Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po wymianie oleju zaczęło lekko szarpać przy mocniejszym przyspieszaniu z jedynki na dwojke - nie zawsze, czasami. Nie wiem tylko czy można to nazwać szarpaniem, wrażenie jakby sprzęgło zamiast płynnie, przesuwało się ze znacznie większą prędkościa, i jest taki mały kop,... ps. opiłków w tym automacie było tak z milimetr grubości (szlam) na magnesie, cała miska bardzo delikatnie pokryta lekkim szlamem. Skrzynia GM + wrażenia slizgania się przy 2500-3000 + odczucia zbyt szybkiego wrzucania biegów na wysokie... ach te odczucia i wrażenia;)
Opublikowano

Szlam - olej spalony. Kop, szarpanie - koniec tarczek. 20.000 - 30.000 i bedzie tryb awaryjny. Sprawdz za 10.000 km jak wyglada olej. Jak spalony to na 100% tarczki.

Do tego opiłki niszcza pompe i konwerter.

 

Jestem po 2 wymianach oleju i w efekcie po naprawie skrzyni.

 

Poszukaj w dziale 5er temat o skrzyni a5s390r

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
jeśli przed wymianą było wszystko ok to wlałeś zły olej przyjacielu :!: pewne jak w banku ja popełniłem kiedyś ten błąd i skrzynia nie odzyskała już dawnej precyzji :cry: . to poważna sprawa wymiana oleju oraz dobranie oleju do danej skrzyni . sprawdź to natychmiast (jaki olej ma być ) :!: jaki wlałeś i jaką masz skrzynię ?
Opublikowano
Szlam - olej spalony. Kop, szarpanie - koniec tarczek. 20.000 - 30.000 i bedzie tryb awaryjny. Sprawdz za 10.000 km jak wyglada olej. Jak spalony to na 100% tarczki.

Do tego opiłki niszcza pompe i konwerter.

 

Jestem po 2 wymianach oleju i w efekcie po naprawie skrzyni.

 

Poszukaj w dziale 5er temat o skrzyni a5s390r

 

napisz przy jakim przebiegu naprawiales skrzynie, jestem ciekawy ile wytrzymala, tez mam automat.

Pozdrawiam
Opublikowano
Wlewalem przez zaprzyjazniony zaklad, ktory kupil ojej w serwisie bmw po vinie... wiec chyba odpada... lany z beczki do innych pojemnikow;), ale zapytam sie ich co wlali i sprawdze czy to ten co powinien, ale pudelka byly od silnikowego... wiec sam jak to sprawdze...
Opublikowano

U mnie jest podobnie ale poniżej 2000obr. Podjedź do jakiegoś serwisu ASB i niech zdiagnozują. U mnie ze skrzynią podobno jest wszystko ok a coś w silniku/osprzęcie powoduje obciążenie skrzyni. :mad2: Zadaj pytanie na http://www.autojozefow.pl/forum/index.php może coś pomogą lub doradzą. :wink:

 

Normalnie tdobe jak dojdziemy do ładu z naszymi B i zrobi się cieplej trzeba będzie się chyba umówić gdzieś na jakieś pifffko i to oblać :norty:

Opublikowano (edytowane)
jak dla mnie to jest dziwne :doh: przed wymianą wszystko było ok a po wymianie problemy :shock: ''jeśli olej dobrany do skrzyni'' to jedyne co mi przychodzi do głowy zły poziom oleju :? Edytowane przez krystian
Opublikowano
Sam jestem przed wymiana oleju w skrzyni i z tego co sie orientuje to selekcja oleju w ASO dokonywana jest na podstawie naklejki (kolor) i numeru skrzyni. Po VINie nie można dobrać oleju. No chyba, że przy benzyniaku jest inaczej. W dieslu skrzynia GM ma 2 rodzaje oleju... pozdr
Opublikowano
dobrze kolego piszesz http://images36.fotosik.pl/83/cfe01014e49a7e83med.jpg kolor typ i nr skrzyni :!: np. na tej jest plakietka zielona i na niej jest napisany typ i nr. i na tej podstawie dobiera się olej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.