Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakieś pomysły da się wybić te nity czy co to tam było z tym gwintem czy trzeba rozwiercać??

 

„powód odkręcenia wydmuchało uszczelkę na łączeniu lub puścił spaw „

 

jakieś pomysły??

 

Pozdro

Opublikowano
Zlałem kwasem i będę grzał może puszcza te nity a jak nie to zastanawiam się czy odkręcę kolektor od silnika a by to wszystko tam sprawdzić czy czasem spaw nie przepuszcza
Opublikowano
ale kicha muszę wykręcić kolektor bo jednak spaw poszedł, da rade go wykręcić bez wyciągania silnika chyba trudno będzie :(
Opublikowano
rdzewieć może i nie rdzewieją ale kolor zmienią pod wpływem temperatury na fiolet a potem na czarny ale koloru i tak nie będzie widać na specyficzne ustawienie silnika tylko trzeba ciąć wydech oryginalny wolał bym pod oryginalne mocowanie może ktoś ma na sprzedaż to kupię:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.