do modyfikacji "paliwa", miałem to w renault i zdało to swoje zadanie. Aby wpiąć się w przewód paliwowy musi być spełniona odległość od listwy wtryskowej 0d 5-50cm). Strona producenta www.maksor.pl. Jakie są przewody paliwowe gumowe czy też plastikowe?
Opublikowano
praktycznie do samego filtra ida plastikami,przy wlocie do filtra jest okolo 15cm gomowy,wylot prowadzacy do pompy jest juz plastik reszta jak juz napisalem.swoja droga niezly bajer,ciekaw jestem jak to sie ma w codziennej exploatacji.
Opublikowano

Ja mam założony w renówce 1,9d (7rok), co mogłem zaobserwować:

1. Cichsza, równa praca silnika

2. Mniejsze spalanie

3. Lepszy kop

4. Mniej nagaru w komorze silnika

Opublikowano

a co to za wynalazek znowu?

 

jesli ta firma sama tego nie montuje i nie ma własnej hamowni to jak dla mnie to kolejna lipa

Zbir
Opublikowano
To nie lipa kolego, zatankuj "dobre"paliwo i "złe" a nastepnie przejedź się samochodem i co nie zobaczysz różnicy? na tej zasadzie to działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.