Skocz do zawartości

Problem z mocą, dławienie, szarpanie tylko na benzynie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Miałem w swojej e36 316i gaz 2 generacji ale po ostatnich przejściach, dużym spalaniu w ogromnych korkach i innych dziwnych historiach postanowiłem sobie dać z tym spokój. Auto na lpg jeździło bardzo dobrze było dość przyjemne w prowadzeniu jak na ten silnik. Czasami jeździłem na Pb i wówczas też nie było problemów... W momencie gdu dałem sobie spokój z lpg pojechałem na stacje i zalałem do pełna benzyny (pierwszy raz do pełna od kąd mam to auto - niecały rok [wcześniej lałem gazownie a benzyny miałem zawsze nie więcej niż 1/4 zbiornika) Od kąd zalałem go do pełna zaczęły się problemy... Auto nie ma na Pb mocy, zbiera się jak wóz z węglem, do tego szarpie na początkowych biegach-lekko ale jednak wyczuwalnie. Na obroty się wkręca do odciniki - natomiast wogle nie idzie :( Tak sobie pomyślałem, że przy zalaniu baku do pełna wyszły z niego jakieś syfy i zapchały filtr paliwa czy to możliwe ? Ja sam go jeszcze nie zmieniałem i podejrzewam że długo nie było to robione. Czy możliwe, że to też pompa paliwa ? Dodam, że nie mam problemów z odpalaniem i raczej mi ona nie buczy ani nic takiego. Na lpg auto chodzi normalnie, nie dławi się itd stąd eliminowałbym jakieś historie z dolotem, silniczkiem krokowym, kolektorem itd... Czy możliwe, że to filterek paliwa ? A może to coś z lambdą ? Czy wtedy problem byłby też na gazie ? (to 2 gen.)

Opublikowano
Witam.Możliwe,że to filtr paliwa.Miałem kiedys opla kadeeta i były takie objawy(tez jezdziłem na LPG).Wlewałem preparaty do czyszczenia wtrysków-nie skutkowało.Okazało się,ze wtrysk się"rozciekł".Wtrysk ma za zadanie rozpylać paliwo,a mój sikał :) .Objawami było własńie takie szarpanie.Ale zacznij od filtra paliwa. Sprawdz też ciśnienie pompy paliwa-moze być lekko przytarta.Pozdrawiam
Opublikowano
Tak byly przeboje ale nie strzelało... Szarpanie jakos samo przeszlo tylko nie zbiera sie to na Pb... Jestem w trakcie organizowania SWAP`u na IS`a wiec jak to jakis wtrysk czy cos to za bardzo nie bede plakal, natomiast musze zmienic ten filterek... Jezeli to przeplywka to tez kolejny wydatek bo byl plan ze zostaje do nowego silnika..
Opublikowano

Hmm w domowy sposób sprawdzisz to tak, że bunia musi przelewać paliwo... znaczy po zdjęciu przewodu gumowego z przelewu, podczas pracy pompki paliwo winno wracać powrotem...

 

Profesjonalnie sprawdza się to manometrem podłączonym do przewodu zasilającego silnik w paliwo przy uruchomionej pompce

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.