Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam i mam pytanie jaka może być przyczyna rozkodowania się pilota w kluczyku dodam że równy miesiąc temu miałem tą samą przypadłość ale podjechałem do serwisu poczekałem 30 minut serwis przeprogramował mi coś tam i wszystko było okey do dnia dzisiejszego za usługę zapłaciłem 34 euro ale sytuacja się powtórzyła może ktoś miał już taką sytuację i wie jak to rozwiązać?
Opublikowano
Witam i mam pytanie jaka może być przyczyna rozkodowania się pilota w kluczyku..

 

 

Pytanie czy używasz kluczyka często czy sporadycznie. Najprawdopodobniej padnięta bateria (lub akumulator tego nie jestem pewien co to jest) w pilocie.

...i wie jak to rozwiązać?

Niestety kluczyk jest nie rozbieralny (koszt nowego gdzieś czytałem na forum około 300 euro w ASO), no ale Polak potrafi można go (delikatnie) rozciąć wzdłuż wgłębienia po środku i wymienić baterię (przyznam się że już przeprowadzałem taką operację zresztą nie tylko ja :roll: co prawda nie z winy baterii ale mikro styku, który się wysypał), później sklejasz to i po problemie.

za usługę zapłaciłem 34 euro...

Procedura kodowania pilota jest na forum poszukaj zaoszczędzisz 34 euro. :D

Opublikowano
Kluczyka używam codziennie,jak wspomniałem serwis stwierdził że bateria jest dobra tylko wystąpil jakiś błąd w oprogramowaniu ja też powiedziałem w serwisie że kluczyk to ja sobie sam zaprogramuje bo czytałem to na forum,ale Pan serwisant powiedział że sam nic nie zrobię że jest to nie możliwe i zdecydowałem się żeby naprawił mi to serwis za chwilę się tam wybieram i jestem ciekaw co tym razem mi powiedzą i myślę że uznają mi ,,gwarancję ,, bo papier mam z ostatniej wizyty a jak nie to pobawię się sam z programowaniem(szkoda tylko że posiadam jeden kluczyk)
Opublikowano
Wróciłem z serwisu i chcieli mi zatrzymać auto na jeden dzień żeby ewentualnie posprawdzać jaka może być tego przyczyna,ale się nie zgodziłem zamówiłem nowy kluczyk i myślę że rozsądnie zrobiłem bo i tak mam tylko jeden a zapłaciłem dokładnie 159 euro i będzie za tydzień.
Opublikowano

Nie wiem czy próbowałeś tak programować kluczyki jeśli tak to może przyda się komuś innemu.

Są trzy sposoby programowania kluczyków E39

Sposób Pierwszy:

Działa tylko gdy jest się w środku samochodu i drzwi są zamknięte.

1. Włącz zapłon do pozycji 1, a następnie (przekręcając kluczyk z powrotem) wyłącz w ciągu 5 sekund.

2. Wyciągnij kluczyk ze stacyjki, naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający przez 15 sekund; w tym czasie naciśnij 3 razy w odstępie 5 sekundowym przycisk zamykający (jedno wciśnięcie co 5 sekund) jednocześnie trzymając przycisk zamykający

2. zwolnij oba przyciski.

3. Drzwi zamkną i otworzą się automatycznie jeden raz, co oznaczać będzie że kluczyk został zaprogramowany poprawnie.

Sposób drugi:

Będziesz potrzebował jeden poprawnie działający kluczyk i jeden, który ma być zaprogramowany.

1. Wsiądź do samochodu i zamknij wszystkie drzwi.

2. wsuń działający kluczyk do stacyjki. Włącz i natychmiast wyłącz zapłon (nie dłużej nisz w ciągu 5 sekund) Aby rozpocząć procedurą programowania następna akcja musi być wykonana w ciągu 30 sekund

3. wyciągnij kluczyk ze stacyjki.

4. Przytrzymaj kluczyk na wysokości lewego ramienia ( w takiej pozycji jest najbliżej zdalnego nadajnika)

5. Wciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający, w tym czasie wciśnij trzy razy pod rząd przycisk zamykający (cały czas trzymając przycisk otwierający) następnie zwolnij przycisk otwierający. Drzwi zamkną się co oznaczać będzie że operacja wykonana została prawidłowo.

6. Szybko powtórz krok 4 i 5 dla drugiego kluczyka.

Jeśli nie zadziała spróbuj wykonać operację na odwrót - najpierw użyj drugiego kluczyka a potem pierwszego.

