Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem z zalaniem całego układu hamulcowego, w tej chwili jest pusty(przewody, tłoczki i zbiorniczek). Płyn samowolnie nie chce zalać układu. Próbowałem na odkręconych i zakręconych odpowietrznikach, zarówno pompując pedałem jak i czekając czy samo się przeleje. Niestety nic :mad2: . Nie mam już więcej pomysłów jak to zrobić. Jeśliktoś wie jak to zrobić, to proszę o wskazówki

 

Autko to BMW e39 540iA 97' (automat)

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmienialem plyn w swojej buni i też mialem problem z odpowietrzeniem(to chyba modul ABS stawia taki opor).Musisz mieć kumpla bo samemu to trzeba mieć sposób.

Wlewamy plyn do zbiorniczka(wszystkie odpowietrzniki zekręcone) ,kumpel siedzi w aucie wciska pedal do podlogi a ty po wciśnięciu odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż zejdzie ciśnienie, dokręcasz a kumpel puszcza pedal i tak do skutku wszystkie kola.

Drugi sposob podpatrzony u mechaniora odpowietrzamy samemu;

potrzebna maszynka z wętlem od starej dętki wycinamy kolko o srednicy pasującej do korka wlewu plynu.Wlewamy plyn zakladamy maszynke na otwor zbiorniczka i zakręcamy nakrętke,potem pompkom do pompowania kól robimy lekkie nadciśnienie odkręcamy odpowietrznik i czekamy aż pojawi sie plyn.(wazne nalezy zbiorniczek opasać opaską z pompką moze byc od elektryki zeby przy dopompowaniu powietrza nie wypchnelo zbiorniczka).Pamietaj o uzupelnianiu plynu podczas odpowietrzania bo praca na marne.Ja męczylem sie sam.Powodzenia.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Pedał jest całkowicie miękki podczas naciskania i nie jestem pewien czy się tam wytwarza jakiekolwiek ciśnienie. Czy zapłon musi byc włączony albo odpalony silnik?

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nacisnij szybko pedal kilka razy i odkręć odpowietrznik musi sie wytworzyc male cisnienie.W przewodach masz powietrze dlatego nie czuc oporu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Silnik możesz odpalić, łatwiej pompować. Na marginesie dodam że miałem kiedyś przypadek nie odbijającego do końca tłoka w pompie chamulcowej a wtedy po zwolnieniu pedału pompa poprostu nie zassie płynu...i lipa.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Będę z samego rana próbowac i dam znac jak poszło.

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
tak to jest, jak trzeba pomocy to i cały dzien by siedział przy kompie jak zrobi to juz nie pomoze, i potem forum zawalone pytaniami bez odpowiedzi, same gdybania...

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.