Skocz do zawartości

Instalacja elektrycznego obslugiwania szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcialbym w najblizszym czasie zaintalowac elektryczna obsluge moich szyb ktore aktualnie sa na korbke :mad2:

Czy ktos sie orientuje gdzie moge dostac elementy potrzebne do tego, oraz jak to sie instaluje? Moze na forum gdzies jest..osobiscie nie znalazlem.

PS Jezeli nie to moze ktos mial do czynienia z zelektryzowywaniem szyberdachu? Slychalem ze z szyberdachem jest tak ze jak sie tylko kliknie raz przelacznik to sie otwiera maksymalnie bez mozliwosci regualcji.

Pozdrawiam :dance:

Opublikowano

PS Jezeli nie to moze ktos mial do czynienia z zelektryzowywaniem szyberdachu? Slychalem ze z szyberdachem jest tak ze jak sie tylko kliknie raz przelacznik to sie otwiera maksymalnie bez mozliwosci regualcji.

Pozdrawiam :dance:

 

To akurat nie prawda, przynajmniej u mnie mozesz sobie mało średnio i duzo rozsunąć szyber, co do instalacji to Ci za wiele nie poradze ale jesli chodzi o częsci to spróbuj na Kawczej 47 (okolice Ostrobramskiej) dom na rogu tel 0604912753 lub na Narbutta

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano
To akurat nie prawda...

 

Zależy co Demi-Mot ma na myśli...

 

u mnie można kliknąć w przycisk i szyber otwiera się ok 80% albo trzymać przycisk tak długo jak chcesz i jak go puszczasz to otwieranie sie zatrzymuje... czyli można otworzyć 20% trzymając...

 

Po otwarciu automatycznym na te 80% można kliknąć jeszcze raz i otwiera się 100%... to pewnie taka funkcja komfort bo jak mam 100% to strasznie zawiewa powietrze... :mrgreen:

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
Naprawde ciesze sie ze tak u Ciebie to dziala dobrze, ale ja chcialbym sie dowiedziec czy ktos dainstalowywal to sobie :twisted:
Opublikowano
Naprawde ciesze sie ze tak u Ciebie to dziala dobrze, ale ja chcialbym sie dowiedziec czy ktos dainstalowywal to sobie :twisted:

 

no z takim podejściem to ode mnie już żadnych rad nie dostaniesz...

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
To akurat nie prawda...

 

Zależy co Demi-Mot ma na myśli...

 

u mnie można kliknąć w przycisk i szyber otwiera się ok 80% albo trzymać przycisk tak długo jak chcesz i jak go puszczasz to otwieranie sie zatrzymuje... czyli można otworzyć 20% trzymając...

 

Po otwarciu automatycznym na te 80% można kliknąć jeszcze raz i otwiera się 100%... to pewnie taka funkcja komfort bo jak mam 100% to strasznie zawiewa powietrze... :mrgreen:

 

No tak faktycznie jest i taka opcja, podobnie jak przy szybach czyli dociśniecie "na dwa" otwiera / zamyka całośc,

a jesli chodzi o te 80% i 100% to wyczytałem jakiś czas temu na forum ze to wcale nie jest funckja komfort tylko sa tak jakieś stoperki, zebatki ktore pilnują aby za bardzo dachu nie otwierać, i mocno nie wskazane jest dosuwane go na 100 % bo to ustrojstwo moze sie polamać...

tak wyczytałem...

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano
Ja zakładałem u siebie. Mechanizmy udało mi się kupić dosyć tanio bo dałem za nie 140 zł (nowe z silnikami BOSCH - dedykowane do e-36 - nie są to oryginały). Spory problem jest z wymontowaniem ręcznych mechanizmów.... są nieźle przynitowane :). Należy rozwiercić nity i włożyć nowe mechanizmy. Instalacja elektryczna przynajmniej u mnie była. Kabel zasilający (czerwony plus) był zaraz za konsolą (zakończony wtyczką) w okolicach zegarka (ew. komputera). Masę trzeba podłączyć obok lewarka zmiany biegów (też są przewody z końcówkami). Przewody zasilające do silników dochodzą do gniazd w dzrzwiach. Trzeba się wpiąć w gniazdo i wciągnąc je do środka drzwi. Największy problem miałem z wyłącznikami. U mnie są duże wtyczki na 6 okrągłych bolców (wykorzystane są cztery) i niestety nigdzie nie mogłem takich znaleźć (jak są to są na małe piny/kostki). Wreszcie założyłem przełączniki od E-30 po zastosowaniu przejściówki własnej roboty . I to chyba wszystko. Szybki nawet działają :)
Sama radość :)
Opublikowano
Ja zakładałem u siebie. Mechanizmy udało mi się kupić dosyć tanio bo dałem za nie 140 zł (nowe z silnikami BOSCH - dedykowane do e-36 - nie są to oryginały). Spory problem jest z wymontowaniem ręcznych mechanizmów.... są nieźle przynitowane :). Należy rozwiercić nity i włożyć nowe mechanizmy. Instalacja elektryczna przynajmniej u mnie była. Kabel zasilający (czerwony plus) był zaraz za konsolą (zakończony wtyczką) w okolicach zegarka (ew. komputera). Masę trzeba podłączyć obok lewarka zmiany biegów (też są przewody z końcówkami). Przewody zasilające do silników dochodzą do gniazd w dzrzwiach. Trzeba się wpiąć w gniazdo i wciągnąc je do środka drzwi. Największy problem miałem z wyłącznikami. U mnie są duże wtyczki na 6 okrągłych bolców (wykorzystane są cztery) i niestety nigdzie nie mogłem takich znaleźć (jak są to są na małe piny/kostki). Wreszcie założyłem przełączniki od E-30 po zastosowaniu przejściówki własnej roboty . I to chyba wszystko. Szybki nawet działają :)

 

czyli wszystkie przewody były, w drzwiach i w okolicach konsoli?

Czyli jedyne koszty to mechanizmy, przyciski i gniazda z wtyczkami, oraz robocizna.

Czy tak?

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.