Sposób trzeci:

1. Wsuń kluczyk do stacyjki i przełącz do pozycji 1 pięć razy bardzo szybko.

2. Wysuń kluczyk ze stacyjki.

3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający, w tym czasie naciśnij przycisk zamykający 3 razy ( cały czas trzymając przycisk otwierający), następnie zwolnij przycisk otwierający.

4.Jeśli masz drugi kluczyk, powtórz dla niego krok 3 w ciągu 30 sekund (bo jak nie powtórzysz to z kolei on przestanie działać)

5. Wyłącz zapłon aby sfinalizować procedurę.

UWAGA: Powyższe procedury programują jedynie zdalną kontrolę. Immobilajzer nie zostanie w ten sposób zaprogramowany - musi się nim zająć specjalista.

 

U mnie gdy nie wiedzieć czemu przestał działać jeden z kluczyków (nie działało zdalne zamykanie i otwieranie) wykonałem operację według trzeciego sposobu i jest OK

Opublikowano
Nie wiem czy próbowałeś tak programować kluczyki jeśli tak to może przyda się komuś innemu.

Są trzy sposoby programowania kluczyków E39

Sposób Pierwszy:

Działa tylko gdy jest się w środku samochodu i drzwi są zamknięte.

1. Włącz zapłon do pozycji 1, a następnie (przekręcając kluczyk z powrotem) wyłącz w ciągu 5 sekund.

2. Wyciągnij kluczyk ze stacyjki, naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający przez 15 sekund; w tym czasie naciśnij 3 razy w odstępie 5 sekundowym przycisk zamykający (jedno wciśnięcie co 5 sekund) jednocześnie trzymając przycisk zamykający

2. zwolnij oba przyciski.

3. Drzwi zamkną i otworzą się automatycznie jeden raz, co oznaczać będzie że kluczyk został zaprogramowany poprawnie.

Sposób drugi:

Będziesz potrzebował jeden poprawnie działający kluczyk i jeden, który ma być zaprogramowany.

1. Wsiądź do samochodu i zamknij wszystkie drzwi.

2. wsuń działający kluczyk do stacyjki. Włącz i natychmiast wyłącz zapłon (nie dłużej nisz w ciągu 5 sekund) Aby rozpocząć procedurą programowania następna akcja musi być wykonana w ciągu 30 sekund

3. wyciągnij kluczyk ze stacyjki.

4. Przytrzymaj kluczyk na wysokości lewego ramienia ( w takiej pozycji jest najbliżej zdalnego nadajnika)

5. Wciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający, w tym czasie wciśnij trzy razy pod rząd przycisk zamykający (cały czas trzymając przycisk otwierający) następnie zwolnij przycisk otwierający. Drzwi zamkną się co oznaczać będzie że operacja wykonana została prawidłowo.

6. Szybko powtórz krok 4 i 5 dla drugiego kluczyka.

Jeśli nie zadziała spróbuj wykonać operację na odwrót - najpierw użyj drugiego kluczyka a potem pierwszego.

Sposób trzeci:

1. Wsuń kluczyk do stacyjki i przełącz do pozycji 1 pięć razy bardzo szybko.

2. Wysuń kluczyk ze stacyjki.

3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierający, w tym czasie naciśnij przycisk zamykający 3 razy ( cały czas trzymając przycisk otwierający), następnie zwolnij przycisk otwierający.

4.Jeśli masz drugi kluczyk, powtórz dla niego krok 3 w ciągu 30 sekund (bo jak nie powtórzysz to z kolei on przestanie działać)

5. Wyłącz zapłon aby sfinalizować procedurę.

UWAGA: Powyższe procedury programują jedynie zdalną kontrolę. Immobilajzer nie zostanie w ten sposób zaprogramowany - musi się nim zająć specjalista.

 

U mnie gdy nie wiedzieć czemu przestał działać jeden z kluczyków (nie działało zdalne zamykanie i otwieranie) wykonałem operację według trzeciego sposobu i jest OK

żadna metoda mi nie przyniosła sukcesu ani sposób pierwszy ani drugi musi być inna przyczyna
Opublikowano
Mi, tez 3-cia metoda przyniosla sukces.Ciekawe dlaczego tak sie dzieje;stacyjka pada,a moze kluczyk? :roll:
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.