Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem gdzieś w sieci info o zmianach mających nastąpić od 03/2009. Otóż od tego momentu, przynajmniej jeśli chodzi o trójki, opony RFT w rozmiarze standardowym (i tylko 16') będą opcją.

Nie bardzo wiem gdzie planują umieścić zapasówkę - raczej bym stawiał na zestaw do pompowania - w jedynce np mam tam akumulator.

 

Chciało by się rzec: lepiej późno niż wcale.... :dance:

Opublikowano
W końcu :D A może bedzie dojazdówka ?

 

No tak Kuba, ale tam, w bagażniku nie ma miejsca. Choć może w trójce da sie coś wygospodarować na wzór dojazdówki z e46, ale w e87 zawsze jest tam akumulator i wnęka nie ma już kształtu wnęki na koło.

Opublikowano
W czym problem? Jeżeli zamierzają zrezygnować z RunFlatów to napewno przemyśleli to na tyle dokbrze żeby jednak wygospodarować miejsce na koło zapasowe. Przeciez nie jest wielkim problemem zmienić kilka wytłoczek z blachy pod podłogą bagażnika i inaczej umieścić akumulator.
Opublikowano
W czym problem? Jeżeli zamierzają zrezygnować z RunFlatów to napewno przemyśleli to na tyle dokbrze żeby jednak wygospodarować miejsce na koło zapasowe.

 

No widzisz problem polega bardziej na fakcie rezygnacji niż na znalezieniu miejsca na zapas. Nawet w szkole jazdy BMW jest punkt poświęcony RFT jako kolejnemu przykładowi na podnoszenie bezpieczeństwa w ich samochodach. Jednak krytyka odniosła skutek, bo faktycznie jak tylko zjadę fabryczne 17 to przejdę na nie-runflaty. Zimówki mam RFT, ale to tylko dlatego że kupiłem u nich cały komplet, i do tego nieco bardziej elastycznych 16.

Choć z drugiej strony przyznanie się do błędu świadczy o wielkości firmy (podobnie jak wycofanie się MB w klasie E z "elektrycznych hamulców" i podobnie jak długie niewycofywanie się przez VW z pompowtrysków :duh: )

 

Pozdrawiam

Opublikowano
przegapilem tego newsa - dlaczego wycofuja sie z runflat?

 

Przeczytałem to na niemieckim forum e90, choć tam również nie było źródła.

Opublikowano
przegapilem tego newsa - dlaczego wycofuja sie z runflat?

 

Przeczytałem to na niemieckim forum e90, choć tam również nie było źródła.

no ale sie cieszysz, wiec moze wiesz jakie powody, niezadowolenie klientow? myslalem ze brak zapasu to zaleta

Opublikowano
no ale sie cieszysz, wiec moze wiesz jakie powody, niezadowolenie klientow? myslalem ze brak zapasu to zaleta

 

Niestety wad więcej niż zalet. Oczywiście jak w końcu złapie gumę (a nie pamiętam przez ostatnie 100 tys km) to będzie to w nocy na odludziu i oczywiście podczas wichury i ulewy. Jednak zasadnicze pogorszenie komfortu (mam do tego zawieszenie M, ale miałem je również w e46 bez RFT i była różnica jak niebo i ziemia) i wyraźnie wyczuwalny wzrost masy koła (jak by nie było masy "nieresorowanej" a więc przeszkadzającej w jeździe) bardzo mnie znbiechęciły. Jak pisałem zimą przetelepie się na 16", a wiosną będzie czas na zmianę ori letnich - na pewno bez RunFlat. Już wyposażyłem się w zestaw do naprawy opony (kompresor + płyn). O dziwo opinia o zmniejszeniu komfortu jest również powtarzana na niemieckim forum - a drogi mają jakby inne.

Opublikowano

Miałem Bridgestony na moich kołach z e90 i uwazam ze wynalazcę RFT powinno się skazać na dozywotnie smarowanie opon konserwantem. Jezdziłem ostatnio kolegi 330ic na RFT Michelinach (letnich) i zastanawiałem się czy aby BMW nie skopiowało zawieszenia z Citroena i nie zrobiło go z zuzytych torebek herbaty.

 

BTW Maciej, widziałeś temat o spalaniu 330d :D ?

 

Sprzedałes 328 :shock: ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
BTW Maciej, widziałeś temat o spalaniu 330d :D ?

 

Tematów o spalaniu dla zdrowia psychicznego nie czytuję. Jak wiesz mam o tym pewne pojęcie

 

Sprzedałes 328 :shock: ?

 

Sprzedałem bo szukam Z3 2,8/3,0. Jestem w końcu coraz młodszy :twisted2:

Opublikowano

Nie odzywaj sie do mnie, a na ulicy moja dmuchnie Ci z wydechu w tą twoją 4-ro cylindrówkę. 328 miała być dla mnie :evil:

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Nie odzywaj sie do mnie, a na ulicy moja dmuchnie Ci z wydechu w tą twoją 4-ro cylindrówkę. 328 miała być dla mnie :evil:

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Spoko, dam Ci rundkę Z-tką. A swoją drogą to niezła była. Ta e36-ka oczywiście. No ale długo szukałem i trochę doinwestowałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.