Skocz do zawartości

[ F10 ] Nowe wiadomosci i foty BMW F10 - wrzucajcie co macie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam : ) system nazywa sie Drive Dynamic Control - do wyboru trzy tryby charakterystyki jazdy..
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do dylematow z kolega X5 - E60 to bylo to w podobnym okresie ale X5 pojawilo sie wczesniej- raczej jestem pewien ale zawsze mozna to uscislic he he

 

Ja trochę źle zinterpretowałem wypowiedź o joysticku w E60. Odebrałem to tak, że nie od razu wraz z liftem wszedł joystick. Oczywiście po raz pierwszy pojawił się w X5 dopiero potem w E60.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Francuskie spojrzenie na przyszłą F10/F11

http://images38.fotosik.pl/73/73c920d06f1985cb.jpg

http://images43.fotosik.pl/77/e40a18f27ccabe70.jpg

 

 

Podają także możliwe wersje silnikowe:

523i : six cylindres 2,5 litres

530i : six cylindres 3,0 litres

540i : six biturbo 3,0 litres

550i : V8 biturbo 4,4 litres

M5 : V8 bitrubo 4,4 litres

520d : quatre cylindres diesel turbo 2,0 litres

530d : six cylindres diesel turbo 3,0 litres

535d : six cylindres diesel biturbo 3,0 litres

 

Org. artykuł tutaj

Opublikowano
Francuskie spojrzenie na przysz?a˛ F10/F11

http://images38.fotosik.pl/73/73c920d06f1985cb.jpg

http://images43.fotosik.pl/77/e40a18f27ccabe70.jpg

 

 

Podaja˛ takz˙e moz˙liwe wersje silnikowe:

523i : six cylindres 2,5 litres

530i : six cylindres 3,0 litres

540i : six biturbo 3,0 litres

550i : V8 biturbo 4,4 litres

M5 : V8 bitrubo 4,4 litres

520d : quatre cylindres diesel turbo 2,0 litres

530d : six cylindres diesel turbo 3,0 litres

535d : six cylindres diesel biturbo 3,0 litres

 

Org. artyku? tutaj

 

Moim skromnym zdaniem jest przepiekna, szczegolnie touring. Tylko te lampy z przodu troche zalatuja leksusem ale to moze tylko moje subiektywne odczucie. Ale ogolnie "hard candy"

Bardzo jestem ciekawy wnetrza.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Nareszcie kombi nie potraktowali po macoszemu. 3er touring są fajne ale 5er e34 e39 e61 niekoniecznie
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Nareszcie kombi nie potraktowali po macoszemu. 3er touring są fajne ale 5er e34 e39 e61 niekoniecznie

Wg mnie jest zupełnie odwrotnie z tym porównaniem 5 i 3. Myślę zresztą, że trudno znaleźć bardziej przemyślane estetycznie kombi niż Touringi dotychczasowych modeli 5er, zwłaszcza szukając wśród tych współczesnych konkretnym wersjom (choćby w czasach E34 - wystarczy przypomnieć sobie toporne wersje konkurencji).

 

Ta wizja przyszłego Touringa 5er też niezła.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Tylko te lampy z przodu troche zalatuja leksusem ale to moze tylko moje subiektywne odczucie

 

Moje odczucie jest takie, ze zalatuja mi E60 ... :8)

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Ciekawe jak bedzie wygladac nowa 6tka F12 , ktora tez wyjdzie w przyszlym roku do sprzedazy (dokladniej koniec roku 2010),

 

a w te 4.4 V8 w nowych M5/M6 nie chce mi sie wierzyc, to moze i dobre jest przy super ciezkich X5/X6 , w kazdym badz razie w przyszlym roku trzeba bedzie opchnac M5 i co dalej? w co mozna sie w pakowac w przyszlym roku jak nowe M5 i tak nie wyjdzie, dylemat :mrgreen: :evil:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe jak bedzie wygladac nowa 6tka F12 , ktora tez wyjdzie w przyszlym roku do sprzedazy (dokladniej koniec roku 2010),

 

a w te 4.4 V8 w nowych M5/M6 nie chce mi sie wierzyc, to moze i dobre jest przy super ciezkich X5/X6 , w kazdym badz razie w przyszlym roku trzeba bedzie opchnac M5 i co dalej? w co mozna sie w pakowac w przyszlym roku jak nowe M5 i tak nie wyjdzie, dylemat :mrgreen: :evil:

