Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Niskie obroty jałowe 500/ min a nawet mniej, samochód jest ogolnie zamulony nie wykorzystuje optymalnej mocy, niekiedy są przebłyski mocy i smaochód wtedy odpowiedznio idzie, ale rzadko. Gdzieś czytałem ze są to objawy zepstutego czujnika spalania stukowego (prawdopodobnie) Jak Wasze opinie? Z góry dzięki za zainteresowanie. pozdrawiam:)
Opublikowano

Bardziej skłaniał bym się do czujnika wałka lub wału.

Kiedyś w Audi padł mi jeden czujnik stukowy ( miałem dwa ) i objaw byl taki, że jak przekraczałem ok 3200 obr/min, to wystepowała odcinka i auto przez chwilę wogóle nie reagowało na pedał gazu.

Jeśli nie wrzuciłem na luz to wychamowywało silnikiem do pewnych obrotów i znów jeśli nie przekroczyłem 3200 obr/min to jechało normalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.