Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kiedy jadę więcej niż 80 km/h słyszę takie wkurzające dudnienie z tyłu auta.

Jak jadę tak ze 130 to nawet czuje wibracje.

Hałas występuje tylko powyżej danej prędkości - niezależnie od obciążenia układu przeniesienia napędu i delikatnie wzmaga się podczas zwalniania.

 

Myślałem że coś z dyferencjałem albo wałem ale nie ma znaczenia czy jadę na luzie czy na biegu. Jak jadę sobie np. 100km/h wrzucę na luz i nawet zgaszę silnik to będzie dudnić dopóki prędkość nie spadnie poniżej 80km/h.

Co to może być?

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
ja sprawdził bym ogumienie na tylnej osi może to wina opon ewentualnie krzywe felgi skoro czuć wibracje
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
No wlasnie czy problem nie pojawil sie przy zmianie ogumienia na letnie? U kolegi tak bylo- wsadzil opony "dobre" fajny wysoki bierznik ale jak przekroczyl 80 to go malo .....nie trafil, myslal ze na raz oba łozyska mu padly z tyłu.
Opublikowano

podnies wszystkie kola sprawdz luzy (gora-dol, i na boki) i zakrec kołem...

objaw łożysk. przejzyj takze wszystki opony (guzy i te sprawy)

Opublikowano
No wlasnie czy problem nie pojawil sie przy zmianie ogumienia na letnie? U kolegi tak bylo- wsadzil opony "dobre" fajny wysoki bierznik ale jak przekroczyl 80 to go malo .....nie trafil, myslal ze na raz oba łozyska mu padly z tyłu.

mam to e34 od niedawna, jest jeszcze na zimówkach. Spróbuje zamienić laczki przód na tył... jeżeli wina opon to nie będzie już dudnienia z tyłu.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Czy jedziesz na luzie lub gdy zgasisz silnik wał się obraca tak samo pracuje most. Nie można więc go wykluczyć. Możesz zrobić próby podnosząc tył na lewarku odpalasz wrzucasz bieg gaz do 80 i patrzysz co się dzieje. Najpierw z jednej strony potem z drugiej. Oczywiście jeżeli nie masz szpery.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.