Skocz do zawartości

M40 - zwiekszone zurzycie paliwa,czarne swiece,przerywanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio zaczal przerwywac,nie rowno pracowac w czasie delikatnego przyspieszania (nie mam obrotka,ale na sluch to pomiedzy 2000a 4000 obr) .Jak od wolnych obrotow wcisne gaz do oporu to sie rozpedzi do odciecia bez zajakniecia.

Co zrobione:

sonda podmieniona na inna - bez zmian

swiece nowe

przewody ok - nie swieca

kopulka,palec itd - nie dawno wstawione nowe

Dodatkowe objawy to jak w temacie:czarne swiece okopcone,paliwa to z 1/3 wiecej wciaga jak byk.

 

Przeplywka??

Opublikowano
Jeszcze mi sie przypomnialo,ze na zimnym tuz po odpaleniu sie troche dusi,ale pomijajac to ,to dopuki zegar temperatury sie nie ruszy chodzi dobrze. Jak zlapie temperature pojawiaja sie objawy podane wyzej.
Opublikowano
Więc jest prawdopodobny czujnik temp. dla DME. Z rana może nie załącza ssania i się dusi bo za mało paliwka dostaje. Jeżeli DME nie "widzi" czujnika to pracuje w trybie awaryjnym, przyjmują temp. pracy ciepłago silnika czyli 80 stopni.
Opublikowano
Czarne świece wskazują bogatą mieszankę. Sondę podmieniłes na inną, ale pewnie używaną. Sprawdź woltomierzem jakie podaje napięcie. Jeżeli na zimnym silniku jest dobrze a na ciepłym dostaje za dużo paliwa to może być winny czujnik temperatury, lub czujnik sterujący wtryskiem rozruchowym.
Opublikowano
Więc jest prawdopodobny czujnik temp. dla DME. Z rana może nie załącza ssania i się dusi bo za mało paliwka dostaje. Jeżeli DME nie "widzi" czujnika to pracuje w trybie awaryjnym, przyjmują temp. pracy ciepłago silnika czyli 80 stopni.

 

No tak,ale to nie powinno miec juz wtedy wplywu na wysokie spalanie i nie rowna prace podczas delikatniejszego przyspieszania.

Opublikowano

Wymienie dla swietego spokoju - kosztuje grosze,ale watpie,ze to szarpanie zniknie :(

 

To czujnik ten temperatury cieczy ,tak?? Ale ten podajacy do kompa dane.

Opublikowano
Po odlaczeniu objaw podobny ale zdecydowanie bardziej nasilony - jak dam gaz do oporu to idzie ladnie a jak powoli to wtedy juz okropnie przerywa no i doszedl nastepny - gasnie. Z podpieta obroty wolne sa ok
Opublikowano
To nie czujnik temperatury - jest nowy i dalej kuleje delikatnie przyspieszajac przy pewnych obrotach i nie trzyma rownych obrotow w czasie jazdy gdy gaz trzymam caly czas tak samo tylko prycha
Opublikowano
A jak sie kasuje bledy w kompie?? Moze bym go z resetowal ?? Tylko jak to zrobic - we fordzie odpinam klemy i po wszystkim,a tu ??
Opublikowano
Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa, może być zbyt niskie. Regulator ciśnienia lub pompka paliwa klękła.

 

Nie mialby ciemnych swiec - wyraznie za bogata mieszanka.

Opublikowano
Podmianka przeplywki tez nic nie dala :( Dalej jest jak bylo ,czuc ,ze zal;ewa,nie moze przepalic.
Opublikowano
Panowie troszkę gramatyki nie zaszkodzi, szczególnie w temacie...

Dzieki za odpowiedz,teraz juz na pewno silnik bedzie chodzil jak trzeba :)

 

 

---------------------

 

A co myslicie o potencjometrze przepustnicy?? W jaki sposob go sprawdzic??

 

 

-

Opublikowano
Z tym ciśnieniem to u mnie tak było jakiś rok temu . Myślałem że dużo mi pali bo zima, a okazało się że jednak nie , miałem ciśnienie 2 do 2,4 i po wymianie pompki spalanie wróciło do normy i świece też są siwe.
Opublikowano
Odlaczylem lambde i silnik chodzi jak powinien,swiece szare :mad2: Nie wiem jak spalanie ale sie dowiem nie dlugo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.