Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,czy sa roznice w dyfrze od bmw e30 1,8 ,a bmw z3 1,8??

mechanik zaklada mi dzis taki dyfer,tylko sam nei wie jakie beda roznice;/

jak sprawdzic jakie jest przelozenie na dyfrze??zeby mi ta zetka wogole jescze jezdzila ,bo i tak to slabe jak cholera...

Opublikowano

Dyfer od E30 na 90% bedzie Ci pasowal, najwyzej bedziesz musial przełozyc flansze od połosi ze starego dyfra, ale one sa poprostu wciskane .

 

A co do przełozenia to albo do jednej ze srub tylnego dekla dyfra jest przymocowana metalowa tabliczka z wybitym przelozeniem, albo od gory dyfra jest naklejka (jesli ta druga opcja to bez demontazu dyfra nie dowiesz sie) .

 

To jednak dyfer Ci tak stukal ?

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
samochod na pewno bedzie slabszy ale bedzie mial wieksza predkosc maksymalana na poszczegolnych biegach. Silnik rowniez bedzie bardziej obciazony. Skoro masz maly silnik a zalezalo ci na przyspieszeniu to mogles zwiekszyc przelozenie tylnego mostu. Mialbys wtedy lepsze przyspieszenie ale mniejsza predkosc maksymalna
Opublikowano
3,38 a 3,45 to tak mala roznica ze mysle ze wogole jej nie odczujesz podczas jazdy .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Piotrku chyba wezme po swietach te twoje sprezyny na przod jestem teraz w zakopanym i droga nie wygladala rozowo twardo jak cholera,a co do doyfra to widzialem na allegro dyfry z przelozeniem 3,73 ale z e30 2,5 litra tylko czy beda pasowac?

a ten co mam to bardzo sie nie odczuwa roznicy,ale zapiszczec na asfaldzie juz jak by gorzej,i ten most szumi, slychac lekko metaliczny szum z tylu auta,ale ogolnie nie stuka nie buczy przy skrecaniu,pewnie to lozysko,

Powiedz mi czym sie roznia mosty np 4:25 od tych 3:38??i mala glowa i duza glowa?? w jakich jest mala i w jakich jest duza??,co bylo gdy bym zalozyl ten 4:25??

Opublikowano

Od E30 325 to juz Ci nie podejdzie tak latwo bo to wlasnie duza glowa , czyli polosiki bys musial miec inne, raczej nie polecam sie w to pakowac . Wszystkie R6 bmw maja duze glowy, czyli z E30 320 i 325 to duze glowy .

 

Przelozenie nie ma znaczenia czy duza czy mala glowa . Sa dyfry o przelozeniach ponad 4 zarowno w duzych jak i malych glowac .

 

Max wg mnie optymalny to 3,73 , powyzej tej wartosci bedziesz mial vmax pewnie ze 160-170 km/h .

 

W 4.25 bym napewno nie pakowal sie bedac Toba . Lepiej bym juz to kupil : http://www.allegro.pl/item602722485_bmw_e39_e46_z3_silnik_2_8_m52tu_2xvanos_podwojn.html

:D

 

Cena smiesznie niska, do tego skrzynie z E46 328 i jest moc :) .

 

co do sprezyn nie ma problemu :) .

 

pozdrawiam

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

dlaczego 4.25 bys sie nie pakowal?bardzo zmaleje predkosc max??

to czemu montuja w bmw takie mosty przy jednym typie silnika?

 

http://moto.allegro.pl/item605887348_most_bmw_e30.html

 

http://moto.allegro.pl/item592496346_bmw_e30_318_320_dyfer_most_3_91_koscian_srem.html

mi wystarczy max 140km/h i tak szybciej nie smigam z racji nierownych drog

sadzisz ze ten 3.91 moglby podpasowac??[/url]

Opublikowano

Jak Ci starczy max 140km/h to i powyzej 4 mozesz dawac ...ale licz sie z tym ze spalanie w trasie wzrosnie bo bedziesz z znacznie wyzszych obrotow zmuszony kozystac ...

 

Ten 3.91 jak jest w malej glowie (a jest napisane ze jest) to bedzie pasil . Mi sie na zdjeciu jakis taki dziwnie duzy wydaje ..

