Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Przymiezam sie do wymiany tuleji przednich w swojej 318 i tu moje pytanie: co sądzicie o tych?? Próbował ktoś?? Jak się je montuje, otwory nie są centralnie. Szukałem na forum ale nie znalazłem postu w którym są fotki jak sie je wymienia ma ktos moze??

 

Ponizej link do aukcji z tulejami o których mowa:

 

http://moto.allegro.pl/item562850224_tuleje_wahacza_bmw_e30_e_30_e36_e_36_m3_meyle.html

 

Z góry dziekuje:)

Opublikowano
pierwszy raz widzę takie coś ale wydaje mi się ze trzeba je założyć tą stroną gdzie jest więcej gumy do środka auta (do silnika) bo jak koło wjeżdża na przeszkodę to tylna część wahacza będzie się odchylać ku środkowi auta i dlatego musi być tam więcej gumy i wydaje mi się ze zmieni się przez to trochę kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy może i to poprawi właściwości jezdne napisz jak zrobisz to jakie efekty
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano

Kolego a zerknij-na pierwszej fotce na tej prawej tulei pomiędzy napisem meyle i germany niema strzałki czasami? na drugiej fotce też mi się tak wydaje-jeśli są to montuje się tak, aby strzałkami były skierowane do siebie.

 

Geometria przy tych tulejach tak jak kolega pisze do ustawiania, ale jak wymienisz to daj koniecznie znać jak się autko sprawuje na nich :)

Opublikowano
To są tuleje do BMW M3 można założyć do zwykłej wersji.Ja zamówiłem tuleje Poliuretanowehttp://images44.fotosik.pl/80/b30ecd11410a312amed.jpg' alt='b30ecd11410a312amed.jpg'>[/url]
Opublikowano
Witam Przymiezam sie do wymiany tuleji przednich w swojej 318 i tu moje pytanie: co sądzicie o tych?? Próbował ktoś?? Jak się je montuje, otwory nie są centralnie. Szukałem na forum ale nie znalazłem postu w którym są fotki jak sie je wymienia ma ktos moze??

 

Ponizej link do aukcji z tulejami o których mowa:

 

http://moto.allegro.pl/item562850224_tuleje_wahacza_bmw_e30_e_30_e36_e_36_m3_meyle.html

 

Z góry dziekuje:)

 

Witam,

 

To sa tuleje do mocniejszych bmw /np. M3/. Ale można je montować również do zwykłych, tyl że będziesz musiał zrobić zbierzność. Na tuleji jest strzałka, która Ci mówi w jakiej pozycji masz ją ustawić.

Ja osobiście również się przymierzałem do tych tuleji, ale w AutoCzesciWrobel koleś powiedział, że do zwykłej bmw /Ja mam e30 318/ w zupełności wystarczą zwykłe tuleje Meyle.

http://www.allegro.pl/item573018475_tuleja_tuleje_wahacza_meyle_e30_e36_sklep_nowe.html

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Darek a gdzie zamówiłeś poliuretanowe?? Jaka cena??

 

Zalezy mi na twardych tulejach bo mam twardszy zawias i 8 calowe felgi i nie chce zeby mi koła sie rozjezdzały przy hamowaniu:)

Opublikowano
A jest gdzies na forum post jak wymienia sie te tuleje?? Pytam bo jeszcze nie zaglądałem na nie w samochodzie i chetnie bym najpierw popatrzył zeby wiedzieć jak sie przygotować do wymiany
Opublikowano

W tej firmie można zamówić cały komplet

http://images36.fotosik.pl/77/400e91b7e4ecfa4dmed.jpg' alt='400e91b7e4ecfa4dmed.jpg'>

Opublikowano

Z zamontowaniem niema problemu nieściągałem wachacza.

http://www.poliuretan.olkusz.pl

 

nie wiem jak ty to zrobiles ale u mnie sie nie dalo ich sciagnac bez zdejmowania wachacza,zeby je zbic to musialem sie nameczyc...ale ja zakladalem normalne a nie poliuretanowe, takze moze w tym byc roznica.

