Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w mojej 1 największe wrażenie zrobiła na mnie trójka, choć mam najsłabszą wersję diesla to na trójce przy 2 000 rpm te 122 kuce wpada w cwał aż miło :o

aż ciężko mi sobie wyobrazić jak się zbiera ta wersja z 204 hp i 400 Nm :jawdrop:

Opublikowano

Potwierdzam-trójka jest bardzo przyjemna.

I co ciekawe-i tu ukłon w stosunku do innych uzytkowników, którzy mają porównanie aby sie wypowiedzieli-podobno wersja po liftingu ma inaczej zestopniowana skrzynię i "trójka" nie jest juz taka mocna jak w wersji sprzed liftu.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
.. dla mnie godna podziwu jest dwójka... naprawdę ... jest kop! Mocne wysokolitrowe benzyniaki wysiadają ( A6 ,A4 , BMW 520 d !!!) .Ale tak naprawdę to na każdym biegu moja .. zbiera się super!!! :cool2:
Opublikowano
.. dla mnie godna podziwu jest dwójka... naprawdę ... jest kop! Mocne wysokolitrowe benzyniaki wysiadają ( A6 ,A4 , BMW 520 d !!!) .Ale tak naprawdę to na każdym biegu moja .. zbiera się super!!! :cool2:

 

nie przesadzajmy z tymi wysokolitrarzowymi benzyniakami, bo przy >= 3,0 duzo nie zdzialasz, zeby nie powiedziec ze nic nie zdzialasz :)

 

co do biegu, to mysle, ze trojka jest dosc optymalna :)

ale w porownaniu do innych aut, tutaj jakos wszystkie sa fajnie zestopniowane :)

Opublikowano
Ja mam akurat odmienne odczucia co do zestopniowania. Uważam, że w porówaniu do innych aut trójka jest jakaś taka nijaka. Ale szóstka mile mnie zaskoczyła - silnik jest bardzo elastyczny i całkiem dobrze się zbiera do przyspieszania.
Opublikowano
Jeżeli po lifcie jest jeszcze gorzej to się cieszę, że mam wcześniejszy model. Ciągle nie mam czasu podjechać na hamownię i małą przeróbkę na 200 KM. Może wtedy będzie lepiej.
Opublikowano
.. dla mnie godna podziwu jest dwójka... naprawdę ... jest kop! Mocne wysokolitrowe benzyniaki wysiadają ( A6 ,A4 , BMW 520 d !!!) .Ale tak naprawdę to na każdym biegu moja .. zbiera się super!!! :cool2:

 

nie przesadzajmy z tymi wysokolitrarzowymi benzyniakami, bo przy >= 3,0 duzo nie zdzialasz, zeby nie powiedziec ze nic nie zdzialasz :)

 

co do biegu, to mysle, ze trojka jest dosc optymalna :)

ale w porownaniu do innych aut, tutaj jakos wszystkie sa fajnie zestopniowane :)[/quot

 

Polemizowałbym....

 

Zauważ ,że większośc >3 litrowe benzynowe auta u nas to wielkie gabarytowo CIĘŻKIE bryki . Jadąc sam , bez obciążenia ,w trzydrzwiówce na 2 biegu ,z tym momentem obrotowym prawie zawsze daję radę :lol:. Zgadzam sie z Tobą co do reszty biegów ,że są żwietnie zsynchronizowane i dają kopa w zależności od aktualnego tępa. Umiejętnośc redukowania itd. Pozdrówka :)

Opublikowano

Jeździłem 120d po lifcie (177KM) i jakkolwiek byłem pod wielkim wrażeniem osiągów i sposobu jazdy - prawie jak gokart :8) i niemal tak samo ciasny :lol: to zestopniowanie skrzyni odebralem - specyficznie, to chyba dobre słowo.

 

Nie podobało mi się to, że biegi I-III zostały najwyraźniej zestopniowane pod kątem śrubowania wyniku przyśpieszenia od 0 - 100 km/h, a to oznacza, że bieg III był jak dla mnie "za krótki", a z kolei bieg IV nieco zbyt "długi". Ale "kop" w zakresie I-III był rzeczywiście fantastyczny :)

Ta sama sytuacja była z resztą w 320d :)

 

W dużej mierze to pewnie kwestia nawyków i dotychczasowych przyzwyczajeń - z czasem pewnie bym się przestawił, ale nie było okazji.

Wziąłem automat i jestem :D

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

hej,

 

po chipie mam 200KM i 432Nm i powiem tak biegi 2-4 zapinają jak dzikie, ale teraz nawet 6-ty bieg zdecydowanie się ożywił

 

ale jeżeli chodzi o zakres i przyśpieszenie to stawiam na biegi 3 i 4

 

 

pozdrawiam

[E87] 120d : 200KM i 432Nm :dance: http://images.spritmonitor.de/328501.png Yamaha R6 : 120KM http://images.spritmonitor.de/276839.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.