Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, kolega zakupił ostatnio jedno z niewielu już niezwieśniaczonych e30 z silnikiem m40b18, które jak na swój wiek jest w bardzo dobrym stanie poza paroma drobnymi mankamentami a jednym z nich są lekkie nieregularne wibracje silnika na biegu jałowym. Delikatne podniesienie obrotów rozwiązałoby problem więc zwracam się do właścicieli tego modelu o poradę jak to zrobić. Z góry dzięki ;)
Opublikowano
:8)w M40 podkrec troche linke od gazu :!: przy silniku ma regulacje mysle ze to najprostrze rozwiazanie :D :mrgreen: pozdrawiam

To nie pf 126p. Niech silnik krokowy wyczyści w pierwszej kolejności. Później sprawdzi świece, przewody zapłonowe.

Opublikowano

Jako posiadacz tego silnika powiem ci że jest kilka przyczyna nierównej pracy silnika(drżenia)

 

- Krokowy może być ale może !!!

 

- Popychacze i wałek może być już zjechany,chyba że nie klekota ci jeszcze rozrząd i naprawde ładnie słychać silnik

 

- Kable WN

 

- Świece

 

U mnie były do wymiany popychacze i wałek.Teraz

działa jak ta lala :P

 

Poza tym M40 ma mieć ok 700-750 obr na jałowym,więc podciągnięcie..hmmm może da coś ale ...tylko sztucznie

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ale bzdety piszecie z tymi linkami od gazu, w m40 elektronika steruje wolnymi obrotami i jeśli są za niskie, to znaczy że któryś z czujników padł (podaje nieprawidłowy sygnał do ECU). Linkę to w maluchu możecie podciągać.
Opublikowano

Witam

Linke gazu to mozecie podkrecac w 125 p!! :mrgreen:

Obrotami steruje komputer za posrednictwem danych z krokowca,przepustnicy,przeplywki i czujnikow temperatury ,powietrza,plynu,silnika!!

Prawdopodobnie cos jest nie tak z osprzetem zaplonu!

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Linke gazu to mozecie podkrecac w 125 p!! :mrgreen:

Obrotami steruje komputer za posrednictwem danych z krokowca,przepustnicy,przeplywki i czujnikow temperatury ,powietrza,plynu,silnika!!

Prawdopodobnie cos jest nie tak z osprzetem zaplonu!

pozdrawiam

Dzięki Bogu, chociaż Ty mnie poparłeś :D

Opublikowano
Jeszcze jedna rzecz - sprawdzić, czy silnik nie dostaje lewego powietrza. Sprawdź, czy w dolocie wszystkie gumy, węże są szczelne, niepopękane. To może jak najbardziej być przyczyną zbyt niskich wolnych obrotów.
Opublikowano
Dzięki za porady, te obroty u niego nie falują w jakimś dużym zakresie, generalnie wydaje się, że wskazówka obrotomierza cały czas znajduje się na ponad 700 obrotach tylko silnik delikatnie nieregularnie drży, a nawet jeśli falują to jest to tak delikatne w granicy +- 20 obrotów. Swoją drogą w swoim aucie też ostatnio zauważyłem dziwną sytuacje z obrotami, ale o tym założę inny temat. Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.