Skocz do zawartości

Czy po wymianie turbiny trzeba wgrywać nowu sofcik ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pytanko jak w temacie, zbliża mi się wymiana turbiny obecnie mam (Garrett GT1749V) chciałem ja zregenerować ale Pani Agnieszka z Motoarena (przedstawiciel Garett) powiedziała ze tych turbin się nie regeneruje ze względu na zmienną geometrie itp, zaproponowała mi zamiennik tego modelu oczywiście nówka sztuka i obiło mi się o uszy ze bedzie potrzeba zmiana softu(oprpgramowania itp) czy to prawda ??? Czy wystarczy kupić,zamontować i się kulać ???

Z góry dzieki.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Kolega mówi ze nie trzeba drugi ze trzeba hmmm Compacta mam z maja 2002 ...
Opublikowano

A po czym poznałeś, że TURBO do wymiany?

Bierze dużo oleju, straty mocy czy może wyje strasznie?

Jakby tak spojrzeć to naprawde nie warto kupować e46 z początku produkcji wersji po FL w 2.0d , az do ok 05.2003, bo rzeczywiście masowo te turbiny padają.

Przy jakim przebiegu ci juz turbo niedomaga?

Poza tym na moje oko nic nie musisz w sofcie zmieniać-turbo nie jest w żaden sposób od kompa zależne-jest to część typowo mechaniczna, chyba, że chodzi o zestrojenie późniejsze z przepływką-to może miec sens.

Pozdro

sex, drugs and BMW...
Opublikowano

Z tym turbo to byłem u mecha, bardzo głośno chodzi tzn "pierdzi" pojechałem ogólnie bo myslałem ze mam jakąś dziurę w układzie wylotowym itp ale nic nie było, zdanego przedmuchu itp a odgłos wychodzi z okolic turbiny, na dodatek to jest już druga turbina bo w pierwszej pękła łopatka, kupiłem używkę (nie wiem może i po regeneracji i pierdzi tak od początku, dowiedziałem się ze tych turbin sie nie regeneruje i to mogą byc skutki regeneracji, moc ma, ładnie się wkręca, oleju nie bierze, spalanie tez w normie tylko ten dźwięk :mad2: jak znajdę czas to podjadę jeszcze pod komputer się podpiąć, może coś wykaże, dlatego tak powoli zbieram info i szykuje sie na wydatki :mad2:

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Pozdro

:cool2:

Opublikowano

Z tym turbo to podjedź gdzieś na podnośnik czy kanał, zdejmij rure od dolotu od turbosprężarki, chwyc za koło kompresji(wirnik) i sprawdż czy ma luzy. Dopuszczalne luzy z tego co pamiętam w linii poziomej 1mm, w promieniu 3 mm. By może same łożysko(a) ślizgowe sa już wydygane i taki dźwięk dochodzi. Rada z mojej strony taka, żebyś w przypadku turba za bardzo nie ufał wszelkim machaniorom bo cię bez mydła zrobią...sam w poprzednim samochodzie 2 turbiny wymieniałem-w 100 % nowe i po padnięciu pierwszego okazało się że koleś w ogóle nie wiedział co robi chyba, nie oczyścił wydechu ze spalonego oleju, nawet oleju frajer nie wymienił, chociaż mówił że wymienił i w przeciągu 3 miesięcy kolejna turbina się sypła-co ciekawe nie turbosprężarka-element "zimny"-od dolotu, lecz turbina właściwa-po drugiej strony wałku od wylotu.

Także miej oko na wszystko co będą ci robilii przy samochodzie.

Pozdrawiam

sex, drugs and BMW...
Opublikowano

Super dzięki, sprawdzę tak jak radzisz. Oczywiście ze na jednej opinii sie nie będę opierał, trochę z tym powalczę.

Pozdrówka.

Opublikowano
semper nie gadaj glupot moja jest od nowosci i smiga dobrze!nawet jesli padnie to dawno na siebie zarobila na ON!!!!!!!!!!!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.