 

ale z zamontowaniem nie ma problemu, tylko trzeba wykabinowac jak to ja wcisnac spowrotem na wachacz. Ja uzylem scisku stolarskiego do tego ;) a puzniej dolozylem nasadke jako dystans bo juz stopka scisku stykala sie z tym bolcem na wachaczu.

 

bralem z www.czescidobmw.pl

B M W
Opublikowano
Oj ja próbowałem bez ściągania wahacza i nie bardzo szanse były, ja tam pras nie miałem pod ręką, raczej rzemieślnicze metody-młot imadło, starą można zdjąć rozcinając szlifierką (tylko wahacza nie pociachać).
Opublikowano

Darek K a te tuleje z poliuretanu zamawiałes sze strony www tej firmy?

montowałes cały kpl czy tylko na wachacze?

 

Wg. mnie nie bedzie duzo bardziej twardo jak zamontuje sie poliuretany na samych wachacczach bo one głównie sa od tego zeby koło nie chodziło tył -przód a nie góra dół.

 

Darek jak sie jezdzi?? Napisz jutro jak zrobisz par km:) :D

Opublikowano

Dzisiaj wykonałem jazdę testową i jeżdzi się super żadnych drgań kierownicy, na zwykłych potrafiło kierownicą drgać po zamontowaniu Poliuretanowych tuleji wachacza przedniego bo tylko zamówiłem na przód z opcją centralną,stabilniejszy przy chamowaniu i pokonywaniu zakrętów.

http://www.allegro.pl/item574404250_tuleje_poduszki_tuning_suzuki_honda_bmw_ford.html

Opublikowano
ale nie tłucze zawieszenie ?

NIE

Te tuleje z poliuretanu są dosyć miękie a nie twarde Zamawiam następne bo te zamontowałem w BMW COMPACT teraz będę montował do 325i E36 wymienieniam sworznie wachaczy więc nieobejdzie się bez ściągania wachaczy[/b]

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam

 

podłączę się do dyskusji

rok temu kupiłęm wahacze przednie do swojej E32

no i cóż gumy sie powyrabiały

wiec zakupiłem poliuretanowe

takie

http://photos01.istore.pl/10982/photos/midi/402320.jpg

 

czekam na przesyłkę

jak wymienie napiszę jak się jeździ

 

pozdrawiam

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano

Ja mam założone od 7 miesięcy powerflexy w E46 na cąłym zawieszeniu ( w przyszłości jeszcze zamówie na mocowanie tylniego mostu ) i powiem iż auto zachowuje się przewidywalnie i bardzo pozytywnie oceniam tuleje poliuretanowe.

Trwałości takich tulej jest bardzo duża. Super ze kots tow polce zaczoł robić szkoda tylko że do starszych modeli :(

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
witam założyłem poliuretany na wahacze przednie i powiem wam ze jest sztywno auto prowadzi się super także polecam --- pozdrawiam Jarek
i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
Dzisiaj założyłem pełne tuleje asymetryczne przedniego wahacza od M3. Przy okazji okazało się że stare tuleje wydawały głuche stuki bo jakiś gigant zamontował je odwrotnie. Nowe tuleje są rewelacyjne. Gorąco polecam. Na allegro można już kupić po 65zł/kpl. Przy okazji zdradzę sposób na ich montaż bez konieczności wizyty na stacji diagnostycznej w celu regulacji zbieżności. Najpierw wymieniamy tulejkę z jednej strony. Potem jazda próbna. Kierownica przestawi się lekko w stronę z której jest nowa tuleja. Dokonujemy regulacji drążka kierowniczego po tej samej stronie tak żeby podczas jazdy kierownica znowu była w pozycji jak przed wymianą. Potem wymieniamy z drugiej strony i powtarzamy regulacje na drugim drążku w analogiczny sposób. U mnie wystarczyło zwiększyć rozbieżność poprzez wykręcenie każdego drążka o 180 stopni. Jeżeli zrobicie to w ten sposób to gwarantuję że zbieżność będzie ok. Oczywiście pod warunkiem że przed montażem była ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.