Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3 miesiące temu wymieniłem amorki i całe zawieszenie z przodu w szanującym się zakładzie.

 

Wszystkie elementy zawieszenia nowe, ale kiedy wjadę na większą dziurę, wystający krawężnik lub jadę kostką brukową to słychać dziwne, wyraźnie pukanie (występuje nie zawsze, najczęściej rano jak wyjeżdżam z domu)

 

Wszystko w zawieszeniu sprawdzone w 2 zakładach oraz na stacji diagnostycznej, każdy mówi że "zawieszenie NOWE - IDEALNE"

 

Możliwe jest aby goście źle złożyli amorki ? (czegoś zapomnieli albo odwrotnie założyli ?)

 

Mogę to jakoś sam oglądnąć ?

 

BARDZO PROSZĘ O SUGESTIE

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

hej

 

ja tez kiedys tak mialem w Lagunie :oops: okazaly sie lozyska amortyzatorow [te mocowania w kielichach] sprawdz to

Opublikowano
hej

 

ja tez kiedys tak mialem w Lagunie :oops: okazaly sie lozyska amortyzatorow [te mocowania w kielichach] sprawdz to

 

ale co z nimi sprawdzić ? dokręcone są mocno,

wszystko nowe !

 

błąd może tkwić tylko w złym złożeniu

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

niekoniecznie w złym złożeniu

ja w swoim tez wymieniałem dwa wahacze, oba amortyzatory, łozyska amortyzatorów i tuleje wahaczy. Amortyzatory i łozyska sachs, tuleje wahacza lemforder, a na wahacze skusiłęm sie niestety na delphi. Luzów nigdzie niby nie ma, a czasami stuka na dziurach, albo jak najade na krawężnik. W e46 podobno tylko lemfordera wahacze sie dobrze sprawują, ale tu niestety trzeba po 400 - 450pln/szt. wycelować

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie stuka ci tył, właśnie te górne mocowania amorów?
Opublikowano
niekoniecznie w złym złożeniu

ja w swoim tez wymieniałem dwa wahacze, oba amortyzatory, łozyska amortyzatorów i tuleje wahaczy. Amortyzatory i łozyska sachs, tuleje wahacza lemforder, a na wahacze skusiłęm sie niestety na delphi. Luzów nigdzie niby nie ma, a czasami stuka na dziurach, albo jak najade na krawężnik. W e46 podobno tylko lemfordera wahacze sie dobrze sprawują, ale tu niestety trzeba po 400 - 450pln/szt. wycelować

 

mam nowe Meyle HD :-(

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
A nie stuka ci tył, właśnie te górne mocowania amorów?

 

jestem pewien że przednie, lewe koło najbardziej

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
reklamuj najlepiej. Trzepaki na stacji diagnostycznej to CI niewiele powiedzą. Tylko dobry mechanik z odpowiednia łyżka CI powie, ze sworzeń jest dobry czy nie, no i na wyjętym wahaczu bedzie tez widać. Ale jak masz meyle i sią orginalne to powinny byc dobre, zresztą tam chyba powinny byc sworznie wymienne...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego sprawdź łaczniki stabilizatora niby nic a potrafi nieźle dzwonić np: na kostce brukowej.
Krzysztof
Opublikowano

- nowe łączniki stabilizatora,

- nowe gumy stabilizatora

- nowe amortyzatory Sachs

- nowe wahacze Meyle HD

- nowe silentblocki Meyle HD

- nowe końcówki drążków Lemforder

- nowe drążki kierownicze Lemforder

- nowe łożyska amorków Lemforder

 

 

 

Zrobiona zbieżność, nowe opony !

 

:-)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

Może to kolumna kierownicza stuka, trzeba by dokładnie z łychą wszystko obejrzec. Inaczej nie dojdziesz. Tego to sie chyba nie da źle złożyc... Zresztą wyszło by przy geometrii jakby cos źle było.

Mam to stukanie tez u siebie i z tego co sie naczytałem to wszystko przez wahacze. Tylko lemforder ponoc sie dobrze sprawują, niestety

Opublikowano

Przekładnia raczej nie bo jak jadę szybki po kostce slalomem to czasami puknie coś, a innym razem nic, a nic. (luz na przekładni jest minimalny, podobno dopuszczalny)

 

Jeśli to nie błędnie skręcone amorki to musi coś pukać spod maski !

 

Ca tam może być niedokręcone ? może jakaś poduszka silnika ?

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Problem rozwiązany, delikatne stuki powstawały na maglownicy

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

Chciałem regenerować maglownicę,

 

po wymontowaniu mojej i oglądnięciu z bliska okazało się, że dobrze iż nie zamówiłem regenerowanej z internetu :-)

 

moja po przejechaniu 200.000 km. była jak nowa, wymagała tylko delikatnych regulacji ze strony fachowca (notabene od regeneracji)

 

Bardzo mnie pocieszył ten fakt bo nie ufam w regenerację maglownic, a dodatkowo regenerowaną z internetu dostaje się za pewne z przebiegiem 500K :-)

Opublikowano

montaż / demontaż we własnym zakresie (całkiem sporo roboty, ale jak podejdziesz z precyzją do tematu to nie ma szans przestawić zbieżności :-)

 

koszt regulacji 60zł

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.