 

Generalnie kolego bedzie Ci pasowal kazdy dyfer z E36 Compact i E30 w malej glowie . Radze szukac z E36 Compact bo bedzie po prostu nowszy znacznie, a co za tym idzie masz mniejsze ryzyko kupna zajechanego . I jakos mam przeswiadczenie ze ludzie jezdzac compactami spokojniej jak E30tkami :oops: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no,ma nowy uzywany dyfer 3,91 zobaczymy jak bedzie smigal,ma jeszcze pytanko jaki moze byc luz na oskach w dyfrze i na walku zdawczym??czy minimalny luz kreca oskami jest dozwolony??(odczuwalny)
Opublikowano
no,ma nowy uzywany dyfer 3,91 zobaczymy jak bedzie smigal,ma jeszcze pytanko jaki moze byc luz na oskach w dyfrze i na walku zdawczym??czy minimalny luz kreca oskami jest dozwolony??(odczuwalny)

 

Tak minimalny luz jest dopuszczalny - takiego zupelnie bez luzu z E30 czy E36 to chyba nie znajdziesz :roll: . Byleby pracowal bezglosnie podczas jazdy :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
no i z mostem male problemy,bo nie pasowaly flansze od polosiek z obudowami ,ale przelozylismy od starego mostu i ma mnadzieje ze bedzie dobrze,jutro test:)
Opublikowano
no i z mostem male problemy,bo nie pasowaly flansze od polosiek z obudowami ,ale przelozylismy od starego mostu i ma mnadzieje ze bedzie dobrze,jutro test:)

 

O tym wlasnie wspominalem ze to moze byc jedyny problem.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

no i ciul wielki jak szelki;/znowu szumi kur...i cos drze ja juz nie mam sily.opier... ta zetke w kosmos,przyspieszenie ma fajne, ale obroty strasznie szybko rosna na 5 biegu 100 km/h mam przy 3300 obr/min

jakos dzoiwnie sie jezdzi,sadze ze 3,64 jak bym znalazl to bylo by optymalnie,ale znajdz tu dobry most;/

Opublikowano

i jedno pytanko znowu dotyczace mostu:)niedlugo napisze doktorat na ten temat,czy to moze byc wina mostu czy zawieszenia czegos ,jak dodaje gazu i odpuszcza to lekko stuka z tylu auta i tak jak by buja czyms, mam nowa gume zawieszenia dyfra,na tamtym moscie tak nie bylo;

co to moze byc?

Opublikowano

Jak tuleje tylnej belki masz dobre (te 2 duze z bokow belki) to raczej to dyfer . Kurcze az tak ciezko kupic dobry dyfer ?

 

A o tych obrotach to Cie ostrzegalem ze nie bedzie z tym za rozowo ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

mam nowe newsy

bylem u takiego machera u mnie w miescie i zalozyl mi jakies niebieskie sprezyny bo mu zostaly od jakiegos bmw:),nie pamietal jakiego,i efekt jes taki,ze autko jest z cm wyzsze od tych czerwonych,ale komfort wzrosl strasznie i prowadzi sie duzo lepiej,

ale dalej kombinuje z dyfem bo ten 3,91 jest za krotki w trasy,

tu mam link do 3,64 ale od bmw 5 ,ponoc mozna przelozyc tyl mostu od e30 i pasuje do e30,ale on jest z duza glowa,sadzicie ze podejdzie??

 

http://allegro.pl/item635115296_bmw_e34_m50_2_0_automat_dyfer_3_64.html

Opublikowano

Widze ze kombinujesz jak kon pod gore z tymi dyframi :oops: .

 

Nie sadze ze duza glowa Ci podejdzie bez zmiany polosi . Pozatym moze i sama zmiana pokrywy wystarczy by ten dyfer podpasowal do Z3 ale nie myslales nad tym ze ta pokrywa moze przeciekac po zmianie (wiadomo i tak nowa uszczelke z ASO trzeba kupic i to dodatkowy koszt, ale i tak nic nie wiadomo) ?

 

Wg mnie zamiast szukac 20 letnich dyfrow za 100-200 zl , powinienes poszukac czegos z ostatnich lat produkcji E36 compact, moze i zaplacisz wiecej ale chyba mniejsze prawdopodobienstwo kupna zlomu .

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autor wątku, widzę, ma dość sporo problemów ze swoim egzemplarzem z3.....ale jak będzie próbował w ten sposób je rozwiązywać to będzie miał jeszcze więcej.

 

Jeśli padł dyfer od z3 1.8 to się montuje dyfer od z3 1.8, a nie kombinuje jak wsciekły tracąc przy tym nerwy i sympatię do auta. Dla mnie to tzw "druciarstwo" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.