Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie

 

Czy ktoś wymieniał żarówki xenonowe, bo te moje jakos sredniawo swieco chyba i nie wiem czy czasem nie zmienic

moze na o wyzszej temperaturze, choc wiem ze chyba mniej swiatla daja (ale pewnie minimalnie) a duzo fajniejsze swiatlo daja:]

i chodzi o to jakie tam sa pakowane, w e46 mialem d2s, a tutaj??

 

Druga sprawa tyczy sie e60, ale pewnie w e9x tez tak jest

 

http://i40.tinypic.com/28cf4ea.jpg

 

Jak sie tego pozbyc, raz bylo w bmw kasowane, ale wrocilo.

przez co tak sie dzieje :roll:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Andreas
Opublikowano

nie no chyba nie zmieniam na zarowwki o wiekszej temp bo widze ze chyba same niemarkowe są:)

chyba tylko 4300 wchodzi w gre, no chyba ze sa jeszcze posrednie, ale tak czy siak prosze o podanie modelu zarowki, zebym wiedzial na przyszzlosc.

drugi temat pozostaje w tym wypadku najwazniejszy:)

Opublikowano

Poszukaj na forum - ktos pisal o tym ze spalil mu sie jeden zarnik i pytal czy wyminic jeden czxy dwa, no i na jakie............z tego co pamietam to to tez chodzilo cos o temp. ale palca nie dam.

 

o to mi chodzilo, ale skleroza ze mnie -temat marny.

wyguglaj sobie info o xenonach, ja kiedys czytalem i bylo troche ciekawych wiadomosci ( takich nawet podstawowych)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zarówki z oryginalną barwą są OK . Dają ładne białe światło a nie badziewny fiolecik :D

 

Co do komunikatu to komunikat dotyczy błędów w automatycznej blokadzie koła kierownicy. Jeżeli cały czas się świeci to do serwisu bo może się zablokować w najmniej spodziewanym momencie (nie musi ale może :-) ). Chwilowe wyświetlenia komunikatu się mogą zdarzyć przy np. ruszaniu kierownicą zanim układ zwolni blokadę kierownicy. Czasami to głupieje ale komunikat znika i nie ma po nim śladu. Wiem ,ze była seria wadliwych blokad. Wym ieniali je w serwisie na nowe.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Opublikowano

zmieniłem z orginałów 4300k na 8000k i jestem bardzo zadowolony , stare orginały miały już ponad 4 lata , jeden mi mrugał i miał inne światło od drugiego , generalnie bardzo słabo mi świeciły

 

wymieniłem na 8000k i stało się światło i widno w nocy :) tak mniej więcej 2x jaśniej ,mi się podoba ta barwa , jest biało niebieska i dla mnie dobrze to wygląda , znajomym tez się podoba ale rzecz gustu wiadomo .

 

ksenon z czasem się wypala i świeci coraz słabiej , z tego co się naczytałem czy założysz 4300k czy 8000k siła światła jest podobna , tylko barwa zmienia się

 

kupiłem żarniki za niecąłe 120zł za 2 szt , w ASO za orginalny orginalny ksenon krzyczą 600 zł za żarówke , 4300k Osram i Philipsa widziałem za 140 zł za 2szt ,

nawet jak bedzie mi się palić co rok żarówka to i tak się to opłaca choć napewno wiecej wytrzymają

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

dzieki wszystkim, zarowy wymienie jednak dopiero jak padna, ale raczej pozostane przy tych co mialem;)

eXiDe na bmwfans patzrylem i z tego co pamietam o modelu zarówy nic nie wspominali :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.