 

Tylko F01/F02 z V12 jest jak dla mnie jedynym sensownym rozwiązaniem. Co prawda mocy nie za wiele, bo albo 540 albo 576 KM, ale co V12 to V12.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piotruś.. po flaszce jesteś? :D

 

Przecież nie napisałem że kupuje - tylko sie zastanawiam... :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piotruś.. po flaszce jesteś? :D

 

Przecież nie napisałem że kupuje - tylko sie zastanawiam... :mrgreen:

 

Mi chodziło o to, że wg Ciebie silniki ponad 500KM to nic nadzwyczajnego. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piotruś.. po flaszce jesteś? :D

 

Przecież nie napisałem że kupuje - tylko sie zastanawiam... :mrgreen:

 

Mi chodziło o to, że wg Ciebie silniki ponad 500KM to nic nadzwyczajnego. :wink:

 

Dla kogoś kto dziś ma M5, w aucie które ma większą niż M5 mase, to raczej żadna rewelacja, moim zdaniem oczywiście :wink:

Opublikowano

Najnowszy render F10

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img.worldcarfans.com/2009/3/large/2011-bmw-5-series-artists-rendering.jpg

Think Locally,

Fuck Globally!

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo podobne "zdjęcie" jest w najnowszym Auto Bildzie.

 

Podane jest kilka faktów.

 

Silniki:

525i - 218KM - 3.0 l.

530i - 272KM - 3.0 l.

540i - 306KM - 3.0 l. biturbo

550i - 407KM - 4.4 l. V8 biturbo

 

520d - 180KM - 2.0 l. turbo

525d - 210KM - 2.0 l. biturbo

530d - 245KM - 3.0 l. turbo

535d - 299KM - 3.0 l. biturbo

 

w 2011 pojawi się nowe M5 - 550KM - 4.8 l. biturbo

 

w 2011 pojawią się 520i i nowe 525i z doładowanymi silnikami 204KM i 250KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W autobildzie jest takie "zdjęcie":

 

http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-18-2009_894217.html

 

A kto pisał że 525d ma być później niż na starcie?

 

aaa.. i jeszcze coś.. określenie TWINturbo jak sama nazwa wskazuje mówi o bliźniaczych turbosprężarkach czyli takich jak w 3.0 benzynowym z modelu np. 335i i 135i. W silniku 2.0 diesel są dwie turbiny o różnej wielkości, więc nie jest to twinturbo. ;)

Opublikowano
Bardzo podobne "zdjęcie" jest w najnowszym Auto Bildzie.

 

Podane jest kilka faktów.

 

Silniki:

525i - 218KM - 3.0 l.

530i - 272KM - 3.0 l.

540i - 306KM - 3.0 l. biturbo

550i - 407KM - 4.4 l. V8 biturbo

 

520d - 180KM - 2.0 l. turbo

525d - 210KM - 2.0 l. biturbo

530d - 245KM - 3.0 l. turbo

535d - 299KM - 3.0 l. biturbo

 

w 2011 pojawi się nowe M5 - 550KM - 4.8 l. biturbo

 

w 2011 pojawią się 520i i nowe 525i z doładowanymi silnikami 204KM i 250KM

 

 

ja wtrace swoje 50 centow do mocy nowej M5. Skoro od czasow E32 roznica miedzy 7mka z najwiekszym silnikiem a silnikiem M5 wynosila kilkadziesiat koni czyli E32-E34 - 60KM , E38-E39 - 74KM , E65-E60-E63 - 62KM , to F01-F10-F12 bedzie to na pewno ok 60KM , czyli spokojnie ponad 600KM.

 

Tylko nie podobaja mi sie przebąkiwania szefa M o tym ze nawet oprocz V8 moga zamontowac w nowych M5/M6 - V6 , co by bylo totalna degradacja. Smiem twierdzic ze aktualnie panujace M3/M5/M6 beda w cenie kiedys bo beda zawierac unikalny silnik , M3 tez juz bedzie V6 na pewno a nie V8 wysokoobrotwe. A Audi ma V10 i beda sie szczycic ze maja silnik od Lambo , a tutaj szykuja nam taka degradacje literki m. Wolalbym jednak zeby pozostali jeszcze przy V10 przy nastepnych produkcjach, bo ten silnik to bajka, brzmi o wiele lepiej niz V8

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.