Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Być może kiedyś był poruszany ten temat, ale nie mogę go znaleźć, dlatego zakładam nowy...

 

Otóż Panowie, mam problem z trzeszczeniem uszczelek w drzwiach. Na każdej, nawet najmniejszej dziurze pojawia się trzeszczenie. Jakieś dwa miesiące temu w serwisie czymś tam mi wysmarowali je i jest jeszcze gorzej! Niby powiedzieli, że w ramach reklamacji mogą wymienić, ale czy to coś da? Czy macie jakiś patent dotyczący owego trzeszczenia?

 

Aha i jeszcze jedna kwestia: mam świerszcza w aucie! Pojawiło się jakieś piszczenie, nie potrafię go zlokalizować dokładnie, ale wydaje mi się, że dochodzi gdzieś z przodu kabiny/auta. Co to może być? Ma ktoś jakiś pomysł? Bardzo to irytujące.

 

Proszę tylko, abyście nie pisali (to raczej do użytkowników innych modeli - zwłaszcza e34 i e39) komentarzy wychwalających ponad Niebiosa Wasze generacje jakoby były takie wspaniałe i jednocześnie krytykujące rzkomą mizerność materiałów zastosowanych w e60 - dajcie sobie spokój.

 

Pozdrawiam

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Sylikon w sztyfcie daje rady na 2 tygodnie, a świerszcz z przodu to pewnie od podpórki kielichów pod maską, ktoś mógł przeciągnąć gwint w alu.
Opublikowano
Guteg - z tego co wiem istnieje jakis specjalny smar BMW do uszczelek - problem jest podobno znany. Kiedys widzialem w ASO na ebayu. Mi tez trzeszczaly uszczelki, ale wyczytalem na jakims forum, ze pomaga ich wyczyszczenie (przetarcie sama woda) - zrobilem to i jest spokoj. Sprobuj tez - to najtanszy sposob - a moze cos pomoze.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

witam

 

panowie jak Was interesuje to mogę poszperac powinienem miec dane gdzies na kompie,jest super środek teflnowy w sprayu .

 

 

hej

Opublikowano
Guteg - z tego co wiem istnieje jakis specjalny smar BMW do uszczelek - problem jest podobno znany. Kiedys widzialem w ASO na ebayu. Mi tez trzeszczaly uszczelki, ale wyczytalem na jakims forum, ze pomaga ich wyczyszczenie (przetarcie sama woda) - zrobilem to i jest spokoj. Sprobuj tez - to najtanszy sposob - a moze cos pomoze.
Równierz myślę że wystarczy dobrze wyczyścić,jak niesmarowałem niczym była cisza,ostatnio coś mnie podkusiło :mad2: aby po wyjeżdzie z myjni siknąć uszczelki odmrażaczem do zamków i od tej pory skrzypi..
Opublikowano

KrzysztofP - chodzi o samo przetarcie trwające 5 minut czy jakieś gruntowniejsze czyszczenie? Jakieś wskazania co do temperatury wody?:)

Przy odrobinie wolnego czasu (pewnie dopiero w weekend) spróbuję się z tym pobawić, jak to nie pomoże to być może zastosuję to o czym pisał petersen.

Ze świerszczem też się spróbuję uporać i dam znać jak coś zdziałam.

 

Pzdr

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Widze, że problem dotyczy nie tylko E-39 tylko nawet najnowszych modeli :mad2: szok, cos fabryka sie nie postarała, ale odłóżmy te narzekanie, ja u siebie psikalem wszystkim czym sie da, zlokalizowalem nawet co skrzypi, mianowicie uszczelka gumowa ta która przylega do tego zamszyku, wyczyscilem ,psikalem silikonem do uszczelek, wazelina nawet pozniej, roznymi rzeczami i nic :duh: chyba nie ma na to rady
Opublikowano

mam to samo od kiedy posmarowalem srodkiem silikonowym uszczelki, aby nie przymarzły w zime. Sprobuje wyczyscic jutro , nalepiej to niczym nie smarowac i bedzie cisza!!!

:cool2: :mrgreen:

Opublikowano

Moze problemem sa te wszelkie specyfiki.

 

Widze ze koledzy narzekaja na skrzypienie uszczelek w E39, nigdy tego u siebie nie slyszalem, jednak nigdy uszczelek nie smarowalem niczym, przy myciu auta przecieram je szmatka z mikrofibry, zreszta jak wiele rzeczy :),

 

jednak sa one u mnie takie .. suche, nie swieca sie i nie blyszcza, moze nie wyglada to bardzo estetycznie, jak takie ladne swiecace, ale moze dzieki temu sie nie slizgaja i nie powoduja skrzypienia.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
całkiem mozliwe tylko teraz kwestia jak temu zaradzic, ja zanim posmarowalem to juz skrzypiały:(

 

Mozna by je sprobowac odtluscic, np czystym spirytusem i szmatka jakas bardzo chlonna, polecam mikrofibre.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Aha i jeszcze jedna kwestia: mam świerszcza w aucie! Pojawiło się jakieś piszczenie, nie potrafię go zlokalizować dokładnie, ale wydaje mi się, że dochodzi gdzieś z przodu kabiny/auta. Co to może być? Ma ktoś jakiś pomysł? Bardzo to irytujące.

 

sprawdz dzwigienke od kierunkowskazow - przytrzymaj ja palcem jak uslyszysz swierszcza - czasem mam podobnie i gdzies na forum wyczytalem ze ktos wynalazl ze to ona.

u mnie sie zgadza - jak tylko dotkne jej palcem przestaje brzeczec

Opublikowano

W samochodzie moze praktycznie wszystko brzeczec i swierszczec.

