Skocz do zawartości

Komfortowe sprężyny do 330d z plecakiem-EIBACH PRO KIT,s.2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ShakeIt - mikro różnica w wyglądzie, mega różnica w komforcie. Na 225 czuć jak nierówności chcą zmasakrować felgi, jest twardo. Na 235 tego problemu nie ma, koło ładnie wybiera nierówności i nie ma stresu, że felga zrobi się jajowata. Wiadomo, trzeba również uważać, ale komfort fizyczny i psychiczny jest większy.

Spalanie jak na razie nie wzrosło, osiągi lepsze na pewno na samym starcie, gdyż z wyłączoną trakcją mniej mieli w miejscu i od razu rwie do przodu. Jedynie w koleinach ciut nosi.

Swoją drogą, mam genialne opony. Jako ciekawostkę powiem, ze najcięższe ciężarki na feldze mają...7 gram :) Na pozostałych mam raz 3 gramy i dwa razy 5 gram. Michelin Pilot Sport 2 to najlepsza obecnie opona jaką można kupić, wychodzi na niej seryjnie np.Carrera GT.

 

Riddick21 - dziękuję bardzo, mi również podoba się obecne wcielenie mojego autka.

Owszem, jeździłem akurat w śniegu ostatnio, jak były te mega opady i nie robiłem za pług :) Mieszkam w miare dużym mieście, gdzie ZDM jakoś nie zaspał i było odgarnięte, aczkolwiek moja ulica jak zwykle zapomniana przez mocowładnych wyglądała jak okolice Kaukazu. Nie było jednak sytuacji, by sąsiedzi prosili mnie o odgarnianie podjazdów ;)

Na zimę mam 17tki z oponami 215/50R17 Good Year Ultra Grip cośtam.

Natomiast felgi były malowane 2 warstwami lakieru srebrnego (o różnym stopniu napylenia) na czarny podkład plus lakier bezbarwny, dzięki czemu w zależności od padania światła są w kolorach od jasnego grafitu po czarny.

 

 

Zresztą, nie jest jakoś super nisko.

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images48.fotosik.pl/77/b7651a696fa3249c.jpg

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nice :shock:.

 

Zrobię tak jak radziłeś odpuszczę badziewiasty gwint za <2kPLN i łykam takie sprężyny.

 

Pytania:

 

Na oficjalnej stronie podawana wartość obniżenia jest jednakowa dla obu osi a Ty piszesz, że masz różne, skąd jak? Są różne warianty konfiguracji obniżenia?

Pytam bo u mnie, jak w większości E46, przód dziwnie wysoko stoi.

 

Robiłeś rozeznanie jaki amor (koszt adekwatny do sprężyn nie żaden kosmos) warto zamontować jak zgrabny komplet?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.