Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!!

 

Mam nasteopujacy problem. Kupilem auto i jak sie oakzalo kilka dni po kupnie malo co nie zgubilem akumulatora ( poprzedniemu wlascicielowi musial sie wylac akumulator i odlecial mi kawalek podlogi :/ ) Oddalem auto do zaspawania brakujacego elementu podlogi i wstawilem nowy akumulator. Od tamtego czasu po kazdym przekreceniu kluczyka zaczynaja mi sie wyswietlac rozne kody i komunikaty oraz robi sie test zegarow automatycznie. W aucie czesto na wolnych obrotach ( N ) zaczyna delikatnie migac kontrolka od ladowania,oleju i swieci sie ABS a po jakims czasie ( kilku Km),slychac jakeis dziwne odglosy w centralnym zamku ( tak jakby za kierowca) , :mad2: brakuje zasilania i auto gasnie.

 

Na odpalonym silniku napiecie instalacji jest 12.2 , na zgaszonym p[odobne bardzo.

 

Alternator czy spiecie ?

 

:mad2:

Opublikowano
Jak ładowanie na odpalonym silniku wynosi 12V z małym hakiem to nie masz co szukać niewiadomo czego tylko wyciągaj alternator i do dzieła. A te wszystkie kontrolki i dziwne rzeczy dzieją się w wyniku dużych spadków zasilania. Jak będzie łądowanie to w instalacji podczas pracującego silnika powinieneś mieć około 14,2V. Jak będzie 14 to też ok.
Opublikowano
OBC daje możliwość pomiaru ładowania za pomocą któregoś z testów - było o tym na forum, można porównać sobie wyniki z tego co pokaze ci miernik

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.