 

W E36 cos mi brzeczalo w okolicach lewych drzwi... lub jak by przy pedalach, szukalem z miesiac...... brzeczalo lusterko wsteczne :? tylko dzwiek byl slyszalny calkiem z innego miejsca, a wystarczylo je puknac palcem.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
całkiem mozliwe tylko teraz kwestia jak temu zaradzic, ja zanim posmarowalem to juz skrzypiały:(

 

Mozna by je sprobowac odtluscic, np czystym spirytusem i szmatka jakas bardzo chlonna, polecam mikrofibre.

Tak też zrobie jak radzisz, tylko kwestia tych uszczelek, poniewaz one jak wiadziałem są lekko luźne a nie wiem czy powinny takowe być, może wymienić po prostu i tyle

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sylikon w sztyfcie daje rady na 2 tygodnie, a świerszcz z przodu to pewnie od podpórki kielichów pod maską, ktoś mógł przeciągnąć gwint w alu.

 

Max77, czy chodzi o rozpórkę kielichów czy o coś innego? (sorry, nie jestem specjalistą w mechanice, niestety). Niestety, ASO dwa razy "coś tam" dokręcało, za drugim razem (dzisiaj) właśnie rozpórkę. Świerszcz nadal jest... Dzisiaj na dystansie 15 kilometrów piszczał prawie cały czas, a w drodze powrotnej już tylko pod koniec. Nie mam pojęcia co to jest.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Sylikon w sztyfcie daje rady na 2 tygodnie, a świerszcz z przodu to pewnie od podpórki kielichów pod maską, ktoś mógł przeciągnąć gwint w alu.

 

Max77, czy chodzi o rozpórkę kielichów czy o coś innego? (sorry, nie jestem specjalistą w mechanice, niestety). Niestety, ASO dwa razy "coś tam" dokręcało, za drugim razem (dzisiaj) właśnie rozpórkę. Świerszcz nadal jest... Dzisiaj na dystansie 15 kilometrów piszczał prawie cały czas, a w drodze powrotnej już tylko pod koniec. Nie mam pojęcia co to jest.

A masz gasnice pod fotelem kierowcy?

Ja tez miewam swierszcza wlasnie pod gasnica - odczepia sie plastik pod fotelem - wystrczy docinac i juz mam cisze.

Opublikowano

A mam gaśnicę pod fotelem... jutro to sprawdzę - dzięki za sugestię.

 

EDIT: faktycznie coś mogło być na rzeczy z gaśnicą. A mianowicie plastik od osłony w fotelu komfortowym jakoś wyskoczył z zatrzasków - był luźny. Swoją drogą teraz też nie jest idealnie wpasowany - czy tak ma być? Tzn. czy on idealnie nigdy nie będzie przylegał?

 

Póki co nic nie trzeszczy nic nie piszczy. Oby świerszcz był wygoniony ;)

 

Pozdrawiam

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
A mam gaśnicę pod fotelem... jutro to sprawdzę - dzięki za sugestię.

 

EDIT: faktycznie coś mogło być na rzeczy z gaśnicą. A mianowicie plastik od osłony w fotelu komfortowym jakoś wyskoczył z zatrzasków - był luźny. Swoją drogą teraz też nie jest idealnie wpasowany - czy tak ma być? Tzn. czy on idealnie nigdy nie będzie przylegał?

 

Póki co nic nie trzeszczy nic nie piszczy. Oby świerszcz był wygoniony ;)

 

Pozdrawiam

 

Moze jeszcze nie w ta dziure go wetknales, ale on i tak wylazi co jakis czas.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Hej, mam już sposób na moje trzeszczące uszczelki w E60. Recepta jest prosta po pierwsze myjemy uszczelik te "materiałowe", najlepiej szczotka, płyn. Ja jeszcze użyłem do czyszczenia pary. I na koniec smarujemy cieniutką warstwę silikonu z teflonem jak kupiłem ten: http://allegro.pl/item702877044_smar_silikon_teflon_tubka_30g_naskosil_a.html, jeden zabieg i spokój.
Opublikowano
Problem jest powodowany przez kurz. W E87 też to mam. Wczyściłem ładnie uszczeleczki, przesmaorwałem preparatem do smarowania uszczelek i był spokój. Tydzień później przejechałem się polną drogą, gdzie kurz z auta można było zbierać szufelką i problem wrócił.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
Dajcie jakies foto ktore uszczelki trzeba wyczysic bo ja juz nie wiem a tez mi trzeszcza.
Opublikowano

Panowie, borykalem sie z tymi trzeszczacymi uszczelkami dobre dwa lata temu!!! Samochodzik byl na gwarancji, wiec dalem sobie nawet wymienic uszczelki! Problem wrocil pare tygodni pozniej!

W serwisie powiedzieli ze usczelki nalezy przeczyscic spirytusem i niczym wiecej !!! Taki zabieg wystarczy na kilka tygodni. Potem trzeba znowu czyscic. Ten typ tak ma :D

Bardzo czesto zaczyna skrzeczec po wizycie na myjni, kiedy uzyty zostal wosk! Wynalazki typu silikon takze nie poprawiaja lub jesli tak to na krotka mete!

 

W serwisie mowia ze niczym nie smarowac! Ja juz sie pogodzilem z tym, jak skrzeczy to pol litra i go garazu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.